بهترین حق بیمه شراب Preservers بررسی گیک

به محض این که شما چوب پنبه در بطری شراب پاپ، ساعت ticking شروع می شود. بطری ارزش یک پنی زیبا، ما تا حفظ شراب حق بیمه به کمک شیشه پس از شیشه ای گرد است، شما در حال گرفتن هر ذره از طعم شما سزاوار.

اگر چه ما در حال حاضر برخی از روش های حفظ بودجه شراب به نمایش گذاشت ام، ابزار زیر مراتب بهتر مناسب برای ذخیره واقعا طعم و عطر و کیفیت کلی شراب را باز — آیا شما نوشیدن یک لیوان در یک زمان یا باز کردن بطری های متعدد در یک بار. 

مدل های جابه جایی در حالی که کمی گاز تمایل طرف گران برای حفظ شراب خود را بهتر و بیشتر از خلاء پمپ یا فشار مدل. به جای مصرف اکسیژن از شراب preservers این جابجایی اکسیژن با یک گاز بی اثر است. این ممکن است شامل قطعات متحرک تر و هزینه، اما برای کسانی که طعم و مزه بکر یک بطری شراب برای روز، هفته و یا حتی ماه ها پس از باز کردن بطری ارزش این مدل جابجایی گاز ارزش پول ممکن است–به خصوص اگر شما تمایل به نوشیدنی بسیار گران شراب.

بهترین تک بطری همه در یک: Coravin ($ 359)

یکی از جابجایی گاز ارزان تر گزینه در لیست ما Coravin مدل هشت شراب حفظ نظام است. بر خلاف سیستم های دیگر شما ویژه کابینه یا ایستگاه نیاز ندارد–فقط چوب Coravin سوزن به چوب پنبه بطری که گاز آرگون صلنتس بطری. پس از Coravin به داخل بطری، شما می توانید مستقیم شراب از این دستگاه بریزید. و هنگامی که شما به پایان رسید, فقط سوزن کردن با دستگاه و reseals چوب پنبه خود را بکشد. بدون نیاز به یک ظرف غذا با corkscrews و یا ابزار recorking!

با Coravin، شما را مجبور به پایان یک بطری شراب قبل از دیگری را امتحان کنید. در حالی که برخی از سیستم های جابجایی گاز معمولا فقط چند بطری در یک بار می توانید نگه دارید می توانید به عنوان بسیاری از شراب در یک زمان به عنوان شما می خواهم را امتحان کنید. فقط توجه داشته باشید که این ابزار برای كركس چوب پنبه مصنوعی معنای اما اگر شما می توانید آن را در یک استفاده کنید، فقط نشسته بطری ذخیره شده نگه دارید. در نهایت، هر قوطی آرگون طول می کشد حدود 4-5 بطری شراب (بسته به هر چند وقت یکبار شما می نوشند و چقدر شما پور) — جایگزینی قوطی اجرا $9 قطعه.

بهترین فوق العاده حق بیمه تلگراف: نپا تکنولوژی WineStation بکر به علاوه (5000)

در حالی که این انتخاب قطعا بیشتر گران در لیست ما، آن مطمئن است برای حفظ شراب خود را به عنوان مزه خوب به عنوان آن بود اولین بار شما آن باز — 60 روز پس از این واقعیت حتی! نپا تکنولوژی WineStation بکر به علاوه شراب جابجایی گاز حفظ سیستم که دارای 4 تا بطری در یک زمان در سیستم خنک کننده و حرارتی است (پس از شما آن را دریافت درستی سرد می شود و شراب تازه).

WineStation بکر به همراه شما شراب کیفیت رستوران خود را در خانه با استفاده از گاز آرگون می. برای راه اندازی این سیستم آن با استفاده از کلید برای باز کردن، محل کالاهای خود را داخل سر متحرک در هر بطری قرار می گیرد و سپس شما به مجموعه. فقط سیستم به پریز برق وصل کردن!

