گوشی ال جی ThinQ G7 میشود قیمت دو دلار و 629.99 کاهش آن ب & H

 ال جی ThinQ G7 ب & H صفحه وب عکس. ب ب & H

& H قیمت گوشی ال جی ThinQ G7 توسط $120 (که توسط PhoneArena خال خال)، آوردن تلفن به 629.99 $ کاهش داده است. آن را می آید با رایگان ال جی Avoda G7 خو شیشه محافظ ارزش $19.99 و گارانتی یک ساله است که می تواند به دو سال افزایش یافته در حالی که نسخه حامل تلفن در ایالات متحده در تاریخ 1 ژوئن منتشر شد اگر شما ثبت نام تلفن با ال

، نسخه قفل فقط در اوایل ماه ژوئیه منتشر شد. تخفیف در مدل را کلیک کنید تا تخفیف به حامل نسخه بلافاصله پس از انتشار شماره تلفن داده است.

كاپيتان ThinQ G7 ال جی عبارتند از 6.1 اینچ ال سی دی صفحه نمایش خود، قادر به تا 1.000 شبیه شوره روشنایی و آن تاثیر گذار از دوربین های دو عقب. مقاله مرتبط

مشخصات دستگاه عبارتند از: 4 GB RAM, 64 GB ذخیره سازی، پردازنده گل میمون, 845 IP68 امتیاز برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و 3 باتری 000mAh. تلفن با اندیشه 8.0 کشتی و شکاف است که در نرم افزار می توان خاموش است.

گوشی تلفن موجود در قیمت با تخفیف در نوع رنگ پلاتین سازگار با تمام حامل های بزرگ ایالات متحده است. ب & H نیز ارائه می دهد تسریع حمل و نقل رایگان که بین یک تا سه روز پس از سفارش شما بسته به محل شما وارد خواهد شد.

اگر می خواهید به اتمام معامله برای خودتان سپس دکمه زیر را کلیک کنید. آگاه باشید که B & H اشاره نشده چه مدت تخفیف، با این حال گذشته باشد.