این واقعا مهم است که شما انتخاب می کنید? -بررسی گیک

وجود دارد دو بلندگو هوشمند اکوسیستم بسته پیشرو این روزها در حال ظهور: آمازون و گوگل. که شما باید با برود؟ و از همه مهمتر، حتی مهم نیست

در حال حاضر تنها دو اکوسیستم ارزش ساختمان خانه های هوشمند سراسر وجود دارد. اگر شما می خواهید یک بلندگو برای پخش موسیقی، سپس HomePod خوب است اما سیری woefully پشت در تقریبا همه چیز دیگری است. که فقط برگ اکوسیستم های اکو آمازون و گوگل صفحه اصلی. بنابراین، سوال می شود، که شما انتخاب می کنید?

جواب این است که در اکثر موارد، مهم نیست که که است. چند تفاوت، هر چند، پس برویم بیش از اول آن وجود دارد.

الکسا است آسان تر گفتن و اکو دستگاه مخابره داخل ساختمان سیستم است خیلی شسته و رفته

بزرگترین مزیت سیستم آمازون اکو است بر روی صفحه اصلی Google ممکن است ساده ترین و در عین حال بحرانی ترین: آن است بنابراین بسیار ساده تر است که می گویند “الکسا” از آن می گویند “خوب، گوگل.” حتی “هی گوگل،” با وجود داشتن همان تعداد هجا به عنوان “الکسا” فقط smidge بیشتر غیر طبیعی می گویند احساس می کند. این یک معامله شکن نیست اما اگر شما هر دو در خانه خود (که در انجام دهید تا حد زیادی برای اهداف آزمایشی)، دو الکسا به صحبت بیشتر ترجیح می دهند خودت ممکن است.

الکسا همچنین دارای چند ویژگی است که گوگل صفحه اصلی نیست. شما Echos آمازون به عنوان سیستم ارتباطی وسیله برقراری ارتباط از یک اتاق به دیگری استفاده کنید. گوگل صفحه اصلی در حال حاضر چیزی شبیه به این، اما می تواند شما را فقط به دو پخش هر دستگاه را در خانه خود. آمازون یک نقطه می شود تا کاملا مشابه، نیست.

آمازون تنها قادر به ارسال پیام با صدای خود را می توانید در حالی که آمازون و گوگل هر دو شما را در تماس با بلندگو هوشمند شما اجازه. ، رسما به هر حال خوب. شما می توانید استفاده IFTTT به راه اندازی فرمان برای ارسال پیام متنی از گوگل صفحه اصلی است، اما هنوز هم احتمالا کمی ساده تر در آمازون. اگر شخص شما هستید پیام استفاده Echos، به علاوه، آنها پیام های داخل app الکسا عوض کنید. نیست واقعا بهتر ، تا آنجا که مختلف.

شاید توانایی به منظور چیزهایی از طریق آمازون برای کاربران آمازون مهم است. این شرکت حتی گاهی اوقات ارائه می دهد تخفیف در موارد اگر شما سفارش از طریق الکسا. در حالی که گوگل به شما خرید چیزهایی از طریق Google اکسپرس اجازه می دهد، همه ما می دانیم آن کاملا مشابه است. البته سفارش اقلام با صدای شما همیشه ساده ترین راه برای خرید آنلاین، نیست در واقع شما نمی ممکن است بخواهید فعال خرید با صدای شما در تمام خواندن شروع تلویزیون خرید dollhouses برای شما. با این حال، اگر شما مانند خرید چیزهایی با صدای خود و ترجیح می دهند آمازون را خرید به گوگل (و که نمی?) صدای ممکن است بهتر است برای شما.

گوگل صفحه اصلی است دقیق و آن گره خورده است به حساب Google خود

گوگل است بازی گرفتن در بازار هوشمند گوینده مهم نیست که چگونه شما آن را بریدن. با این حال، این شرکت یکی از مزیت های بزرگ بیش از آمازون است: حساب Google. اگر Google را به مدیریت تقویم استفاده شما می توانید تماس بگیرید تا خود برنامه با فرمان صوتی. در صورت استفاده از نقشه های گوگل برای به کار گرفتن اطلاعات مورد رفت و آمد خود را می توانید. اگر Chromecast شما می توانید فیلم ها به تلویزیون خود را با خانه بازیگران.

