چه طور مثال صفحات فایل است (و چگونه یکی باز)?

فایل با. فرمت طور مثال صفحات فایل فایل قالب متن غنی است. در حالی که یک فایل متنی معمولی فقط متن ساده ذخیره، طور مثال صفحات فایل می توانید اطلاعات اضافی در مورد سبک نوع خط، قالب بندی، تصاویر، و بیشتر باشد. آنها برای نوشتار کراس پلت فرم اشتراک گذاری چرا که توسط بسیاری از برنامه های پشتیبانی می شوند.

طور مثال صفحات فایل چیست؟

طور مثال صفحات بود که در سال 1980 توسط تیم مایکروسافت ورد ایجاد ‘ s. به عنوان یک فرمت جهانی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد با اکثر واژه پردازها، ساختن آن آسان تر برای مردم برای به اشتراک گذاشتن اسناد ورد با افرادی که استفاده از کلمه گرفته شده بود. به عنوان قالب پیش فرض ویندوز ساخته شده است نرم افزار WordPad استفاده نیز گنجانیده شده بود — سبک واژه پرداز.

قبل از آنها بودند جایگزین توسط فایل های متنی، طور مثال صفحات نیز به عنوان پایه ای برای فایل های کمک ویندوز استفاده شد.

با اکثر واژه پردازها قادر به خواندن و نوشتن فایل طور مثال صفحات، يعنی اگر در ویندوز ایجاد کنید، سپس شما be قادر to ارسال آن را به یکی از همکاران که با استفاده از macOS یا لینوکس، بدون مواجهه با هر گونه مشکلی. همچنین به طور گسترده ای در انواع دیگر از برنامه ها مانند برنامه های ایمیل استفاده می شود.

مایکروسافت توسعه RTF در سال 2008 متوقف شده اما هنوز به طور گسترده ای توسط نرم افزار بر روی تقریبا هر سیستم عامل پشتیبانی.

فایل RTF را چگونه باز کنم؟

اولین چیزی که سعی کنید فقط دوبار کلیک کردن (یا بهره برداری بر روی موبایل) برای باز کردن فایل طور مثال صفحات به طور مستقیم است.

شما تقریبا به طور قطع باید برنامه در حال حاضر ساخته شده است و یا نصب شده بر روی سیستم شما برای باز کردن فایل های RTF. برای شروع با, اگر شما به هر برنامه پردازش کلمه نصب — مایکروسافت ورد AbiWord لیبره آفیس اپن سورس، و غیره–شما می توانید فایل RTF را با آن باز.

اکثر خدمات همگام سازی فایل — مانند Dropbox OneDrive و درایو گوگل — در بینندگان که شما حداقل خواندن فایل RTF اجازه می دهد حتی اگر وجود را ویرایش کند ساخته شده است. اسناد گوگل اجازه نمی دهد که شما ویرایش فایل های RTF، هر چند.

و بسیاری از سیستم های عامل ویرایشگر ساخته شده است که می تواند به باز کردن فایل های RTF. در ویندوز، که WordPad است. در اطلاعیه، شما TextEdit اپل اپل صفحات استفاده کند. و مگر اینکه شما چیز دیگری (مانند Microsoft Word) را نصب کرده اید آن برنامه ها خواهد شد پیش فرض برای باز کردن فایل های RTF. به عنوان مثال، حتی در تازه نصب ویندوز، طور مثال صفحات فایل دوبار کلیک کردن آن WordPad باز در سمت راست.

توجه داشته باشید: : و در حالی که یک ویرایشگر RTF ساخته شده در اکثر توزیع های لینوکس وجود ندارد، شما قطعا می توانید چیزی شبیه لیبره آفیس نصب.

اگر ترجیح می دهید که طور مثال صفحات فایل های باز با برنامه های مختلف از یک مجموعه در حال حاضر به عنوان پیش فرض که به اندازه کافی آسان است. در ویندوز یا macOS فقط فایل راست کلیک کنید و فرمان “باز با” یا چیزی مشابه برای چیدن app استفاده کنید، می بینید.

در اینجا این است که پنجره ای که بالا میآید وقتی که در ویندوز (macOS مشابه است). این نشان می دهد یک لیست از واژهنامه است که می تواند به باز کردن فایل های RTF. فقط یکی را که می خواهید استفاده کنید را انتخاب کنید. و شما می توانید گزینه “همیشه این برنامه برای باز کردن .فایل های استفاده از” به آن نرم افزار تبدیل پیش فرض را انتخاب کنید.

چگونه برای تبدیل فایل RTF

در حالی که بسیاری از برنامه های پشتیبانی. طور مثال صفحات فایل، شما ممکن است بخواهید آنها را تبدیل به چیز دیگری. شما فقط می توانید تغییر فرمت فایل برای انجام این کار–شما باید برای تبدیل فایل. برای مثال، شما می خواهید به آن تبدیل به فرمت های استفاده شده توسط پردازشگر کلمه قصد. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که در باز کردن فایل .فایل در آن نرم افزار و سپس استفاده از آن نرم افزار آن را در فرمت های مختلف ذخیره کنید.

اگر شما باز کردن فایل .فایل در مایکروسافت ورد و سپس با استفاده از فرمان ذخیره به عنوان، به عنوان مثال، شما برای ذخیره به عنوان جعبه گفتگو آمده است. شما سپس می توانید منوی کشویی “ذخیره به عنوان نوع” را انتخاب کنید یک دسته از فرمت های مختلف استفاده کنید.

اگر پردازنده ورد کامل نصب شده شما را نیز هر چه همراه با سیستم عامل خود را امتحان کنید. پنجره WordPad ذخیره به عنوان، به عنوان مثال، می تواند به فرمت های مختلف به عنوان مایکروسافت ورد کند اما هنوز هم وجود دارد چند آنهایی مفید ارائه نمی دهد.