سامسونگ کهکشان S9 به همراه معامله می شود شما کارخانه واحد برای $612

 پشت سامسونگ کهکشان S9 به همراه را کلیک کنید.

ما در حال حاضر تحت پوشش ارتقاء عظیم بی امروز در جریان است، اما این معامله سامسونگ کهکشان S9 علاوه بر شایسته ذکر ویژه است. برای امروز. شما می توانید آخرین شاخص سامسونگ (پرفروشترین گوشی ها از سال تا کنون) برای تنها $612 و که شامل حمل و نقل رایگان.

این دستگاه با نام تجاری جدید مرمت نشده، است و کارخانه در انتخاب خود را از دو رنگ را کلیک کنید: نیمه شب سیاه یا خاکستری تیتانیوم.

به معامله سر به این لینک (یا کلیک بر روی دکمه در پایین این مقاله) و دستگاه را در انتخاب خود را از رنگ به سبد خرید شما اضافه کنید. کد تخفیف ما قبلا تحت پوشش را وارد کنید تا تکمیل روند پرداخت PRIMOTECH. که کد به شما می شود 10 درصد در حال حاضر با تخفیف قیمت $679. حمل و نقل رایگان در سراسر جهان است، اما برای دریافت 10 درصد خاموش حمل و نقل شما آدرس را در ایالات متحده و یا کانادا باید.

فراموش نکنید: روز نخست آمازون تخفیف تاریخ و همه چیز دیگری شما باید بدانید

یک اخطار به این معامله وجود دارد: این مدل بین المللی کهکشان S9 به همراه است و به عنوان چنین کار نخواهد کرد در حامل های CDMA . که شامل Verizon و با حداکثر سرعت دویدن. با این حال، تلفن در حامل GSM مانند AT&T و T-Mobile کار کاملا.

این مدل بین المللی است که همچنین بدان معنی است که تراشه داخل Qualcomm گل میمون 845 اما نه 9810 Exynos نیست.

کسانی که ممکن است dealbreakers برای شما، اما با نام تجاری جدید S9 به علاوه برای این شیب تخفیف گرفتن آن ممکن است که ارزش آن را.

در یک یادداشت مرتبط مدل 2018 شوی ثابت بی سیم شارژ سامسونگ یکی از آمازون معاملات روز امروز است. شما 30 $ خاموش شارژ وضعیت که قیمت آن از 70 دلار به 40 دلار کم می کنید. حمل و نقل رایگان اگر شما عضو نخست است.