که در این فیلم ها منجر به افزایش محبوبیت و فروش عینک آفتابی سرگشته

پاسخ: Introduced کسب و کار

مخاطره آمیز در 1950s، عینک آفتابی سرگشته پرورشی در محبوبیت و از عناصر نمادین سبک 1950s است که حتی امروز عصر تداعی شد. در حالی که هنوز هم محبوب در دهه 1960 توسط 1970s، فروش به طور چشمگیری کاهش یافته بود و ری بان کی مون در یک بیت از یک نقطه محکم مالی بود.

در سال 1980، Wayfarers ظاهر بسیار نمادین در فیلم برادران بلوز های اما با وجود محبوبیت فراوان این فیلم و تزریق عینک به آگاهی عمومی یک بار دیگر دیدن عینک آفتابی به عنوان داغ در ساخته شده پرده نقره ای به خواست مصرف کننده و یا افزایش فروش ترجمه خوبی نیست. دو سال بعد شرکت شرکت منحصر به فرد محصول قرار دادن Burbank، کالیفرنیا دو ظاهر عینک آفتابی خود را در بیش از 60 فیلم و تلویزیون را نشان می دهد در هر سال از سال 1360 از طریق 1987 (تلاش در ادامه از طریق 2007) مذاکره استخدام.

فیلم که واقعا لگد کردن منافع عمومی در Wayfarers دوباره 1983 را مخاطره آمیز کسب و کار بازیگران تام کروز شد. پوستر فیلم دیده می شود در اینجا، با ویژگی های کروز روی رینگ خیره عینک و فیلم خود را برجسته او به پوشیدن آنها اغلب. پس از فیلم بیرون، فروش سر به فلک کشید 360.000 دو جفت عینک آفتابی در هر سال. آنها همچنین در بسیاری از جاهای دیگر مانند صبحانه باشگاه میامی وایس و Moonlighting بریدن. در چند سال کوتاه بان کی مون ری جفت 1.5 میلیون Wayfarers در سال فروش بود.

تصویر حسن برادران وارنر