این هنوز کار می کند اگر چند نفر را در خانه به اکوسیستم گوگل گره خورده اند. گوگل نرم افزار تشخیص صدا برای تشخیص که، به طور خاص، صحبت کردن به آن است. اگر شما بخواهید برای برنامه خود را برای روز، پس شما رویدادهای تقویم خود را دریافت کنید. اگر شریک زندگی تان بپرسید، آنها را دریافت کنید خود حوادث . به خصوص اگر شما زندگی می کنند این سیستم مناسب است بسیار گوگل/آندروید خانگی.

حتی اگر شما هنوز به شیوه زندگی گوگل، صفحه اصلی گوگل هنوز دقیق تر از آمازون اکو است. چرا نباید این باشد, گوگل شده انجام چیزی جستجو برای سال. اگر شما بخواهید سوالات عمومی گوگل صفحه اصلی، شما احتمال بیشتری برای دریافت پاسخ. به عنوان مثال مبهم در یک بار که من را پیدا کند مالاکیت در نامزدی خواسته. برای من تعجب آور خواندن من سخنران هوشمند کردن پاسخ. گوگل دانش گراف است بسیاری از اطلاعات مفید و التقاطی در آن است که شما می توانید تماس با فرمان. الکسا می تواند پاسخ برخی از سوالات ، اما آن احتمالا هرگز آنچه گوگل می توانید به مطابقت.

در صورت استفاده از آندروید حتی آسان تر است. دستیار گوگل بر روی گوشی شما (عمدتا) همان است که آنچه شما را در صفحه اصلی Google دستگاه پیدا شده است. در حالی که شما این کار کردن شما می توانید کنترل چراغ خانه خود را از تلفن و حتی پخش پیام به زبان های هوشمند خود را. از آنجا که گوگل می تواند فرمان های صوتی را تشخیص دهد، حتی زمانی که شما تلفن را لمس کنید که کمی است مانند داشتن یدکی گوگل صفحه اصلی دستگاه در جیب شما. الکسا app برای آندروید و آیفون است، آن هنوز کاملا برعهده یکپارچه بر روی هر پلت فرم.

هر دو سیستم عامل اغلب همان است, بنابراین انتخاب براساس سليقه

ویژگی های من تا کنون ذکر شده خیلی تو رفتگی در دیوار صدا انجام? صدا نیست که مثل من گفت: “از نظر فنی دیگر پلت فرم است نسخه خوب کمی کمتر از این” چند بار بیش از حد بسیاری از? که است، زیرا به خوبی، آمازون و گوگل بلندگو های هوشمند بسیار مشابه است. حتی وقتی که تفاوت وجود دارد، آنها را خفیف است. غالبا می توانید تنظیم ساعت، گوش دادن به موسیقی، کنترل خود را از خانه های هوشمند و سئوالات اساسی که با هر دو.

حتی نوع سخت افزار شما می توانید بسیار مشابه است. در هر دو سیستم عامل نسخه ارزان است که اغلب در فروش به در هر اتاق خانه را می توانید. شما می توانید یکی بزرگتر و گرانتر با بهتر بلندگو برای پخش موسیقی. حتی وجود دارد یکی واقعا گران قیمت با صفحه نمایش لمسی بنابراین شما می توانید با آن ارتباط برقرار کردن و تماشای ویدئو (هر چند گوگل کردن در چند ماه باشد). برخی از تنوع وجود دارد — گوگل است دوست فوق العاده دوستانه صفحه اصلی حداکثر، در حالی که آمازون نقطه اکو سبک ساعت زنگ دار است — اما در اکثر موارد، انتخاب گسترده ای از دستگاه ها برای پر کردن نیازهای شما وجود دارد.

بنابراین، که شما انتخاب کنید؟ هر کدام یک شما را دوست دارم احساس. می تواند شما را سبک با تصمیم گیری که شما می خواهید. اگر می خواهید به اکوسیستم گوگل را انتخاب کنید چون شما مانند آن است که با این نسخهها کار با تقویم گوگل به دنبال آن بروید. از آنجا که شما نه می گویند “الکسا” به جای “هی گوگل” آمازون اکو بدانید؟ برای همه! تفاوت های جزئی وجود دارد اما شما خواهد شد قابل ملاحظه ای بدتر کردن مهم نیست کدام یکی از شما را انتخاب کنید.