همانطور که آن را تا تلاش های تراشه

 گوگل پیکسل 2 بورس فیس بوک گوگل سیلیکون ادم کله گنده استخدام.

  • فیس بوک یک مهندس گوگل کلیدی برای آن تلاش طراحی نوپای سیلیکون را استخدام کرده است.
  • کارمند جدید گوگل مصرف کننده سیلیکون تیم با توجه به حساب خود، LinkedIn تاسیس شد.
  • استخدام جدید در فیس بوک را سر از واقعیت مجازی و تکمیل شده این گزارش کار خواهد کرد.

فیس بوک یک مهندس عالی رتبه سیلیکون از گوگل، به عنوان رمپ های شبکه اجتماعی تا تلاش خود را برای ساخت تراشه های خود استخدام کرده است. با توجه به بلومبرگ ، فیس بوک Rabii شهریار به عنوان نائب رئیس و سر خود را از سیلیکون استخدام.

Rabii در ارتباط با حساب را نشان می دهد که گوگل مصرف کننده تیم سیلیکون (دوبله gChips) بنا نهاده و سرب کمک تیم پشت هسته بصری پیکسل پیکسل 2 گوشی استفاده. حساب نیز نشان دهنده تغییر خود را از شرکت و عناوین جدید.

Rabii زیر سر فیس بوک را از واقعیت های مجازی و تکمیل شده، گفت: منابع انتشار کار خواهد کرد. این نشان می دهد مهندس سابق گوگل در سیلیکون برای هدست VR/علیرضا جای تراشه های گوشی های هوشمند کار می کند.

فیس بوک در حال رشد است تیم سیلیکون

فیس بوک است تا تلاش خود VR/علیرضا را در چند سال گذشته با آن Oculus شروع خرید در سال 2014 پا. به تازگی، شرکت فناوری علیرضا در نمایش مشخصات عمومی, مسنجر, بستر های نرم افزاری دوربین اثر و حتی در تبلیغات استفاده کرده است. مقاله مرتبط

این اولین بار فیس بوک سیلیکون جاه طلبی، هم ظاهر شده است. اوایل سال جاری، لیست کار را از شبکه های اجتماعی پدید آمده، فاکس فزاینده در آن تیم تراشه سازی ساختمان است. این تیم نوپای purportedly در تراشه های هوش مصنوعی در حال توسعه است.

فیس بوک در چند محصولات مصرف کننده است که به طور بالقوه تراشه های هوش مصنوعی استفاده بیش از حد، مانند صفحه نمایش هوشمند می تواند کار کند. این دستگاه ظاهرا نشان می دهد که شبکه های کنفرانس F8 در ماه مه، اما ما در حال حاضر کشف حجاب اكتبر در حال انتظار قرار گرفتند. اعتقاد بر این است که شرکت با تاخیر آشکار در پی رسوایی Analytica کمبریج.