Google Chrome با استفاده از 10% بیشتر رم در حال حاضر، به لطف شبح

به زودی گوگل کروم برای استفاده بیشتری از حافظه شما را فرض کنید که می توان حتی بیشتر از آن در حال حاضر استفاده از رفتن شروع خواهد شد. دلیل کروم 67 جدید سایت ویژگی عایق برای محافظت در برابر شبح است.

شبح برای کسانی که فراموش کرده عیب اساسی طراحی در هر پردازنده در بازار است که سوء استفاده موضوع اعدام تفکری برای خواندن موثر حافظه که روند دسترسی به باید است. شاهد بودیم که کد جاوا اسکریپت در حال اجرا در مرورگر وب شما از سایت های مخرب و یا هک می تواند حافظه از جاهای دیگر خوانده می شود بر روی کامپیوتر و سرقت کلمات عبور یا پیدا کردن که شما چیزی شرم آور، در حال حاضر شده است مانند لینوکس فن سایت.

برای حل این مشکل می افزاید: 67 کروم پیش فرض نام یکی از ویژگی های امنیتی جدید سایت انزوا که محدودیت هر فرایند رندر به سایت تک است که به معنی شما می توانید کروم. exe پردازش howtogeek.com و دیگر کروم. exe روند برای google.com، و غیره داشته باشد . جدا کردن فرآیندهای ارائه توسط سایت شده کروم می تواند به طور مستقیم از حافظه خواندن در سراسر فرآیندهای جلوگیری از, و استفاده از سیستم عامل داخلی حمایت در برابر شبح (که هنوز هم بسیار روشن نیست).

مرتبط با: چگونه بحران و معایب شبح گذارد کامپیوتر من?

این همچنین بدان معنی است که تمام فریم در یک صفحه (معمولا برای تبلیغات) به فرایند مجزا از قاب مادر بیشتر افزایش استفاده از حافظه، اما افزایش امنیت در همان زمان قرار دارد. آنها مستقر تکنولوژی مشابه سال قبل به پسوند خارج از روند دو نکته برای محافظت از صفحات وب مخرب از قادر بودن به استفاده از برنامه های افزودنی به دست آوردن امتیازات اضافی را حرکت می کند.

خط پایین برای افرادی است که باز یک تن از زبانه ها، این به طور چشمگیری افزایش استفاده از حافظه قرار است. شما ممکن است نیاز به در نظر با استفاده از زبانه فرمت مدیر.

چگونه برای بررسی اینکه آیا سایت انزوا در کروم

فرض کنید دارید یک تن از زبانه ها باز در حال حاضر فعال است، شما می توانید تا Google Chrome مدیر وظیفه باز (تحت ابزار منو بیشتر >) و فرآیندهای است که می گویند “رام:” و نشان دادن URL که واضح نیست چیزی است که شما در حال حاضر به طور مستقیم–مثلا doubleclick.net یا 2mdn.net است که نکته برای تبلیغات.

تا زمانی که مشاهده فرآیندهای رام انزوا سایت در سیستم شما فعال می شود.

چگونه برای فعال یا غیر فعال کردن سایت انزوا در کروم (اما شما باید غیر فعال کردن آن)

به بررسی کنید که آیا این فعال یا غیر فعال کردن آن را باید شما را انتخاب کنید (که ما توصیه نمی), شما می تواند سر به chrome://flags # فعال-سایت-در-روند  در نوار محل و سپس مجموعه ضامن ایزولاسیون دقیق سایت یا فعال و یا غیر فعال. شما همچنین می توانید یک پرچم خط فرمان برای کروم با-سایت-در-شروع روند، اما کارهای زیادی.

شما فکر می کنم گزینه اول آن را کنترل کنید اما حتی اگر سایت انزوا اشتباه تنظیم شود، از گزینه های زیر را برای “سایت انزوا محاکمه کردن” واقع که آیا شما به آن زده شده کنترل. بنابراین شما نیاز به تنظیم “محاکمه کردن” به “انتخاب کردن” را برای خاموش کردن این تنظیم تا حال حاضر، گوگل سایت انزوا برای تقریبا همه فعال است. که باز هم شما میکشید باید با.

حتی اگر شما غیر فعال کردن آن، که اشاره کرد که برخی از گوگل نقطه احتمالا خواهد شد این رفتار پیش فرض را و حذف توانایی برای غیرفعال کردن آن، زیرا انزوا سایت بسیار امن تر است.


کاهش شبح با سایت عایق در کروم [via Thurrott]