چگونه برای نه از دست دادن شما چیزهای

برخی از افراد قادر به ده دقیقه بدون از دست دادن چیزی، چه آن تلفن و کلید ها و کیف پول خود را یا فقط اصلاح به نظر می رسد. در حالی که ما به شما کمک کند با عزت نفس، ما به شما چند راهنمایی در مورد چگونه برای جلوگیری از از دست دادن مسائل خود را بدهد.

توسعه (و به چوب) روال

ساده ترین راه برای جلوگیری از از دست دادن مسائل خود را این است که همیشه می دانم که در آن است. این برای تلفن های موبایل کمی مانند واضح اما منظورم که تلفن کلید و کیف پول خود را همیشه یک جای داشته باشد. مشکلات شروع به شلوار جین می انداخت در شستشو دیروز یا نشسته روی میز در نوار شما را در شب گذشته بود زمانی که شما مطمئن هستید که بودن تلفن خود را در کیسه خود را به جیب کت خود را; اگر شما مذهبی قرار stuff خود را در همان بسیار بسیار سخت تر به از دست دادن هر دو در داخل و خارج از خانه شما, سپس آن را محل.

برای من وقتی که من از خانه من می رود آی فون من در من جیب جلو چپ رفتن کیف پول من و کلیدهای توی جیبم راست جلو و رفتن من earbuds دور گردن من.

هنگامی که در خانه من گوشی من است در دست من من جیب چپ جلو یا کنار تخت من و یا کامپیوتر متصل. من کلید و کیف پول با درب است; و من earbuds هنوز هم در اطراف گردن من. در (تقریبا) هرگز به ریشه از طریق سبد خرید شستشو من به دنبال کلید های من.

روال این است که در آن، شما همه چیز شما در حال آوردن با شما در جیب خود اختصاص را قرار داده زمانی که شما بیرون رفتن، توسعه. هنگامی که شما دریافت صفحه اصلی، آنها را در محل تعیین شده خود را در وجود قرار داده است. همین کار را برای دفتر خود و ماشین شما و هر جای دیگر شما اغلب شده انجام دهد. خودتان را برای چسبیدن به آن زور و شما به زودی توقف از دست دادن چیزهایی را به عنوان اغلب.

قرار دادن شما چیزهایی پایین

هرگز مسائل خود را زمانی که شما از خانه قرار داده نمی. تلفن خود را در ماشین کنار شما در ورزشگاه کیف پول خود را بر روی میز در کافه و یا کلید های خود را در کیسه های دوستان قرار ندهید. بسیار آسان است برای دریافت پریشان و با آنها پیاده روی است. اعتماد به من، من آن را انجام داده ام.

مسائل خود را به آن محل اختصاص داده باشید. اگر شما استفاده از آن را در سالن ورزش بعد از پرداخت و اگر شما کلیدهای ناراحت کننده برای حمل کیسه های خود را کیف پول خود را در جیب خود قرار داده اند بازوبند برای تلفن شما. اگر شما هرگز چیز خود را خارج از خانه خود را, حداقل شما آنها را در محل تصادفی از دست نمی.

و این یک نکته بسیار مهم است. اگر شما چیزی را در خانه خود را از دست، شما فقط از زمان طول می کشد تا شما آن را پیدا کنید. اگر شما از دست دادن چیزی در ملاء عام، آن نه به آینده ممکن است.

آن را آسان برای پیدا کردن

90 ٪ از زمان هنگامی که شما چیزی را از دست، سمت راست وجود دارد در مقابل شما، شما فقط آن را نمی بیند. شاید آن را بین بالشتک نیمکت بدست تضعیف است گرفتار در لحاف خود، و یا فقط به پس زمینه مانند یک نینجا در تاریکی ترکیب. در حالی که آن را غیر ممکن برای جلوگیری از این نوع از چیزی که اتفاق می افتد می تواند عوض آن را بسیار آسان تر برای پیدا کردن مسائل خود را هنگامی که آن را انجام دهد.

پوشش سیاه تیره ممکن است مطابقت تلفن خود، اما آنها آن را جهنم هنگامی که شما را به جستجو برای آن زیر نیمکت. اگر شما از دست دادن آن همه زمان، درخشان نارنجی یا داغ صورتی پوشش را به آن اضافه کنید; به هیچ وجه آن را در پس زمینه سپس مخلوط. همان درست است برای کلیدهای خود است. اگر شما از دست دادن آنها را همه زمان، اضافه کردن keychain نفرت انگیز و بزرگ.

مرتبط با: نحوه استفاده از کاشی برای پیدا کردن شما کلید، کیف پول یا هر چیز دیگری

شما نیز باید در نگاه بلوتوث برچسب ها مانند کاشی. اف او بی کوچک را به کلید خود وصل می کنید و سپس شما می توانید گوشی خود را به آنها پیگیری کردن. همچنین در جهت معکوس کار می کند: اگر شما کلیدهای خود را شما می توانید بر روی موزائیک را فشار دهید و تلفن پخش صدا به طوری که شما می توانید آن را پیدا کنید.

