WhatsApp به ‘علامت گذاری به عنوان خوانده شده ‘،’ لال’ کلید های میانبر در اطلاع رسانی سایه

 WhatsApp closeup آیکون برنامه در گوشی های هوشمند.

  • WhatsApp با اضافه کردن گزینه ‘علامت گذاری بعنوان خوانده شده ‘ و ‘ لال’ برای پیام های در سایه اعلان.
  • ویژگی در آخرین نسخه بتا بازی بزرگ ظاهر نشده است فقط رتبهدهی نشده است، اما ما انتظار آن را در آینده ای نزدیک راه اندازی.
  • پلت فرم ویژگی های جدید امسال بهتر از قابلیت های گروه چت و گروه تماس از جمله دیده می شود.

WhatsApp کاملا چند ویژگی در سال 2018 در حال حاضر، از گروه جدید چت کنترل دو رسانه های مخفی از گالری خود را به دست آورده است. چون لون دو کوچک اما ویژگی های مفید، با توجه به WABetaInfo پیام پلت فرم برای سال هر چند، انجام نمی شود.

خروجی گزارش میانبر “علامت گذاری بعنوان خوانده شده” در آثار برای سایه اطلاع رسانی است. این دکمه کنار دکمه در خط پاسخ شما این امکان را به سرعت یک پیام دریافتی را این کنه دو آبی برای راحتی فرستنده زندگی می کنند.

 علامت گذاری به عنوان قابلیت خواندن در WhatsApp. WABetaInfo

وب سایت میانبر ‘صدا’ همچنین خال خال شما به سرعت اجازه سکوت مخاطب یا گروهی از طریق سایه اطلاع رسانی بیش از حد. راه فعلی به قطع تماس/گروه فشار دهید و چت در سوال، سپس از دست دادن نتیجه قطع آیکون در بالا است.

ما هر دو ویژگی در آخرین نسخه بتا از WhatsApp بزرگ بازی را شاهد هستیم ولی خودمان ما آن در هفته های آینده در حال انتظار. این بزرگترین WhatsApp ارسال شده توسط هر اندازه گیری نیست، اما آنها در همراهی با جریان ثابت از پیشرفت و امکانات ما در پلت فرم این سال دیده ام. مقاله مرتبط

سال گذشته WhatsApp اضافه کردن کنترل های اداری قوی تر گروه تماس و توانایی به طور خودکار مخفی کردن رسانه از گالری گوشی دیده می شود. این شرکت نیز در فضا پرداخت های تلفن همراه این گزارش تست قابلیت پرداخت در هند dabbling شده است.

هر گونه ويژگي خاص با WhatsApp شما می خواهم برای دیدن در آینده وجود دارد؟ ما در بخش نظرات اطلاع دهید!