بهترین بودجه بر قهوه جرندرس بررسی گیک

خوب قهوه را با قهوه تازه زمین شروع می شود. یک چرخ خوب قهوه می تواند هزینه نعنا–اما آن را ندارد. ما وبلاگ پایین ما تراکم بالا برای قهوه ساز است که بانک شکستن نیست.

جرندرس قهوه آمده در دو طعم دهنده های اصلی: پره چرخ و چرخ با مته سوراخ کردن. چرا که آنها در هر دو تیغه برتر ما متمرکز در آنجا که مخرب چرخ چرخ راه. پره چرخ سریع و ارزان است اما آنها تولید اسیاب ناهموار است یعنی طعم متناقض برای شما. صرف نظر از چه روش آماده سازی قهوه شما با استفاده از ثبات در اندازه سخت کار کردن برای استخراج عطر و طعم خوب است.

چرخ با مته سوراخ کردن لوبیا بین دو burrs خرد کردن آنها با باور نکردنی یکنواختی و ترکیب بیشتر سازگار زمین قهوه به تولید نتیجه گرفتن. گران تر از پره چرخ است، اما نتایج جهان بهتر است. زندگی خیلی کوتاه برای بد قهوه درست شده است?

وقتی که می آید را با مته سوراخ کردن چرخ، آهسته تر بهتر است. مدل های ارزان تر اجرا سریع و در نتیجه, داغ — که انتقال گرما را به لوبیا و پتانسیل برای تغییر طعم. همه ما قابلیت تراکم سرعت های آهسته تر برای جلوگیری از این مسئله اصلی.

چرخ با مته سوراخ کردن مطلق حق بیمه طراز فوق العاده گران است (برخی در عرصه پرداخت وام مسکن و تغییر هستند) هستند. این بدان معنی نیست نوشته های بزرگ در بیشتر طرف بودجه دوستانه از چیزهایی نیست هر چند. هیچ یک از دستگاه ها در اینجا بیش از هزینه $150 اما آنها هنوز هم خوب مدل است که مناسب برای استفاده روزانه در نظر گرفته. بنابراین شما لازم نیست به صرف ساعت بدانند آنچه با این نسخهها کار بهترین برای وضعیت شما ما چیزهایی که با توجه به نیاز های بالقوه خود را بیش از حد، تنگ.

انتخاب ما را از قهوه ساز است.

بهترین مقدار بودجه انتخاب: Baratza مخروطی با مته سوراخ کردن قهوه چرخ دوباره به نواز دعوت ($ 138)

در دنیای ایده آل, این بودجه الکتریکی آسیاب قهوه است که همه خرید باشد. دوباره به نواز دعوت Baratza به طور گسترده ای به عنوان رفتن به راه حل برای هر کسی که می خواهد با کیفیت بالا برق سنگ زنی در خانه خود در نظر گرفته است — خط کامل از چرخ Baratza پر از ارزش های عالی و دوباره به نواز دعوت مستثنی نیست.

دستگاه 40 تنظیمات سخت کار فردی اعم از ریز تا درشت با راههای بسیاری برای ریز تنظیم و کارها دقیقا چگونه شما آنها را دوست دارد. موتور کارآمد را بدان معنی است که گرمای بیش از حد هرگز مسئله حتی زمانی که برای مدت طولانی زنی است و بیش از حد نه آرام است. تا ظرفیت قیف باقلا 227 گرم با زمینه ظرفیت بن 142 g تا آن اندازه مناسب و معقول است به علاوه آن که اسیاب تا 1.1 گرم در هر ثانیه. به طور جدی سخت برای پیدا کردن گسل در این چرخ ها به خصوص در این نقطه قیمت است.

بهترین چرخ آرام: بی نهایت Capresso ($ 130)

شرکت های مورد علاقه در میان تیم ReviewGeek Capresso بی نهایت خیلی بزرگ است. باز هم گران تر از برخی از اینجا دیگران است اما اگر شما می دانید آنچه شما عشق ارزش آن است. آن burrs مخروطی تجاری درجه کیفیت یعنی کیفیت بالاتر سخت کار کردن برای شما هستند. این چهار اصلی تنظیمات, اعم از فوق العاده خوب، خوب، منظم، و درشت، با تنظیمات متعدد در میان.

