گوگل “کار بر روی حل برای دیرینه 2 پیکسل دوربین اشکال سقوط

 نیمه بالای گوگل 2 پیکسل در نور آبی نمایش closeup ماژول دوربین

  • گوگل گفته است که این کار به آدرس 2 پیکسل و پیکسل 2 XL اشکال دوربین که با تلفن از راه اندازی شده است.
  • وقتی کاربر راه اندازی نرم افزار دوربین 2 پیکسل یا به عکس ضربه محکم و ناگهانی تلاش می کند پیام “خطای مهلک دوربین” گاهی ظاهر می شود.
  • گوگل نظر در توییتر آخر ساخته شده.

گوگل موضوع دوربین است که دستگاه های پیکسل 2 از زمان راه اندازی تحت تاثیر اذعان کرد. پاسخ به سوال در توییتر آخر هفته گذشته، گوگل گفت: آگاه از اشکال “خطای مهلک دوربین” و “یک تعمیر کار کند.”

تا زمانی که مردمی در اسراییل آنها را ضرب دیروز توییت گوگل تحت رادار ما پرواز کرد. موضوع ذکر شده در مقاله مشکلات پیکسل 2 ما نرم افزار دوربین گاهی سقوط هنگام تلاش برای باز کردن آن و یا تصویر را می بیند. برای برخی از مردم پاک کردن حافظه پنهان دوربین برنامه در منوی تنظیمات حل موقت بوده است، در حالی که دیگران تا به حال به کارخانه ریست دستگاه خود. پیکسل کاربر برای گوگل در توییتر چت گفت نه راه حل برای آنها، با این حال کار کرده بود.

شکایت اولین مورد این آنلاین در در نوامبر 2 ظاهر شد، چند هفته پس از 2 پیکسل در 19 اکتبر منتشر شد. شده است در فرض 2 پیکسل و بزرگتر پیکسل 2 XL گزارش شده است.

صاحبان پیکسل 2 هنوز هم در مواجهه با پیام به احتمال زیاد خواهد شد به شنیدن هر چند برخی هنوز چرا مصرف آن را تا زمانی به آدرس است درخواست می شود ممکن است گوگل در حال کار برای حل این مشکل باشد. ما در حال انتظار 3 پیکسل در سه ماه آینده و یا راه اندازی — قبل از وارد مدل جدید آن ثابت خواهد شد? هیئت داوران هنوز خارج است، اما ما می به شما اجازه می دانم زمانی که ما بیشتر است.