معامله: گوشی سامسونگ کهکشان S8 پلاس-$489.99 با کد تبلیغی!

 سامسونگ کهکشان S8 پلاس سامسونگ کهکشان S8 پلاس نیاز به معرفی کمی .

در آوریل سال گذشته منتشر شد، این شاخص فرم هنوز بالا در اندیشه طرفداران بسیاری از آرزوها است. امروز، شما به Dailysteals تخفیف قابل توجه در GSM محدود شماره از را کلیک کنید مدل و ما حتی موفق به تفنگ آنها را کمی بیشتر برای رفتن به می تواند خوانندگان.

به علاوه کهکشان S8 گل فوق العاده 8.9 در بررسی گسترده ما با باور نکردنی طراحی برجسته سوپر AMOLED صفحه نمایش ، عملکرد ثابت و [دوربینخوبوهمهجانبه بودن فقط چند دلیل آن درخشید. برای بسیاری آن را بهترین گوشی های هوشمند از 2017 است و عکس آن بدان معنی است که آن را هنوز هم می توانید مشخصات پا به پا با بالا گوشی وجود دارد.

اینجا است که شما را با کهکشان S8 به همراه کسب:

  • پردازنده: Octa هسته (2.35 گیگاهرتز چهار + 1.9 GHz چهار).
  • صفحه نمایش: 2960 x 1440 (چهار HD +)، دو لبه AMOLED فوق العاده.
  • اندازه صفحه نمایش: mm 6.2 158.1.، مستطیل کامل (154.5 6.1. میلی متر، گرد گوشه).
  • حافظه: 6 GB RAM.
  • حافظه داخلی: 64 GB.
  • ذخیره سازی خارجی: حافظه MicroSD (تا 256 GB).
  • دوربین: 12MP اولیه، 8MP ثانویه.
  • مقاومت در برابر گرد و غبار: & آب مقاوم در برابر آب و dustproof براساس رتبه IP68.

اینها درجه B مرمت گوشی ، از این رو صرفه جویی سنگین. در حالی که آنها ممکن است چند scuffs سطحی یا خراشیدگی داشته باشند، آنها را آزمایش کنید و ترمیم دو راه ، شرایط استاندارد کارخانه . گارانتی 30 روزه این, شما باید به هر quibbles پشتیبان.

 سامسونگ کهکشان S8 به علاوه

حرکت صعودی بزرگ مورد refurbs آنها نشان دهنده ارزش در بازار است. اگر شما ذهن فرد نقص زیبایی آنها ‘به عنوان جدید’ در غیر این صورت، و که 499.99 شما دو ایستاده ذخیره در اطراف 350 دلار خاموش درخواست قیمت.

در واقع، که 489.99 را. کد تبلیغی منحصر به فرد ما خواهد شد حذفی خاموش بیشتر 10 دلار . فقط کد ‘AA10’ در پرداخت را وارد کنید.

سهام محدود است ، و زمانی که آنها رفته رفته آنها. دنبال لینک زیر برای پیدا کردن معامله.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!