5 بهترین بازی های BMX برای آندروید!

 این تصویر برجسته برای بهترین بازی های bmx برای آندروید
BMX فعالیت بهتر در زندگی واقعی از آن را در بازی های ویدئویی است. هرگز وجود داشته است بسیاری از خوب BMX بازی ها, حتی در کنسول یا کامپیوتر. با این حال، آن است سرگرم کننده نوع اگر شما بازی راست. بازی های BMX همراه کمی متوسط حتی برای بازی های BMX است. شما می توانید هر چیزی فوق العاده بزرگ در این سبک پیدا کند. وجود دارد چند آنهایی که شایسته هر چند، بنابراین در اینجا بهترین بازی BMX برای آندروید. مقاله مرتبط


BMX FE3D بازی BMX 2 بسیار متوسط است. بازی 3D است که امکان انجام ترفندهای مختلف است. شما نیز می توانید طراحی پارک خود را، سفارشی کردن شخصیت خود را، و بازی سه حالت های بازی مختلف. سیستم پیشرفت به زمین خود را بهبود وجود دارد. کمی آهسته است و گرافیک کم کم پاک است. با این حال، بازی کاملا رایگان با پشتیبانی از تبلیغ است. ما دیده ایم بازی که هزینه پول سخت این یکی امتحان کنید. بازی BMX خوب اما نه یک بزرگ است.



پمپ پمپ 3 BMX یخ بازی BMX 2.5 D از استودیو Noodecake. یک تن از محتوا است. که شامل 750 چالش 15 کاراکتر ديگری، ترفندها، و 60 سطح. هدف شما این است که انجام هر سطح و چالش های کامل. چالش های طیف وسیعی از نسبتا آسان به پری دشوار است. علاوه بر این، این بازی مطلبی freemium وجه است. شما پرداخت $3.99 یک بار و کل بازی کنید. حتی اگر آن فقط دو SDKs اندیشه مدرن ما می خواهم برای دیدن بیشتر به روز رسانی از پاسخ. با این حال، این بازی در غیر این صورت بسیار خوب است.




اگر ما از دست رفته هر BMX بزرگ بازی برای آندروید, ما در مورد آنها را در نظرات بگویید! شما هم اینجا برای بررسی از آخرین نرم افزار آندروید و لیست بازی های ما می توانید کلیک کنید!