در اینجا این است که آنچه شما باید بدانید

 Xiaomi حداکثر Mi 3. TENAA

Xiaomi phablet طرفداران صبر بسیار دیگر شرکت می کرد راه اندازی عظیم Mi 3 حداکثر در تاریخ 19 ژوئیه لازم نیست. شرکت اعلام انجمن MIUI خود اضافه کردن تصویر تیزر در روند نوشته شده.

تصویر 7:30 بعد از ظهر را تایید می کند (GMT + 8)-لگد پنجشنبه آینده است، اما آن نیز به ما میدهد یک ایده خشن از اتاق phablet. اگر رو دست بزرگی و یا فقط می خواهید یک صفحه نمایش بزرگ این باید برای شما باشد.

 سکته قلبی Xiaomi حداکثر 3. انجمن MIUI

ما درباره مشخصات کاملا چند در حال حاضر هر چند، با توجه به نشت قبلی و یک لیست در چین TENAA نظارتی شنیده ام. با توجه به TENAA، سکته قلبی مکس 3 داشته 6.9 اینچ full HD + صفحه نمایش (18:9) با 5 عظیم 400mAh باتری زوج.

دیگر مشخصات قابل توجه عبارتند از 3 GB به 6 GB RAM و 32 GB دو 128 GB حافظه قابل ارتقا و بدون نام 1.8 گیگاهرتز هسته octa تراشه. وقتی که می آید به چیپ ست های، بنابراین ما در حال انتظار Redmi توجه 5 طرفدار را گل میمون پردازنده 636 اینجا خانواده Max سکته قلبی معمولا زیر سری Redmi توجه داشته باشید.

Phablet Xiaomi را نیز باید راه اندازی دوربین های دوگانه (یک تیرانداز است دوربین 12MP)، 5MP اهمیت selfie, IR بلستر، اسکنر اثر انگشت عقب و اندیشه 8.1.

ما همچنین گزارش Mi حداکثر 3 نرم افزار، بسته بندی نهایی بالاتر تراشه 710 گل میمون برای عملکرد بهتر را دیده ام. اما ما باید صبر کنید تا ژوئیه 29 برای تایید این.

توسط Mi Max 3 شیفته? از هر phablets متوسط بهتر می دانید؟ سپس ما در بخش نظرات اطلاع دهید!