چگونه آن را تقریبا غیر قابل تصور برای رفتن در مورد زندگی خود را روز به روز بدون تکه شکننده از شیشه و الکترونیک گران در جیب شما تبدیل آنچه شما باید بدانید قبل از بیمه شما دنده فناوری

این شگفت انگیز است. قطره تلو تلو خوردن یک بازی بی دقت و شما از صدها دلار است. همین دلیل ابزار بیمه صنعت بزرگ است. اما ارزش آن را به دنده خود را مطمئن شویم

همه بیمه یک معامله خوب است. اگر مراقب شما پرداخت چند دلار در ماه برای یک سیاست است که آنچه شما فکر می کنم آن را پوشش میدهد در نهایت ممکن است. بیایید نگاهی به آنچه شما باید بررسی کنید قبل از اینکه تصمیم در مورد اینکه آیا بیمه دنده فناوری.

چاپ خوب در بیمه قرارداد ممکن است معنی چیزی متفاوت از آنچه شما فکر می کنید

یکی از آن چیزهایی است که در آن شما واقعا نیاز به نگاه را از طریق اسناد و مدارک شما را ثبت می شود. “من را خوانده شرایط سرویس جعبه” تیک تاک بدون به دنبال بیش از همه چیز یک ایده بد است. در حالی که شما ممکن است فکر می کنم شما دستگاه خود را برای از دست دادن سرقت و آسیب تصادفی بیمه شده، شرکت بیمه درک متفاوت از آنچه معنای این واژه ممکن است.

بیایید استفاده از طرح موبایل بیمه 8.99 $ AT&T را به عنوان مثال. این ارائه می دهد “پوشش در برابر از دست دادن سرقت آسیب و بد عمل کردن خارج از گارانتی باشد.” که به نظر می رسد نسبتا استاندارد اما به یاد داشته باشید، دیگر ارائه بيمه متفاوت خواهد شد. شما می توانید از سند شرایط سرویس را در اینجا بررسی.

در حفاری در بخش الف ب طرح پوشش آنچه تحت پوشش بهتر تعریف شده است.

[AT&T] پوشش اموال تحت پوشش خود را برای علل زیر (ها) از دست دادن.

در) آسیب فیزیکی.

دوم) سرقت یا از دست دادن با ناپدید شدن مرموز یا دیگر غیر عمدی دائم از دست دادن اختیار. سوم

) مکانیکی و یا قطع شدن برق.

دیگر از capitalisation فرد در گذشته نقطه گلوله، تا کنون، خیلی خوب. بقیه بخش آنها را پوشش نمی مسائل بیمه نیست، خود را داده یا لوازم جانبی و طرح خود را به طور کامل باشد باید به منظور ادعا می کنند مزایای پرداخت امتیاز.

بخش دوم. استثنائات میسازد. این به طور کلی مهم ترین بخش به بررسی دلیل آن می افزاید: معترضان مسائل دو مثل از دست دادن و یا سرقت است. اگر گوشی شما به دلیل تابش های هسته ای (اميد) آسیب دیده میشود، به عنوان مثال، (جنگ) و یا دولت اقدام (س) آن نیست تحت پوشش است.

برخی شرایط، بیشتر احتمال دارد که خارج وجود دارد.

ب از دست دادن با توجه به فراق عمدی با اموال تحت پوشش توسط شما و یا هر کسی با اموال تحت پوشش واگذار.

ج. از دست دادن با توجه به عمدی، بی همه چیز، جعلی یا جنایی توسط شما یا اعضای خانواده تان عمل می کند…

بسته به شدت چگونه شرکت بیمه تصمیم می گیرد دو اجرای این شرایط و چیزهای مشابه در حالی که شما را به توالت اجرا ترک گوشی خود را بر روی میز کافه “عمدی فراق” شده و در حالی که تو نیستی اگر تلفن شما گم شده می رود، شما چپ می تواند کشف. به همین ترتیب، اگر فرد سرقت تلفن خود را برادر خوب چیزی است، شما ممکن است یا تحت پوشش.

تلفن که عمدا با جدا شده است.

در مجموع سیاست AT&T را واقعا به شما برای چه شما فکر می کنم آن نظر می رسد. به نظر نمی رسد به چیزی در اینجا که شما سفر است. اگر تلفن شما گم شده، می شود صندلی یا معافیت، اشکالی ندارد می رسد.

بنابراین، بیایید نگاهی به سیاست که در آن برخی از شرایط تعریف شده در راه است که شما می توانید سفر وجود دارد. من می روم به استفاده از دوربین من بیمه نامه. این است سیاست های حرفه ای و پرداخت اطراف €500 ($600) سال برای آن. من در تحت پوشش برای “سرقت” اما می آید که با برخی از معترضان.

برای من دوربین را از سرقت تحت پوشش آن را در من حضانت”شخصی” یا “در یک ساختمان ایمن قفل شده است، اتاق هتل/متل یا صندوق امانات هتل/متل و جمله سرقت و سرقت اقدام شامل ورود به یا خروج از ساختمان و اتاق هتل/متل یا هتل/متل صندوق امانات وسیله اجباری و خشونت آمیز “. اگر کسی دوربین من طول می کشد و من ترک آپارتمان من کلیک کنید، من هنوز تحت پوشش هستم.