کنترل درجه حرارت شراب دوا و حافظ این اجازه می دهد تا شما را انتخاب کنید که آیا شما می خواهید طعم، نیم لیوان یا لیوان پر با چراغ قابل تنظیم برای هر بطری در مقابل سیستم کنترل — شما هرگز به نگرانی در مورد بخش های دیگر داشته باشد. قفل کنترل والدین حتی به شما آرامش بیشتری بدهد و اطمینان حاصل شود بچه های خود را به فهرست شراب در ذائقه های وحشتناکی خام خود را هدر رفتن وجود دارد.

بهترین ترکیب چیلر و حافظ: بعد شراب چیلر حافظ/تلگراف ($ 330)

در حالی که WineStation تکنولوژی نپا می داغ بطری شراب خود را, آن فقط با 4 بطری در زمان انجام این کار می توانید. سیستم چیلر شراب بعد حافظ/تلگراف می توانید خنک 13 تا بطری شراب در یک زمان در حالی که هنوز هم گزینه ای را برای حفظ یک بطری شراب، بیش از حد داشتن. در حالی که بطری 13 را می توان در سیستم حفظ/پیچی قرار داد قفسه داخل پکیج 12 بطری شراب در دو طرف خود را ذخیره کنید. و اگر شما می خواهید شراب سرد و حفظ در یکی comparably، آن انتخاب بودجه مناسب است.

فقط بطری شراب خود را رها و شلنگ تعیین محل به بطری. در فشار یک دکمه، سیستم این شراب است که به سیستم مبتنی بر آرگون قلاب dispenses. بنابراین هنگامی که شما شراب ریختن حال، بقیه آن ذخیره خواهد شد اینجا، شما می توانید برنامه مقدار مجموعه ای از شراب dispensed شود. حتی تعدیل ارتفاع برای سازگاری با انواع و اقسام بطری (بنابراین شما محدود به یک اندازه خاص یا نوع) است.

بهترین گاز پتو شراب حافظ: خصوصی واقعی حفظ 1026 (10 دلار)

بیایید می گویند شما ام نگاه از طریق پیشنهادهای ما و به دانلود آنها را به همه صدا وجود دارد که راه شما صدها (و یا هزاران) از هزینه می کنیم دلار در جابجایی گاز شراب حفظ و نگهداری سیستم بدون تصمیم گیری اگر آن را به ارزش آن است. که عادلانه و کاملا درک می کنیم.

این می تواند کمی از هوای فشرده شما می دهد طعم از آنچه جابجایی گاز را ارائه کرده است. فقط خودتان پور یک لیوان شراب و هنگامی که شما آماده برای ذخیره بقیه بطری، محل نوک بطری اسپری خصوصی حفظ 1026 درست گاز پتو به باز کردن بطری. اسپری برای اسپری 1 ثانیه پس از آن برای دیگر انفجار کوتاه 4–و سپس شما تمام شد! هر بار که شما یک لیوان شراب و آماده برای ذخیره بقیه، فقط کسانی که همین مراحل را دنبال کنید.

از آنجا که اسپری هوا در بطری باز با ترکیبی از نیتروژن و آرگون و دی اکسید کربن به منظور نگه داشتن شراب تازه و عاری از اکسیژن است که جایگزین حافظ شراب پتو در گاز خصوصی حفظ 1026 درست تحت تراکم جابجایی گاز ما افتد. مخلوط مواد غذایی و نوشیدنی است به همراه شبیه به آنچه ما است نفس به هر حال (منهای اکسیژن و ناخالصی). بسته به نوع در مورد چگونه اغلب شما لیوان شراب (و بنابراین، استفاده از این محصول)، خصوصی حفظ 1026 درست شراب تازه برای 5 روز تا هفته در یک زمان می توانید نگه دارید. هنگامی که شما استفاده از این اسپری, recork بلافاصله و یا سعی کنید از توقف شراب فقط خرگوش بطری با چوب پنبه بستن به صورت مهر و موم تنگ.