کهکشان توجه داشته باشید 9 نشت است، اما به نظر می رسد بیشتر شبیه به کهکشان توجه 8.1

 رندر ادعا 9 توجه داشته باشید کهکشان. اندیشه ای توجه داشته باشید کهکشان عناوین

  • 9 رندر گزارش شده، نمایش جلوی phablet فاش شده.
  • خروج رادیکال از 8 توجه داشته باشید هر چند، به عنوان تصویر طراحی را نشان می دهد نزدیکی-یکسان به دستگاه 2017 انتظار نیست.
  • ما کاملا کردن حافظه کارتریج را ندارد اما ما می دانیم بلوتوث ها شسته و رفته با تشکیل پرونده FCC در حال آمدن است.

9 توجه داشته باشید کهکشان چند هفته دور از آن 9 اوت تاریخ آشکار است اما ما ممکن است دریافت نگاهی زود هنگام در دستگاه از طریق عناوین اندیشه .

خروجی بارگزاری صفحه 9 توجه داشته باشید کهکشان از “یک منبع قابل اعتماد،” نمایش جلوی دستگاه را به دست آمده می گوید. به نظر می رسد تقریبا یکسان است به مدل 2017 حتی به قرار دادن سنسور در گودی بالا.

در حالی که کلید های تنظیم صدا هنوز هم در سمت چپ کلید قدرت ماندن در سمت راست آن نیز می رسد. و بله, دکمه Bixby را در همان موقعیت زیر کلید است. سامسونگ همانگونه و به نقشه دکمه به برنامه های دیگر کاربران رشد؟ احتمالا نه.

بسیار دیگری برای توجه داشته باشید (heh) وجود ندارد، اما ما امیدواریم که این شرکت حفظ جک هدفون. S9 کهکشان یکی چند گل سرسبد تلفن را از ویژگی های پیوستن امثال G7 ال جی ThinQ Vivo Nex و Asus ROG تلفن است.

چه در مورد خیلی ها

 تصویر دعوت برای راه اندازی سامسونگ کهکشان توجه داشته باشید 9.

تصویر دعوت 9 توجه داشته باشید کهکشان.

ما را از S خیلی شکاف در تصویر بیرون درز احتمالا در پایین دستگاه نمی باشد. اما ما می دانیم که قلم لطف FCC پر کردن اوایل این ماه در حال آمدن است. پر کردن تایید S خیلی اتصال بلوتوث است که حاکی از آن می تواند مورد استفاده برای حرکات و امضاهای دیجیتالی یا کنترل رسانه ها داشته باشد.

بلوتوث را فعال کنید کارتریج بدون شک نیاز متصل کردن اما پر کردن نظارتی اشاره می کند که آن را از طریق تلفن شارژ خواهد شد. ما امیدوار سامسونگ S خیلی استقامت مداد اپل و شارژ سریع, که ارائه می شود 30 دقیقه آب از 15 ثانیه از متصل کردن است. مقاله مرتبط

ما در حال انتظار دستگاه جدید سامسونگ به چیپست Exynos 9810 6 GB RAM و راه اندازی دوربین های دوگانه (کامل با تکنولوژی فوق العاده آهسته حرکت و دو دیافراگم) بسته. گل سرسبد جدید باید در کرایه بهتر از S9 کهکشان پس از گزارش که گل سرسبد زودتر شاهد فروش پایین تر از S8 کهکشان دارد.

آنچه از 9 توجه داشته باشید کهکشان را؟ شما فکر می کنم آن کسب و کار بزرگ برای شرکت انجام ما در بخش نظرات اطلاع دهید.