اگر مک بوک شما چگونه به گرد و غبار پاک از نوتبوک شما

انجام داغ تر از حد معمول، خنک کننده با فن و مناطق دیگر توسط گرد و غبار و که باید مسدود شود آنها می تواند جلوگیری از سرد کل ماشین را نگه داشتن. در اینجا این است که چگونه برای تمیز کردن مک بوک شما بنابراین شما دوباره می توانید به کامپیوتر فشرده کار در هیچ زمان.

مرتبط با: از آنجا که ما در حال گرفتن تنها پوشش پایین و هیچ چیز دیگری نحوه تشخیص و تعمیر گرمای بیش از حد لپ تاپ

باز کردن مک بوک شما به افشای آن داخلی برای تلفن های موبایل مانند یک وظیفه دلهره آور است، اما در واقع بسیار آسان است. که همه ما نیاز به دسترسی به مدارات اصلی و فن خنک کننده که فقط چند پیچ های دور است.

قبل از شما، برخی از که شما در حال حاضر ممکن است شروع کنید چه خواهید کنید

شما عوض کنید. اگر نه، شما آنها را آنلاین می توانید به راحتی.

  • P5 پیچ گوشتی Pentalobe: مدلهای Macbook ترین استفاده P5 پیچ. اگر شما در حال حاضر یکی بهترین به خرید کیت است که شامل یک بیت P5 است.
  • ساکشن جام: اگر مورد نیاز دارید مک بوک جدیدتر یا 2016.
  • گیتار نوشته: اگر مورد نیاز دارید مک بوک جدیدتر یا 2016.
  • هوا فشرده/کنسرو: راه آسان برای خلاص شدن از شر بسیاری از گرد و غبار.
  • سواب پنبه: بزرگ برای از بین بردن و یا شل شدن تا خیره ذرات گرد و غبار و خاک.
  • سازمان و صبر: شما می خواهید برای پیگیری پیچ و وقت خود را با چیزی شبیه به این.

گام اول: حذف پوشش کف

این مرحله تقریبا یکسان برای هر مک بوک مدرن، به جز مدل لمسی نوار جدیدتر (بیشتر در زیر) است. طوری که پایین است صورت بیش از مک بوک شما تلنگر. پیچ گوشتی pentalobe P5 و حذف پیچ اطراف محیط مک بوک شما است. از آنجا که برخی از آنها مدل های مختلف حفظ مسیر هر پیچ و جایی که آن می رود.

هنگامی که شما پیچ برداشته, شما می توانید تا پوشش پایین از پشت بلند. برخی از مدل های مک بوک نیز چند کلیپ های کوچک است که نگه پوشش در محل از مرکز، اما شما با دقت فقط می تواند تا پوشش آن unclip فضولی.

در حال حاضر، با لمس کنید نوار مکبوک پرو در سال 2016 آغاز (از جمله مدل های غیر لمسی نوار)، اپل معرفی مرحله جدید برای حذف پوشش پایین. علاوه بر پیچ pentalobe شما نیز باید در استفاده از ساکشن جام و گیتار انتخاب برای پوشش به طور کامل دریافت کردن. این راهنمای iFixit به شما نشان می دهد که چگونه به انجام این کار.

گام دوم: بازرسی داخل و فن (s)

با پوشش پایین از راه پیدا کنید، شما دسترسی به داخل کنتورها از مک بوک شما را. نگاهی هم به همه چیز برای گرد و غبار ایجاد می کند. شما احتمالا نمی خواهد که که سخت نگاه.

بعد، فن خنک کننده (ها) پیدا کنید. شما ممکن است بیش از یکی، بسته به مدل خاص خود را، اما آنها آسان به نقطه. فقط به دنبال دایره سیاه توربین به دنبال چیزهایی. این احتمال است که در آن تجمع گرد و غبار بیشتر است از فن خنک کننده در هوا از منطقه اطراف آن خورد. اگر خانه خود در خصوص گرد و خاکی است، پس شما ممکن است کار پاکسازی مناسبی پیش از شما.

گام سوم: به آرامی هر گرد و غبار

بعد ضربه، شما می توانید از هوای فشرده و به آرامی شروع به پف کردن گرد و غبار همه جا آن را. شما نمی خواهید به لزوما آن دریچه گاز باز را از خطر آسیب رساندن به قطعات.

هنگامی که شما به فن, حتما به استفاده از انگشت به فن را در محل نگه دارید و نگه داشتن آن را از نخ ریسی در حالی که شما با استفاده از هوای فشرده. در غیر این صورت، فن تا راه سریع تر از آن، طراحی شده است که می تواند آسیب موتور فن و فن بلبرینگ چرخش خواهد شد.

اگر گرد و غبار که در خصوص سمج شما می توانید برخی از سواب پنبه به آن شل و سپس آن را منفجر، اما بسیاری از گرد و غبار بدون مشکل فرار باید.

هنگامی که شما انجام می شود فقط دوباره پیوست پوشش پایین و در کلیپ های در صندلی دو مرکز مطبوعات آنها را در محل مطمئن شوید. از آنجا، پیچ آن را پشت در و شما در کسب و کار است.