قابلیت خرد کردن 8.5 اونس لوبیا را در یک زمان نمی طولانی دم شما هم منتظر این معنی شما. آن را به طور خودکار برای 5 تا 60 ثانیه بسته به استفاده چه شما راه اندازی با طراحی با تمرکز بر کندتر مخرب برای طعم بهتر و کمتر حرارت grinds. کوچک است هنوز قدرتمند بیش از حد، بنابراین شما می توانید به راحتی ذخیره آن برای آن زمان نادر زمانی که شما هستید نه ساخت قهوه. این بسته نرم افزاری همراه با برس تمیز کردن و قرص است که مطمئن باشید که مفید باشد.

بهترین ظرفیت بالا: Cuisinart DBM 8 عالی خرد کردن خودکار بر آسیاب ($ 41)

می خواهید تن قهوه را به سرعت و در بودجه است؟ Cuisinart DBM 8 عالی خرد کردن خودکار بر آسیاب چرخ قهوه برای شما است. اتاق سخت کار خود دارای قهوه زمین کافی برای جام 32 بسته به چگونه بزرگ جام استفاده شما با قیف باقلا متحرک 8 اونس.

است که در کنار انتخاب 18 و موقعیت سخت کار کردن است که چگونه ریز زمین لوبیا، اعم از فوق العاده ریز دو فوق العاده درشت را تغییر می دهد. 2 4 18 اسلاید جام نيز را شماره گیری برای قابلیت های اضافه شده است.

بنابراین، گرفتن چیست؟ در نگاه اول شما ممکن است فکر گرفتن است که آن تخت burrs به جای burrs مخروطی در مکانیزم چرخ استفاده می کند اما بسیاری از چرخ اسپرسو حق بیمه است که تخت burrs به استفاده بیش از حد وجود دارد. بزرگترین مسئله با چرخ ارزان تر است که تحمل نمی خواهد تنگ از مدل های گران تر و زمینه منجر خواهد شد کاملا یکنواخت آنها می تواند. گفت: ارتقا از زمین پیش قهوه یا چرخ تیغه این مدل بودجه خواهد بود بهبود بزرگ است بنابراین اجازه ندهید که نقد ما تحمل طراحی شما پرتاب.

بهترین مدل اواسط بودجه: Chefman برق با مته سوراخ کردن چرخ قهوه (45 دلار)

می دانید چگونه هر یک بار در حالی که معامله های مخفی در خارج وجود دارد وجود دارد? یک ابزار است که پایین در قیمت اما انجام واقع در نزدیک در ارتباط با دستگاه های دو یا سه برابر قیمت آن? بر Chefman برق چرخ قهوه که چرخ قهوه است. خوب، آن کاملا به استانداردهای Baratza و یا Capresso انجام نخواهد شد، اما آن به مراتب برتر از هر چیز دیگری در آن محدوده قیمت است.

چرخ 17 گزینه های مختلف سنگ زنی، پوشش بسیار خوب به درشت است. آن بلافاصله گرمای بیش از حد آن را آسیاب و جادار است بیش از حد اجتناب. آن تا 8 اونس زمینه قهوه است که باید به معنای بین 2 و 12 فنجان قهوه بسته به روش آمادگی برای خود نگه دارد.

مهمتر از آن، آن را دریافت بررسیهای بزرگ از در سراسر هیئت مدیره زیرا به سادگی همه چیز rem آرکا سرب خوب برای قیمت ندارد. سنگهای پنهان خواهم که بزرگ هستند.

بهترین انتخاب بودجه: آقای قهوه خودکار بر آسیاب چرخ (36 دلار)

اگر هر پنی سپس آقای قهوه خودکار بر آسیاب چرخ شمارش است دستگاه الکترو میکرسکتین برای شما. بنابراین در تئوری، شما هنوز هم می کنید سازگاری لازم با وجود قیمت پایین آن هنوز اتاق برای تنظیمات سفارشی اسیاب 18 است.

8 اونس قهوه از طریق قیف باقلا متحرک آن را نگه می دارد و تقریبا فقط کار می کند. آن کاملا زمينه سازگار به عنوان گزینه های گران تر با بهترین تنظیمات هنوز نه درشت بودن ایجاد نمی کند. این بدان معناست که آن ایده آل خواهد بود اگر شما مثلا بیان, ساخت. اگر شما در حال چسبیده با مطبوعات فرانسه یا مشابه با این حال، شما هنوز هم نسبتا شاد باید. پشت خوب برای آن روزها وقتی که شما نمی تواند دست زحمت دو سخت کار کردن است.