فیلم های HD مدرن بهترین اسباب بازی به بازی قدیمی فیلم و بازی در HD بررسی تلویزیون ماهواره

خارق العاده است. اما k 4 که تلویزیون در اتاق نشیمن خود را همیشه خوب با تجهیزات قدیمی تر، به خصوص اگر دنده برای نمایش آنالوگ ساخته شد بازی نمی کند. ابزارهای این لینک قدیمی با جدید.

ابزار ما دنبال آن هستید در امروز upscalers، دستگاه های با وضوح کم ورودی از اتصالات خارج از تاریخ را مانند کابل RCA و S-Video و تبدیل آنها به HDMI استاندارد ویدیویی و صوتی، به درستی شکلبندی برای وضوح تلویزیون مدرن و نرخ تجدید. برخی از تلویزیون شامل پایه پشتیبانی از اتصالات قدیمی تر ساخته شده است، اما اگر شما نیاز به چیزی قوی تر و یا تلویزیون خود را تنها ورودی HDMI است، این دستگاه کار انجام داده دریافت کنید.

ما انتخاب مدل های محبوب برای تابع تمام اطراف اتصال چند نمیشود بودجه اولیه مبدل و یک طاقچه خاص محصول به طور خاص برای یکپارچهسازی با سیستمعامل علاقهمندان به بازی که نیاز به نهایت سرعت اتصال پیشرفته تر.

بهترین پایه Upscaler: دیجیتال دانلود از S-Video برای تبدیل HDMI ($ 39)

دانلود دیجیتال از تبدیل نشان دهنده تقاطع ایده آل بین قابلیت و قیمت. آن می تواند استاندارد کابل RCA (قرمز، سفید، زرد) و یا کمی بالاتر قطعنامه S-Video استاندارد رندر، نوشتن به 720 p یا 1080 p HDMI را قبول کند. گزینه را انتخاب کنید یا آن را سازگار با طیف وسیع تری از تلویزیون های قدیمی تر و کوچکتر باعث می شود — اگر شما سفر هستید و می خواهید چیزی را در آن تلویزیون هتل ارزان بازی و یا اگر شما استفاده از صفحه نمایش مسطح تلویزیون های قدیمی خود را در اتاق ضبط کامل.

خروجی صوتی استریو قادر به از طریق کابل HDMI استاندارد ها یا کابل 1/8 اینچ (همان یکی را به عنوان شما هدفون) معنی آن با گیرنده صوتی اختصاصی و یا تنظیم مانیتور رایانه با زبان کار می کنند. از آنجا که نیاز به دانلود دیجیتال تبدیل قدرت خود شما خروجی رایگان در محافظ خروش خود نیاز دارند.

بهترین Upscaler پیشرفته: J فن آوری دیجیتال JTD-0801 ($ 130)

این ابزار ارتقاء فنی سوئیچ HDMI است اما کردم است که بنابراین بسیاری از گزینه های اتصال که گزینه ای عالی برای کسی که به دنبال به تن وصل است ورودی مسائل به HDTV مدرن از جمله چند دستگاه های قدیمی تر. دو ورودی RCA و ورودی VGA با زوج صدا از طریق نشستن از پیش برنامه ریزی اتصال 1/8 (برای رایانه های قدیمی تر و چند اسباب بازی فرض عجیب و غریب مانند مراحل بازیها VGA جعبه) کنار دو اتصال دیجیتال RGB و سه ورودی HDMI. تمام هشت در یک کابل HDMI، upscaled 1080 p 60 هرتز است دو نفر که با صدای استریو بیرون رفتن.

برای مثال، شما قدیمی سوپر نینتندو یک VCR قدیمی PS2 و بازی اصلی با اتصالات RGB، کامپیوتر قدیمی، ضبط و پخش، و دو مدرن کنسول های بازی، همه در همان جعبه وصل می کنید. Downer تنها آن عدم پشتیبانی از S-Video می باشد. نشستن ورودی سوئیچ را فشار دهید و led ها بر روی دستگاه خود را، اما همچنین شامل کنترل از راه دور برای تعویض راحت تر از خود را روی نیمکت.

بهترین Upscaler بودجه: GANA RCA به HDMI (15 دلار)

اگر همه شما نیاز است یک جعبه ساده به کابل به همراه دستگاه یا سیستم بازی به تلویزیون خود متصل, این را انجام دهد. ابزار $15 فاقد پشتیبانی برای بیشتر استاندارد های پیشرفته و یا تعویض بین ورودی اما آن دسته که خروجی می توانید 1080 p یا 720 p برای تلویزیون های قدیمی تر و یا کوچکتر. به عنوان پاداش خوب آن تساوی قدرت از یک کابل استاندارد USB. تشخیصی پورت USB در پشت تلویزیون خود را احتمالا همه به آن نیاز دارد صرفه جویی در شما خروجی نقطه در شما شلوغ است با راه اندازی.

بهترین Upscaler برای علاقهمندان به بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل: Framemeister مینی XRGB

اگر قيمت sky-high از این ابزار شما دیدن دو سپس آن احتمالا برای شما است. مینی XRGB محصول طاقچه که به طور خاص برای آن پارسه است که مطلق بهترین تصویر ممکن است از سخت افزار کنسول کلاسیک خروجی بر روی تلویزیون های مدرن ساخته شده است. که شامل یک سیستم مهندسی برای برخی از جنبه های فنی تر قدیمی جبران کنسول ها طراحی شده بود به آنالوگ خروجی تنها، که اجازه می دهد برای نزدیکی کامل پیکسل upscaling که با مبدل آنالوگ به دیجیتال استاندارد امکان پذیر نیست.

آن نیز، خلاص شدن از مقدار کمی از لایه های صفحه نمایش است که می افزاید: تابع تبدیل را در تلویزیون های دیجیتال خود را رعد و برق سریع است. این یک ویژگی مهم برای طرفداران بازی های که در آن تک قاب انیمیشن می تواند تفاوت بین پیروزی و شکست است. اگر شما هنوز مردد به صرف زیادی در تبدیل، اتمام این تجزیه فنی گسترده در یوتیوب.