راه اندازی فایرفاکس مدیر رمز عبور برای آی فون و یادداشت خلبان آزمایشی فایرفاکس برای آندروید

است که موزیلا test ویژگی های تجربی است که در نهایت تبدیل به بخشی از فایرفاکس ممکن است. امروز به آنها راه اندازی مدیر رمز عبور برای آی فون خود را، و یادداشت برای گوشی های آندروید، که استفاده از همگام سازی فایرفاکس به کلمات عبور دسترسی و یادداشت های ذخیره شده در مرورگر شما.

دو تا از آزمایش های قبلی خود موفق شد: نمای جانبی برای مشاهده وب سایت دو طرف هم در تب و رنگ فایرفاکس که به شما اجازه سفارشی کردن فایرفاکس با این حال شما می خواستم. در حال حاضر موزیلا تصمیم گرفته است برای گسترش این را به دستگاه های تلفن همراه خود را، با برخی از برنامه های جدید.

برای iOS Lockbox که امکان دسترسی خود فایرفاکس ذخیره رمزهای عبور از آی فون خود را app اول فایرفاکس است — اگر همگام سازی فایرفاکس استفاده می کنید. اگر شما با استفاده از فایرفاکس به ذخیره کلمه عبور خود را امروز و می خواهید برای دسترسی به آن را در گوشی های هوشمند خود آن تقریبا بدون brainer به نصب آن است. فقط نصب, ورود, و شما را به تمام کلمات عبور شما را داریم. صورت شناسه و شناسه های لمسی را پشتیبانی می کند و با استفاده از صنعت استاندارد 256-بیت.

معنی این حرف شما باید این را به عنوان مدیر گذرواژه اولیه انتخاب می کند؟ اگر فقط کلمه عبور در فایرفاکس و آی فون خود را مطمئن کنید. اما اگر شما نیاز به استفاده از کلمه عبور خود را هر جای دیگری, شما ممکن است بخواهید به نگاهی به ما خلاصه مدیر رمز عبور.

مرتبط با: رمز مدیران در مقایسه با: LastPass KeePass، انتظار: کاهش انتظار: کاهش انتظار: کاهش از Dashlane 1Password

برنامه دوم که فایرفاکس یخ اعلام یادداشت توسط فایرفاکس که فقط برای گوشی های آندروید. یکی را به فرض آنها نهایت نرم افزار رمز عبور به اندیشه ها و یادداشت های دو آیفون را اما معلوم نیست. همگام سازی به فرمت است که شما نیاز به نصب بر روی Firefox برای دسکتاپ شما، و سپس آن را به نرم افزار یادداشت ها بر روی گوشی شما همگام نرم افزار یادداشت ها را کار می کند.

که هر دو از این آزمایش، که بدان معنی است که اگر هیچ کس آنها را دوست دارد آنها خاموش ماه آینده کشته شدن هستند شایان ذکر است. در حالی که آن طول می کشد بنابراین آزمایش لذت ببرید.

آزمایش های موبایل آزمون آزمایشی اول فایرفاکس را معرفی: Lockbox و یادداشت ها را [Mozilla]