پیچ و تاب شارژ می تواند OnePlus’ نام جدید برای شارژ داش

 6 OnePlus

  • OnePlus یک علامت تجاری نام تار اتهام مربوط به فن آوری سریع شارژ آن واصل است.
  • شرکت در زمینه برنامه جدید پس از پیشنهاد خود را به استفاده از نام داش اتهام در اروپا را از دست داده.
  • این شرکت به استفاده از نام عمومی “شارژ سریع” در اروپا، بجای نام قدیمی تر است.

OnePlus جدید سریع شارژ مارک تجاری پس از تلاش خود را به نام خط تیره اتهام استفاده کرده است. با توجه به Mobielkopen (نسخه ترجمه شده)، شرکت درخواست برای نام “تار اتهام” در اروپا تکمیل شده است.

EUIPO پر کردن نشان می دهد نام “کابل داده؛ استفاده می آداپتورهای برق; شارژر باتری تلفن همراه؛ آداپتورهای برق; باتری الکتریکی; شارژر باتری الکتریکی; شارژر بی سیم.” پس آن تقریبا صف شارژر و لوازم جانبی شارژ را پوشش می دهد.

نام تجاری چینی نام شارژ خط تیره برای فن آوری سریع شارژ آن از سال 2016 را OnePlus 3 استفاده کرده است. اما شرکت کاربرد آن به نام در اروپا استفاده از اوایل این سال پس از مخالفت با پیشنهاد آمازون و صوتی شرکت Bragi را از دست داده. دو شرکت هر است محصولات خود را با مضمون داش — آمازون است دکمه های خط تیره آن و Bragi آن محدوده داش هدست بی سیم است.

 عالی پود اتهام توسط OnePlus.

عالی پود اتهام توسط OnePlus. EUIPO

موضوع علامت تجاری معنای شرکت نام داش اتهام در طول OnePlus 6 جهانی راه اندازی در مه استفاده نمی کند. با این حال، شرکت ذکر شده نام قدیمی در آن رویداد پرتاب هند. علاوه بر این، آن را کشف شد که دوشاخه کابل در اروپا و آمریکا OnePlus وب سایت برای تغییر نام یافته اند “سریع شارژ کابل” در حالی که وب سایت هندی نام قدیمی نگه داشته.

OnePlus هنوز مجاز به استفاده از نام داش اتهام خارج از اروپا، اما بدیهی برای به هر حال تغیر میدهند تصمیم گرفتند تا. هنوز هم وجود دارد شانس برنامه جدید می تواند انکار کرد، اما شرکت احتمالا پژوهشی آن را حاصل کنید که هیچ پیچ و تاب اتهام محصولات مشابه و یا تجارت علامت.

شارژ خط تیره و تار را با مجوز در آن را VOOC سیستم شارژ، که راه بازگشت در سال 2014 به اجرا است. آن VOOC گذارند برای گل سرسبد X پیدا را حفظ کرده است اما نوع لامبورگینی نسخه استفاده می کند سریع تر SuperVOOC جای گذارند. راه حل دوم به اتهام باتری 400mAh 3، در دقیقه فقط وعده — امیدوارم، OnePlus این تکنولوژی برای آینده شدند flagships eyeing است.