سطح رفتن است مایکروسافت پاسخ به اپل، با شروع در $399 بررسی گیک

مایکروسافت هدف در iPad با قرص $399 در حالت S ویندوز اجرا می شود که گرفتن است. این طراحی به ارزان و قابل حمل به اندازه کافی برای پرتاب در هر کیسه شما را.

خط سطح طیف گسترده ای از عوامل شکل و قیمت است، اما آن است که همیشه رقابت در انتهای پایین تر طیف قیمت تلاش است. رفتن سطح که ممکن است تغییر دهید. پایه مدل خانه که $399, با 10 سرفیس, 4 GB RAM, 64 GB ذخیره سازی و eMMC اینتل پنتیوم پردازنده طلا نمایش. این آن قوی ترین قرص در این گروه توسط یک شات طولانی را ندارد، اما آن را قیمت نزدیک به مقرون به صرفه برای افراد بسیار بیشتری.

محدودیت های واقعی به نظر می رسد، در نرم افزار هستند. قرص کشتی ها در ویندوز 10 S حالت، که تنها به شما اجازه می دهد تا شما را به نصب نرم افزار از فروشگاه ویندوز و فهرست با لبه مایکروسافت. همانطور که با تمام ویندوز دستگاه شما را به سادگی می توانید تبدیل کردن حالت S، البته، پس شما فقط به عنوان دستگاه ویندوز به طور منظم استفاده از آن می تواند.

با این حال، بنابراین شما می توانید نوع پوشش از صفحه کلید و مورد افزودنی ممکن است بخواهید ویندوز را به طور کاملا بصری در حالت فقط لمسی اپل و یا یخ Chromebook نمی دهید. که شما پشت اضافی $99، که می توانید شروع به رفتن به محدوده قیمت است که نزدیک به یک لپ تاپ مناسب و معقول تنظیم می کند. اگر شما تصمیم به گرفتن نسخه ارتقا یافته است که همراه با 8 گیگابایت رم و 128 GB SSD، قیمت های پایه 549 دلار به علاوه $99 نوع پوشش از، است و در حال حاضر شما $650 در رایانه لوحی است که کاملا به عنوان قدرتمند به عنوان یک لپ تاپ به طور مشابه قیمت و نه به عنوان قوی تر ارزان نگاه اپل.

اگر شما در اکوسیستم ویندوز و هنوز, آن می تواند پیشنهاد جذاب است. 10 ویندوز ممکن است ایده آل باشد لمسی مبتنی بر سیستم، اما آن عامل به طور پیوسته در طول سال بهبود بوده است و اگر شما می توانید کار در اطراف برخی از نارضایتی های کوچک، شما می توانید تمام ابزار شما را بر روی لپ تاپ ویندوز کامل در فاکتور فرم بسیار سبک وزن است که شما به راحتی می توانید انتظار را با شما.

رفتن سطح رسما در فروش در فروشگاه ها در تاریخ 2 اوت می رود اما شما آن حق قبل از سفارش می توانید.

منبع: مایکروسافت