9 توجه داشته باشید کهکشان مخفیگاه آنان را برای اوت 24 در کره، ما ممکن است تصویر دعوت روز

 برای راه اندازی سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9 ضربه.

  • 9 توجه داشته باشید کهکشان در کره جنوبی در اوت 24, با توجه به انتشار کره ای منتشر خواهد شد.
  • این به این معنی phablet جدید سامسونگ قبل از آخرین آی فون اپل منتشر خواهد شد.
  • اعتقاد بر این است که جدید S خیلی شما کنترل لوازم خانگی هوشمند و عمل به عنوان یک کلید کنترل از راه دور شاتر برای دوربین اجازه می دهد.

9 توجه داشته باشید کهکشان قطار اعتیاد به مواد مخدره در جلوتر از اوت 9 تاریخ آشکار بخار است. در حال حاضر، گزارش داده شده است که phablet در کره جنوبی در اوت 24 آغاز خواهد شد.

اخبار را از طریق خروجی ETNews زبان کره ای (نسخه ترجمه شده)، با استناد به سامسونگ و مقام های شبکه تلفن همراه می آید. به عبارت دیگر گوشی تقریبا دو هفته بعد از تاریخ آشکار باید در دسترس باشد.

به این معنی است که شرکت نصب Cupertino به طور سنتی راه اندازی تلفن خود در ماه سپتامبر سامسونگ یک بار دیگر به سرقت تندر اپل امیدوار است. شرکت کره ای دستگاه توجه داشته باشید کهکشان خود را جلوتر از اپل اپل برای چند سال گذشته راه اندازی شد. تاریخ انتشار گزارش شده نیز می شود زودتر از انتشار 15 سپتامبر 8 توجه داشته باشید کهکشان.

با توجه به انتشار، 9 توجه داشته باشید کهکشان با چیپست 845 یا 9810 2.960 اینچ 6.4 x 1.440 گل میمون Exynos صفحه نمایش AMOLED و 4 000mAh باتری مجهز شده است. آن اضافه می کند که phablet جدید داشته است 12MP + 8MP و 12MP دوربین دو راه اندازی جلوی تیرانداز. مقاله مرتبط

ما همچنین می دانیم دستگاه قلم قلم ها مجهز به بلوتوث با توجه به FCC پر کردن اوایل این ماه را داشته باشد. پر کردن نشان می دهد که S خیلی از طریق گوشی شارژ می شود. با توجه به ETNews ، جدید S خیلی برای کنترل لوازم برقی خانگی و از راه دور شاتر برای دوربین استفاده می شود.

این isn ‘ تی تنها توجه 9 اخبار ما دیده ایم به تازگی، به عنوان سرفصل اندیشه به دست آمده ظاهرا رندر phablet آینده این هفته. تصویر یک تلفن است که تا حد زیادی یکسان به 8 توجه داشته باشید کهکشان به نظر می رسد نشان می دهد. بنابراین کسانی که امید به توجه دوباره طراحی نا امید ممکن است.

فراموش نکنید که 8 توجه داشته باشید کهکشان در ایالات متحده منتشر شد و کره جنوبی سال گذشته به طور همزمان، بنابراین اگر این حدس و گمان آخرین دقیق است، شما آن Stateside در 24 اوت بیش از حد می تواند را ببینید.