چگونه به فعال کردن حالت تیرانداز از خفا USB بر روی آیفون و یا iPad موجود در iOS 11.4.1

اپل اپل پس از شما TouchID یا FaceID و یک رمز عبور برای آنها قفل کردن استفاده کرده ایم اما راه گریز با ابزار تخصصی USB متصل کردن به بود بسیار امن هستند پورت رعد و برق. اینجا این است که چگونه به فعال کردن USB حالت محدود به ایمن سازی علیه آن.

چگونه حالت محدود USB کار می کند؟

هک با اتصال از طریق پورت رعد و برق آی فون خود را بیش از USB راه همان است که شما را در آی فون خود را برای پشتیبان گیری با استفاده از iTunes، پلاگین کار می کنند اما رمز عبور ترک خوردگی ابزار است که سوء استفاده از این پورت برای هک آیفون شما وجود دارد.

هنگامی که حالت محدود USB را فعال کرده اید، اگر تلفن خود را برای بیش از یک ساعت حذف پتانسیل برای حمله قفل آی فون خود را کاملا دسترسی USB به آی فون خاموش خواهد شد.

مرتبط با: چه چیزی جدید در iOS 12، آمدن به آی فون و اپل این پاییز

است شایان ذکر است که بسته به جایی که شما زندگی می کنند، شما به ارائه اثر انگشت برای باز کردن قفل تلفن، بنابراین اگر نگردد، می تواند شما در سفر و شما می خواهید برای جلوگیری از آن، شما می توانید «موقتا غیر فعال کردن FaceID و یا TouchID و نیاز به رمز عبور خود را عوض.

فعال کردن حالت محدود USB

دیروز اپل به روز رسانی iOS 11.4.1, که انتشار کوچک است که به ارمغان می آورد ویژگی های امنیتی 12 جدید iOS به کاربران iOS 11 منتشر شد. اگر می خواهید به فعال کردن حالت محدود USB، پس شما بهتر تمایل به اعلان قرمز در آیکون تنظیمات و ارتقاء به آخرین به روز رسانی رفتن بود.

هنگامی که شما با آن انجام می شود، باز کردن تنظیمات و سر به لمس شناسه & رمز عبور (یا اگر شما در آی فون، صورت شناسه & رمز عبور نیاز دارید). شما را وادار به وارد کنید رمز عبور خود را برای دریافت به صفحه بعد.

حالا شما می خواهید برای اطمینان از که ضامن کارت لوازم جانبی به منظور فعال کردن حالت محدود USB خاموش است. آیا که حس؟ نه، نیمه گیج کننده است.

است راه بهتری به این فکر می کنم “می خواهید کارت لوازم جانبی به هک گوشی شما را قادر می سازد?”, و البته جواب این است: “بدون سپاسگزارم”. پس شما ضامن آن را خاموش کنید.

یک چیز وجود دارد بیشتر

که هیچ کس قادر به USB حالت محدود به هک با این حال، هنگامی که آن واقع شده است و یک ساعت از شما گوشی قفل شده است شایان ذکر است.

اما پس از این ویژگی آن به عموم مردم ساخته شده، تقریبا بلافاصله با یک شرکت امنیت سایبری در بر داشت راه گریز (ElcomSoft از طریق گاردین) که resets شمارنده است که تعیین می کند که آیا آن شده است یک ساعت از تلفن قفل شده است.

بنابراین آنها قادر خواهند بود برای هک در حالی که اپل قطعا این پچ خواهد شد، اگر کسی دزد تلفن قبل از پچ که می آید، و سپس بلافاصله شمع در لوازم جانبی ویژه به پورت رعد و برق و بعد آن به آزمایشگاه جایی که آنها را به ابزارهای هک سراسیمه خود را تلفن.

 امنیت

هیچ یک از این حل مشکل آچار 5 دلار هر چند.