HTC آزاد blockchain شده خروج تلفن در سال 2018 برای حدود $1،000

 به تشریح جزء خروج HTC.

  • HTC گوشی HTC خروج blockchain شده تا پایان سال 2018 آزاد.
  • این شرکت امیدوار است که در سطح جهان، دسترس خواهد بود اگر چه هنوز چین است.
  • هنوز هیچ جزئیاتی درباره تلفن غیر blockchain قابلیت های مربوط است.

HTC به آینده blockchain شده گوشی های هوشمند خود، خروج HTC تا پایان سال می گذرد. توسعه دهنده تلفن چن فیل اخبار در مصاحبه اخیر با گاردین را نشان داد. 

در مصاحبه، چن اظهار داشت که دستگاه را به همین ترتیب به سیرین آزمایشگاه فینی، گوشی های هوشمند دیگر blockchain است که هزینه 999 دلار قیمت. او همچنین گفت: اگر چه مقررات در چین به معنی بعید است وجود داشته باشد در دسترس او امیدوار است مهاجرت را به آزادی در سراسر جهان دریافت کنید. 

ما قبلا شنیده دستگاه کیف پول سرد باشد برای cryptocurrency, حمایت از برنامه های کاربردی (DApps) غیر متمرکز و که هر تلفن به عنوان یک گره در یک شبکه جدید blockchain عمل خواهد شد. اگر چه این چیزی است که گوشی های HTC موجود در حال حاضر می توانید خروج HTC نیز blockchain شده CryptoKitties بازی اجرا. مقاله مرتبط

متاسفانه، هنوز هم وجود دارد هیچ اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه فراتر از آن اعتبار blockchain. برای $1.000، آن را بسیار موثری را به کسانی که زندگی در خارج از حباب پرکردن تجدید نظر شود. گرانترین نسخه شاخص HTC، HTC U12 به علاوه، 849 دلار هزینه دارد. 

اگر شما علاقه مند در دستگاه شما می توانید ثبت رزرو یکی در وب سایت رسمی این گوشی را با کلیک روی دکمه زیر. بنابراین حتی ممکن است بتوانید آن را پیش از انتشار رسمی برای تلفن در Q3، در دسترس است وب سایت دسترسی اولیه می گوید.

تا بعد: بررسی HTC U12 پلاس: فشردن تنها می توانید شما تا کنون