بان کی مون ZTE رسما برداشته، شرکت در کسب و کار

  • آمریکا رسما ممنوعیت ZTE کار با شرکت های آمریکایی برداشته است.
  • ZTE 1 میلیارد دلار جریمه به لغو ممنوعیت پرداخت.
  • به عنوان آن می شود این شانس دوم وزارت بازرگانی خواهد نظارت بر ZTE.

آن گردباد سوار برای ZTE در طول چند هفته گذشته با دولت ایالات متحده صدور ممنوعیت شرکت های آمریکایی انجام کسب و کار با گوشی های چینی تولید کننده بوده است.

با این حال، امروز (از طریق رویترز ) ایالات متحده رسما برداشته که بان کی مون، که سر دو ZTE آن شیوه های کسب و کار، از جمله کسانی که با شرکت های آمریکایی اجازه می دهد.

اما فقط به دلیل ممنوعیت رفته است ZTE کاملا در روشن است به این معنا نیست. “در حالی که ما برداشته که ما از نزدیک نظارت بر اقدامات ZTE به حصول اطمینان از انطباق با تمام قوانین ایالات متحده و مقررات، ممنوعیت ZTE، [the Commerce Department] هوشیار باقی می ماند” وزیر تجارت راس ویلبر در بیانیه ای گفت.

به عنوان بخشی از قرارداد لغو این ممنوعیت، ZTE به پرداخت مجازات 1 میلیارد و 400 میلیون دلار در حساب سپردن است که آن را از دست خواهد داد اگر گرفتار در تماس آن مربوط به محدودیت های قبلی بود.

مشکلات ZTE در آغاز زمانی که آن را گرفتار شد چرا نقض قوانین تجارت بین المللی مختلف. وقتی آن یافت تلاش برای پنهان کردن آن نقض اجرای شرکت سپس خود را سوراخ حتی عمیق تر حفر.

در پاسخ به این فعالیت غیر قانونی فاحش وزارت بازرگانی را در مجازات قبلا تصمیم خود برای اجرای تخلفات به از طریق دنبال کنید: ممنوعیت کامل در کار با هر نهادی آمریکا در تحریم های دیگر.

آیا فکر ZTE که ایالات متحده هرگز چنین ممنوعیت موسسه و یا اگر آن را به سادگی بازی سریع و سست هرگز می دانیم ممکن است. اما زمانی که کارشناسان صنعت شروع به بحث جدی ZTE بستن درهای خود را برای همیشه پس از ممنوعیت اساسا توانایی خود را به فروش گوشی های هوشمند و نابود ZTE شدت وضع خود درک.

در آخرین لحظه درود بر مریم مقدس, دولت چین با رئیس جمهور آمریکا دونالد تهمت به بان کی مون، با استناد به از دست دادن هزاران شغل چینی ZTE بریزید باید التماس کرد. مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به لغو این ممنوعیت اما کلینتون به حمایت وزارت بازرگانی تصمیم مبارزه.

در نهایت، تهمت برنده شد و ZTE خوب داده شد. امروز می شود این تصمیم رسمی و ZTE در کسب و کار است.

زمان خواهد شد بگویید اگر ZTE می توانید سعی کنید که آن این leniency عمیقی با انجام کسب و کار آن صرفا در نامه قانون قدردانی.

بعدی: هورا! گوشی های ZTE به زودی می تواند شروع به دریافت به روز رسانی دوباره در ایالات متحده