اگر شما آی فون و چیزهایی Apple Watch حتی ساده تر هستند. می توانید Apple Watch را برای پیدا کردن آی فون و بالعکس استفاده کنید.

اگر تلفن شما به طور منظم از دست دادن، آن را نمی قرار داده شما تلفن در سکوت

در سکوت نمی کنند. این غیر ممکن است برای شما آن را با آن تماس پیدا کند. در عوض، استفاده از انجام نمی مزاحم. اجازه دهید شما آن را پیکربندی کنید به طوری که برخی اطلاعیه ها و تماس های متعدد از همان شخص در جانشینی سریع از طریق آندروید و iOS. این زندگی بسیار آسان تر کنند.

مرتب به خانه های خود و دفتر

بسیار آسان تر به از دست دادن چیزی در اتاق کثیف از یک تمیز است. اگر میز را با مقالات و یا قفسه های که در آن شما کلید و کیف پول تحت پوشش خود را در چیزهای دیگر قرار داده سرشار است، آنها در حال رفتن به بیشه گردی.

اگر شما به جای کل خود را تمیز نگه داشتن نیست، حداقل مرتب کردن مکان شما برای مسائل خود را تعیین کرده اید. اگر شما اصرار دارید که نگه داشتن میز کثیف پس از آن در خارج از غرفه برای گوشی شما کوتاه خرید.

به نوبه خود در پیدا کردن من آیفون یا دستگاه من پیدا کنید

پیدا کردن آی فون در iOS و پیدا کردن دستگاه های من در اندیشه بزرگ هستند. با آنها شما می توانید هر جا که این تلفن پیگیری و اگر آن دزدیده شده است، حتی از راه دور غیر فعال کردن آن. شما همچنین می تواند نیروی تلفن خود را به پخش صدا حتی اگر در سکوت است که فوق العاده اگر شما گوشی خود را در زیر تخت را از دست داده است.

حتی اگر شما به طور منظم از دست ندهید تلفن آی فون و یافتن دستگاه من می باید برای هر کس، من را پیدا کنید.

اگر شما یکی از کسانی که همیشه تلفن خود را از دست می دهد نمی آورد آن با شما در شب کردن

— و همچنین حرمت — در شب بزرگ کردن یک راه حل ساده وجود دارد: آن را با شما را نمی.

اگر شما کاملا به تلفن با شما در تمام اوقات، سپس در نظر گرفتن سرمایه گذاری در تلفن ارزان قابل تعویض برای شب بیرون. آن شما را از از دست دادن آن متوقف نخواهد شد، اما آن حداقل آن ارزان تر به جای زمانی که شما انجام خواهد شد.

آن آسان تر برای مردم را به بازگشت به شما

بدون توجه به آنچه شما انجام–کوتاه tethering کارهای شما به شما در تمام اوقات — همیشه وجود دارد شانس شما خواهید misplace تلفن و یا کیف پول خود را. بهترین کاری برای انجام سپس آن را به سادگی ممکن است برای کسی که آن را به شما بازگشت است.

در iOS, شما می توانید اطلاعات پزشکی، از جمله اطلاعات تماس شما عزیزتان را اضافه کنید. این به این معنی که هر کس به گوشی شما را پیدا کرد حداقل می دانید نام خود و تعداد کسی که با شما در تماس است.

مرتبط با: چگونه به نمایش اطلاعات فوریت های پزشکی در آی فون خود را

در اندیشه، همه چیز حتی ساده تر هستند. شما می توانید اطلاعات خود را در قفل صفحه نمایش می دهد. فقط در صورت اطمینان به افزودن آدرس ایمیل به جای شماره تلفن شما.

مرتبط با: چگونه برای نمایش اطلاعات مالک در قفل صفحه نمایش در گوشی شما و رستوران ها

برای چیزهایی مانند کلید یا کیف پول خود را برای اضافه کردن یک کارت یا keychain مشخصات تماس خود را ساده است.

اگر شما نمی خواهید به انجام آن، اطمینان دارید چیزهایی مثل “مادر” یا “پدر” یا “خانه” به نام مخاطبین شما چون کسی که آنها را در بر داشت آنها را به مامان گفت چند تلفن از دست رفته بازگشت را شگفت زده می شود.


همواره مسائل خود را از دست دادن عادت بد در واقع است. با کمی فکر شما یک سیستم بسیار سخت تر برای شما به misplace چیز است و آن برای شما برای پیدا کردن آنها راحت تر است اگر شما می توانید تنظیم.

اعتبار تصویر: عکس توسط شانون Mikaela در Unsplash, عکس از راب خداحافظ در Unsplash.