دریافت این Verizon و T-موبایل ‘بازگشت به مدرسه’ معاملات برای 2018

به عنوان آغاز فصل کریسمس به سرخی تا کنون نزدیک به ماه اکتبر، بنابراین “بازگشت به مدرسه” فصل حرارت بیش از حد کند تا کنون نزدیک به روز فارغ التحصیلی.

حتی اگر ما حتی نیمه راه از طریق ژوئیه مورد در نقطه, امروز موبایل T و ورایزون جدید بازگشت به مدرسه معاملات راه اندازی شد. منظورم این است که اکثر دانش آموزان تابستان خود را چند هفته پیش آغاز شده و بچه های کالج ترم آینده برای یک ماه و نیم شروع خواهد شد.

بدون در نظر گرفتن moniker تبلیغاتی معاملات Verizon و T-Mobile ارائه شده خیلی ستاره ای است:

T-Mobile بازگشت به مدرسه

اگر شما خرید یک گوشی هوشمند که T-Mobile گوشی رایگان و یا به شدت با تخفیف می توانید و جدید T-Mobile خط. بهترین معامله در S9 کهکشان سامسونگ که مستقیم فروش-یک-دریافت-یک-رایگان ارائه شده است.

اگر شما خرید ThinQ G7 ال جی یا ال جی V30 شما اعتباری $750 به نسبت به دیگر دستگاه ال جی شدند flagships فوق دو عنوان G6 ال جی، ال جی Aristo 2 به علاوه، K30 ال جی یا ال جی Stylo 4 قرار. سپس اگر دستگاه دوم شما کمتر از اعتبار $750، بقیه اعتبار برانند،. مقاله مرتبط

علاوه بر این، اگر سامسونگ کهکشان S9 پلاس یا سامسونگ کهکشان S8 فعال خرید اعتباری 720 $ است که شما می توانید نسبت به دیگر S9 پلاس یا S8 فعال کنید.

این ارائه می دهد BOGO حال حاضر در فروشگاه تی موبایل و یا در وب سایت خود در دسترس هستند. به استفاده از این، شما نیاز به اضافه کردن یک خط T-Mobile یک و خرید دستگاه از طریق علاقه بدون تجهیزات نصب برنامه. شما می توانید پول تخفیف برایتان 24 اعتبارات صورتحساب ماهانه دریافت کنید.

با شروع هفته آینده 20 ژوئیه شما be قادر to دریافت S8 کهکشان سامسونگ فقط 199 دلار و 8 توجه داشته باشید کهکشان سامسونگ برای تنها $399 (یک بار دیگر توسط 24 ماهانه اعتبارات لایحه پس از اضافه کردن یک خط و یک دستگاه از طریق EIP).

کلیک کنید زیر را برای دریافت این تخفیف!

ورایزون بازگشت به مدرسه معاملات ورایزون

هستند شبیه به T-موبایل, که در اضافه کردن یک خط جدید Verizon خرید یک دستگاه جدید و دیگری برای تخفیف سنگین (یا حتی مجانی) دریافت کنید. با این حال، بر خلاف T-Mobile ورایزون کمی در مورد چه مقدار اعتبار شما را از هر دستگاه دریافت sneakier است. مقاله مرتبط

خوشبختانه، ما برای انجام کار grunt دارید. شکست اینجا است:

  • فروش سامسونگ کهکشان S9 کهکشان به همراه S9، یا 8 توجه داشته باشید کهکشان های خلاص 800 دلار دیگر S9، S9 پلاس یا 8 توجه داشته باشید. همچنین همراه با کارت حافظه رایگان به اندازه حافظه داخلی دستگاه خریداری شده.
  • ال جی LG ThinQ V30 یا G7 خرید و اعتباری $750 به نسبت به دیگر ال جی LG ThinQ V30 یا G7 قرار. مخلوط و هماهنگ برای دریافت بهترین معامله.
  • خرید گوگل پیکسل 2 یا پیکسل 2 خیلی بزرگ و اعتباری 650 دلار به نسبت به دیگر دستگاه های پیکسل 2 قرار.
  • خرید موتورولا Moto Z2 نیروی نسخه، یکی دیگر از را دقیق و مدل رایگان دریافت کنید.
  • در نهایت، ورایزون سامسونگ کهکشان S 7 لیست به عنوان بخشی از معامله اما هیچ محدودیتی برای آن نمی دهد. این احتمال خطا است اما به فروشگاه بروید و ببینید اگر شما می توانید تلفن رایگان از آن اشتباه تله.

با معامله T-Mobile شما باید خط جدید باز با ورایزون به منظور واجد شرایط برای این تخفیف ارائه می دهد و این تخفیف به عنوان اعتبارات لایحه ماهانه بیش از 24 ماه زیر آمده است.

کلیک کنید زیر را برای دریافت این تخفیف!