وحشت زده قرارهای عادی اما سیاه و سفید پازل بازی Fracter کردن در حال حاضر بروز رسانی (به)

(7/1218): فقط پیش از انتشار رسمی آن تاریخ شوم از جمعه 13th, پازل شبح وار بازی Fracter در حال حاضر در دسترس برای دانلود در آندروید و iOS. اتمام تریلر بالا یا سر راست بر به گوگل بازی بزرگ آنرا هم اکنون دريافت.

همانطور که وعده داده شده، Fracter ویژگی های محیط وحشت زده و یک سری از پازل محور سراسر نور. به نظر می رسد شخصیت خود را بخشی از خود را از دست داده اند و وظیفه شما این است که جمع آوری شده توسط کاوش در هزارتوی مرموز.

 پازل بازی شروع سیاه و سفید

Fracter اندیشه حل با حرکت شخصیت خود را در اطراف صفحه نمایش با جوی استیک مجازی و با ضربه زدن یا عناصر را در صفحه کنترل می کشیدن. بیشتر پازل شامل تغییر مسیر پرتوهای نور و کوه در می رم می رود برای باز کردن درب.

برخی از عناصر خفا به بازی نیز وجود دارد. شخصیت های سایه تعقیب پس از شما اگر شما بیش از حد نزدیک است، و اگر آنها گرفتن تا شما به دیگر موجودی مرده hobbling مورد سالن تاریک تبدیل کنید.

Fracter به شما $3.99 (€4.29)، که ارزش آن برای تصاویری قابل توجه به تنهایی اجرا می شود. با کلیک روی دکمه زیر دانلود و اجازه دهید ما می دانیم آنچه شما فکر می کنید در نظر!


داستان اصلی (5/9): Fracter بازی پازل ایزومتریک آینده مجموعه برای آزادی بعد از این تابستان است. عنوان اولین از استودیو 4 l است بازی است، و به نظر می رسد مجموعه تجربه شدت جوی.

کاملا سیاه و سفید، Fracter بازیکن کنترل یک قهرمان جوان در تلاش برای برطرف کردن تاریکی درون دخمه پرپیچ و خم مرموز را دید. آنها این کار را با حل پازل و تلاش برای پیشدستی کردن بازی در موجودات مختلف با استفاده از تنها قدرت نور–چیزی است که به طور جدی در جهان بازی فاقد به نظر می رسد.

ل 4 می گوید ویژگی های بازی پازل دقت گردد وهم آور موسیقی متن فیلم و “شاعرانه، self-reflective روایت.”

قطعا به نظر می رسد وهم آور: راه شخصیت اصلی کشتی در زیر قاب توسط موجودی خزنده، مانند عنکبوتی سوار می شود واقعا نگران کننده است. ما باید منتظر بمانید تا بعدا به تایید که خوب به نظر می رسد نقش.

همه ما می دانیم درباره تاریخ انتشار است که آن انتظار می رود برای آمدن در برخی از این تابستان. ما مطمئن شوید که برای نگه داشتن شما به روز به محض این که ما دریافت هر گونه اطلاعات بیشتر در مورد آن است.

1 برداشت شما از Fracter چیست؟ ما در نظرات اطلاع دهید.

تا بعدی: platformer ناز نحو تحملناپذیری مورد مرگ انسانیت

هنوز هم اینجا است