چگونه به استفاده از YouTube حالت عدم جاگذاری سابقه جدید برای مخفی کردن شما پخش تاریخچه

تنها تماشای یک تصادفی خارج از موضوع به الگوریتم های YouTube را شروع به شما نمایش فیلم bazillion عجیب و غریب است که شما واقعا نمی خواهید برای دیدن فیلم لازم. خوشبختانه آنها فقط حالت عدم جاگذاری سابقه به YouTube که با این نسخهها کار درست مانند حالت عدم جاگذاری سابقه کروم می افزود. در اینجا این است که چگونه به فعال کردن آن را در اندیشه.

که این ویژگی را در نرم افزار آندروید فقط در حال حاضر راه اندازی شد اما این تقریبا به طور قطع در آی فون و هر پلت فرم که برخی در آینده نزدیک اشاره نشان می دهد شایان ذکر است. اگر شما ویژگی در گوشی اندروید خود را هنوز دیدن نیست باز کردن بازی بزرگ و شما باید به روز رسانی برای یوتیوب آماده نصب شماره نسخه 13.25.56.

چگونه به فعال کردن حالت عدم جاگذاری سابقه در از دست دادن یوتیوب

در دایره حساب در گوشه بالایی سمت راست و در صفحه حساب شما یک گزینه جدید برای “به نوبه خود در نا شناس” باید ببینید. این بسیار آسان است. بنابراین اولین بار به شما می خواهید یک پیام است که توضیح می دهد که چگونه کار می کند هنگامی که شما انجام داده ام.

به حالت عدم جاگذاری سابقه دوباره پشت خاموش کنید، فقط نماد حساب را ضربه بزنید و شما با منوی در پایین با گزینه ای را برای “روشن کردن نا شناس” ارائه شده است.

این ویژگی را می باید واقعا بزرگ برای پدر و مادر که می خواهید برای قرار دادن در برخی از فیلم ها برای کودکان و نوجوانان خود را بدون داشتن بخش توصیه می شود تمام یوتیوب ناگهان تبدیل به چیزی اما Peppa خوک و Blippi.

[via 9to5Google]

Heddings لاول است بنیانگذار و سردبیر چگونه به گیک. او خرج می کند تمام وقت آزاد خود مطمئن شوید در این سایت شما geekery تازه می تواند روزانه به ارمغان بیاورد و تا بیش از یازده سال انجام شده است.