به همین ترتیب اگر دنده من در ماشین من باقی نمانده است:

  • من دنده باید از چشم در تنه و یا محفظه قفل توشه”” ذخیره می شود.
  • خودرو این است که با “تمام امنیت حمایت… در کامل و موثر عمل.” قفل شده است
  • تمام پنجره ها را به سمت چپ بسته.

و حتی اگر برآورده کسانی که مقررات آن هنوز بین 9 بعد از ظهر و 6 در پوشش.

این شرایط بی دلیل نیست. شرکت بیمه فقط روشن که من وظیفه به دنبال پس از خودم دنده و اقدامات احتیاطی مناسب برای محافظت از آن را ساخت. اگر من تا به حال سیاست، با این حال، درباره خروج خودرو 9 شب الی 6 صبح شناخته شده.

شما باید فایل ادعا با استفاده از فرایند رسمی

اکثر بیمه نامه بخش که در آن آنها لیست وظایف خود را در صورت از دست دادن و یا سرقت را داشته باشد. دوباره، آنها بیش از حد طاقت فرسا نیست اما شما نیاز به مطمئن شوید که شما آنها را انجام دهید. بازگشت به سیاست AT&T است. بخش ما وظایف خود را می گذارد. مهم ترین شرایط چهار: 19659014 علي در صورتی که اموال تحت پوشش خود را از دست رفته یا دزدیده، شما باید ارائه دهنده خدمات بی سیم خود را هرچه سريعتر به حالت تعلیق سرویس خبر می سازیم.

ب اگر ادعا شامل نقض قانون و یا از دست دادن اختیار، شما موافقت بی درنگ اطلاع آژانس های اجرای قانون با صلاحیت این دادگاه ها و به دست آوردن تایید این اعلان.

C. شما از دست دادن بی درنگ ما نماینده مجاز نیست بعد از شصت روز از تاریخ از دست دادن باید به گزارش…

فاطمه اگر علت از دست دادن از دست دادن و یا سرقت نیست، تا ادعای خود را کامل است شما اموال تحت پوشش حفظ باید…

به این معنی است که به تقاضای شما نیاز به حامل خود را فورا تماس بگیرید. که اگر گوشی شما به سرقت رفته باید به رفتن به پلیس و اگر نیست، شما باید برای حفظ نگه دارید از آن; و شما نمی توانید فایل ادعا شش ماه بعد.

Deductibles می توان عظیم اگر دستگاه شما گم یا سرقت

تقريباً تمام بیمه نامه آمده با معافیت. این مقدار پول شما نیاز به پرداخت هر بار که شما تقاضای علاوه بر را هزینه ماهیانه است. به طور کلی پایین تر ماهانه مبلغ، بالاتر معافیت. حتی برنامه های است که به رخ کشیدن که آنها هیچ معافیت، اغلب باید هزینه اجباری دولت برای هر ادعای.

مشکل با deductibles این است که می توان آنها را بسیار زیاد است. بیایید تصور کنید خرید آیفون X و آن را با سیاست همراه بیمه AT&T را مطمئن شویم که 8.99 $/ ماه. قرارداد دو سال خود را شما پرداخت $215.76 برای بیمه. نه خیلی بد است. با این حال، اگر گوشی شما به سرقت رفته می شود و شما نیاز به تقاضای شما بین 149 $ و $299 بابت کسر داشته باشد. برای تعمیر صفحه نمایش معافیت تنها 49 دلار است.

اگر شما مستعد ابتلا به از دست دادن یا شکستن تلفن خود, این هنوز هم ارزش خوبی ممکن. اما 300 دلار جمع های کوچک به پرداخت در یک بروید نیست. تلفن خود را گم و شکستن یک صفحه و ناگهان خود را بیمه نامه است هزینه شما در منطقه 500 دلار برای سال. شما ممکن است با تلفن ارزان تر و یا حداقل آموزش نحوه مراقبت یکی شما بهتر است.

مرتبط با: چگونه هنوز قطره تلفن

باید شما تا مطمئن شویم که دنده فناوری?

از آنجا که من هرگز گوشی را از دست داده و فقط روی صفحه نمایش تک شکسته من نمی آی فون من مطمئن شویم. آن فقط ارزش آن را به من ندارد. اگر شما خوب با تلفن و نیست از دست دادن یا شکستن آنها، اعداد فقط اضافه نمی کردن.

اگر شما به طور منظم مسائل خود را از سوی دیگر شما بهتر با چیزی شبیه AppleCare ممکن است +. شما ارزان تعمیرات و هزینه آن کمتر از اکثر برنامه های بیمه است. همچنین در آی فون ارتقا برنامه گنجانده شده است.

بیمه واقعا تنها آثار را برای افرادی که مسائل خود را از دست و یا برای چیزهایی هستند که فوق العاده گران به جای — مثل خانه خود را. اگر شما می تواند ‘ تی بیرون رفتن برای یک شب بدون misplacing آی فون خود را, و سپس بیمه است که احتمالا برای شما. شما تا ثروت در deductibles پایان پرداخت کنید اما شما احتمالا کمی جلوتر بیرون کنید.

اعتبار تصویر: عکاسی Cytonn در Unsplash، برونو Nascimento در Unsplash.