فقط به خاطر تو دور از پریز برق بهترین خورشیدی ابزار شارژر برای شارژ در رفتن به بررسی گیک

معنی نیست شما نمی خواهید برای استفاده از ابزارهای خود را. این شارژر خورشیدی می تواند دنده خود را حتی زمانی که شما مایل از تمدن تا شارژ را نگه می دارد. در اینجا این است که تراکم های بالا ما.

شما خودتان چرا شما باید شارژر خورشیدی در وهله اول درخواست شود ممکن است. بانک منظم قدرت خوب وقتی و در مورد سوال نمی بله و نه. بزرگ به بانک قدرت در دست است اما باتری باتری و دیناموهای کوچک — بانک قدرت فقط به شما می دهد ساعت اضافی آب هنوز توانایی تولید آب خود را. اگر شما کمپینگ و یا پیاده روی برای مدت طولانی، مفید (سازگار با محیط زیست) است و قادر به مهار انرژی خورشیدی در برخی از راه.

در حال حاضر، به روشنی قابل حمل شارژر خورشیدی به عنوان قدرتمند به عنوان سرقت راست دستگاه به دیوار شارژر یا قدرت بانک نیست. هیچ کدام کمتر آنها را به بهترین راه برای نگه داشتن دستگاه های خاموش (یا به اتهام تا قدرت بانک شما می توانید پس از غروب آفتاب به نگه داشتن حزب رفتن) در صدر.

با توجه به آن، ما در پانل های خورشیدی که پانل های از ویژگی های بزرگ برای کمک به شما در زمانی که خورشید به دنباله دار به سرعت شارژ و کسانی که با باتری شامل نگه دارید حتی اگر خورشید کردن قدرت جریان متمرکز شده است. انتخاب ما را از این دسته است.

بهترین راه حل برای پیاده روی: Floureon بانک برق خورشیدی (13 دلار)

است طراحی شده با خارج از منزل در ذهن Floureon 10000mAh ضد آب خورشیدی قدرت بانک بسیار سبک وزن و در عین حال ناهموار بیش از حد. آن می تواند تحمل ساخته و پس از آن مناسب برای زمانی که شما در حال سفر هزينۀ ضد آب است.

علاوه بر ارائه خورشیدی متصل آن بانک قدرت با ظرفیت 000mAh 10، و اجازه می دهد تا برای شارژ تلفن های دو در یک زمان. هنگامی که کاملا شارژ, برای چارچوب مرجع, باید آن را برای آی فون خود را شارژ 8 2.5 بار یا S7 کهکشان خود را بیش از 2 بار. با آن در نظر گرفته شده استفاده کنید در ذهن — متصل در مکان های از راه دور و در حالی که کمپینگ — بانک برق خورشیدی نیز نور چراغ اضطراری SOS و بنابراین شما می تواند سیگنال برای کمک و اگر آن نمی آید بالقوه راه خود را پیدا کردن ساخته شده قطب نما است. ایده آل برای ماجراهای در فضای باز را از ویژگی های مجموعه و طراحی ناهموار.

بهترین راه حل برای حمل: شارژر خورشیدی Aukey ($ 65)

کامل زمانی که شما در حال کمپینگ، برای Aukey شارژر خورشیدی فوق العاده سبک وزن و بسیار آسان به دور بسته است. بنابراین شما به سادگی در آن با هم برابر است و ذخیره آن دلیل آن طراحی foldable که است.

بنابراین آنها به آب و مقاوم در برابر آب و هوای آن حیوان خانگی چند لایه پانل های خورشیدی از سایش بالا پارچه های پی وی سی ساخته شده است. آنها همچنین وعده بهره وری خورشیدی تبدیل 23.5% که از بسیاری از رقبای خود بالاتر است. دو پورت USB منظور شما می توانید دو دستگاه در یک بار شارژ, و آن به طور خودکار در به قدرت شما نیاز به تطبیق.

هیچ بانک داخلی قدرت وجود دارد اما اگر شما می دانید شما در حال رفتن به رتبهٔ در جستجوی پیشرفته در حالی که این منبع پشتیبان ایده آل است. اگر شما نیاز به قدرت موجود در تمام بار اگر عاقلانه به آن جفت با ظرفیت بالا قدرت بانک خواهد بود.

بهترین راه حل برای ذخیره سازی ظرفیت بالا: ALLSOLAR قابل حمل شارژر خورشیدی ($ 40)

ALLSOLAR شارژر خورشیدی قابل حمل دستگاه برای شما است اگر ظرفیت نکته مهم برای شما است. بانک قدرت خود ظرفیت 24 000mAh که آب بیش از اندازه کافی برای حتی خود تبادل نظر خواستار چند بار شارژ است. علاوه بر آن طراحی ظرفیت بالا آن را برای سه تا دستگاه های USB برای شارژ همزمان اجازه می دهد.

دستگاه تمام آب و مقاوم در برابر شوک است. آن ضد احمق بیش از حد است. کمی آهسته برای شارژ از طریق برق خورشیدی حساب اندازه صفحه کوچک است اما اگر ظرفيت بزرگ نیاز شما, شما واقعا اینجا نمی تواند به اشتباه — فقط حتما به ترک آن برای شارژ کردن در آفتاب خوبی قبل از شما به آن نیاز دارید.

بهترین راه حل برای شارژ سریع: Outxe ناهموار شارژر خورشیدی ($ 56)

Outxe ناهموار شارژر خورشیدی فوق العاده است برای استفاده در خارج از منزل به عنوان آن را ضد آب، ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر شوک. دلیل واقعی است با این حال، چرا Outxe شارژر خورشیدی ناهموار است خرید بزرگ است. این ج USB و میکرو USB شارژ سوکت که ثابت متصل به طور معمول در سایر مدل ها در بازار یافت نشد. چه کسی می خواهد به صرف در حالی که منتظر تلفن خود را به, شارژ سریع تر گزینه های خارج وجود دارد? این است که در آن Outxe شارژر خورشیدی ناهموار اکسل.

در حالی که هنوز بزرگترین هیبرید پنل/قدرت بانک مدل در خلاصه ما 20, 000mAh ظرفیت یخ respectibly فربه. که, شما به راحتی آن به کوله پشتی خود را با آن carabiners دو خیساندن تا اشعه برای به عنوان و هنگامی که شما به آن نیاز دارید آویزان می تواند. این حالت 3 چراغ قوه هم روشن تاریکی یا سر دادن که شما نیاز به کمک.

بهترین انتخاب حق بیمه: RAVPower 24W شارژر خورشیدی (76$)

پول هیچ شی؟ شارژر خورشیدی RAVPower خورشیدی پانل 24W را در نظر بگیرید. خیلی شیک به دنبال اما همچنین بسیار آسان برای حمل به اطراف، با تشکر از نصف وزن مشابه شارژر خورشیدی است. Foldable و آینده را با خود حمل کیسه آن افزایش بهره وری بیش از دستگاه های دیگر حساب خود پانل های بزرگتر و موثرتر ارائه می دهد.

دستگاه پورت USB 3 هر یک قادر به به طور خودکار شناسایی و ارائه میزان بهینه برق برای دستگاه های خود را است. پس از آن می تواند تحمل ترین شرایط آب و هوا که, آن با نایلون ضد آب و با دوام ساخته شده است. بنابراین شما می توانید ضمیمه یا قطع آن چهار قلاب نیز هر جا که مناسب برای شما.

گران برای پانل های خورشیدی است که فاقد قدرت بانک است، اما ایده آل است اگر شما نیاز به مقدار زیادی از قدرت در حالی که شما دور از تمدن است.