Smartwatches ال جی پوشیدن عامل جولای جلوتر از کهکشان دیده بان

مخفی نگه داشته بدترین فعلی در زمین wearables که سامسونگ smartwatch جدید به نام سازمان دیده بان کهکشان است که نسخه سیستم عامل پوشیدن به جای سری دنده اجرا می تواند در حال آماده شدن است راه اندازی می تواند ‘ Tizen سیستم عامل.

هنوز به outdone توسط رقیب محلی خود، حدس و گمان که ال جی است نه یکی بلکه دو smartwatches سیستم عامل می پوشند که شواهد جدید نشان می دهد در چند هفته آینده راه اندازی می تواند readying رشد است. از آن است که اولین بار در سال 2014 اعلام شد

با توجه به “صنعت مراقب” ذکر شده توسط اخبار Yonhap ، شرکت کره جنوبی ممکن است آشکار wearables دو — شناخته شده در حال حاضر تنها توسط خود codenames FCC، W315 و W319 — جولای.

سازمان دیده بان کهکشان در انتظار می رود برای شکستن در اوت یا سپتامبر به طور بالقوه در کنار 9 توجه داشته باشید کهکشان باید بینیم شده سیستم عامل می پوشند ساعتهای شکستن این پوشش ال جی جزئی شروع به سر بر پوشیدنی بسیار پیش بینی سامسونگ لذت ببرید.

جزئیات در این ساعت است کمیاب اما براساس لیست FCC اگر چه نه لیست پشتیبانی تلفن همراه اشاره می کند که هر دو ساعت خواهد شد نسخه آندروید سیستم عامل پوشیدن Oreo اجرا و پشتیبانی از Wi-Fi و اتصال بلوتوث می توانیم فرض کنیم.

Smartwatches ال جی 2018: چه انتظار است؟

فرصتی است که یکی از این ساعت به احتمال زیاد W315 گاه شمار پخش ال جی است که در ماه مه به بیرون درز وجود دارد. گاه شمار P68 گواهی دیجیتال/آنالوگ-ترکیبی دیده بان, ورزشی 1.2 اینچ پانل ال سی دی دایره ای و بسته بندی تراشه گل میمون 2100 شایع شده است.

گاه شمار حلال است یا نه، یا نه پول هوشمند در LG معم فزاینده در دو دستگاه بسیار شبیه دو بازار مختلف بسیار شبیه قبلی ال جی پخش ورزشی و سبک پخش ال جی با هدف قرار دادن است.

اندیشه اقتدار بنابراین ما انتظارات بالا قابل درک برای ال جی را دو ساعت جدید ورزشی سازمان دیده بان و دیده بان سبک نام که دو تا از بهترین smartwatches شما می توانید خرید.

با رقابت های سختی در آینده در فضای smartwatch با ورود عالی تخصصی TicWatch و مسخره مقرون به صرفه TicWatch S و E به وه آشکار دیده بان کهکشان اینجاست امید ال جی می آید یک بار دیگر نوسانی و ارائه یک جفت از طراز wearables.

شما رو به جلو به به دیدن جدید ال جی smartwatch چه ویژگی های شما می خواهم برای دیدن? ما در نظرات اطلاع دهید.