چگونه برای دانلود با خیال راحت در eMule با P2P VPN

یا نظیر به نظیر مدت مشترک در حال حاضر تبدیل شده است.

اگر شما فیلم های مورد علاقه خود و یا آخرین قسمت از بازی تخت در تورنت دانلود کرده اید، شما در حال حاضر P2P استفاده می کنیم. در حالی که P2P برنامه های مختلفی ، آن بیشتر معمولا استفاده می شود برای به اشتراک گذاری فایل ها و منابع اين محاسبات به عنوان ذخیره سازی پهنای باند شبکه و قدرت پردازش دیسک است.

وقتی که می آید به P2P، کاربران امروزی عمدتا بیت تورنت و وب سایت ها مانند انجمن آگاهند. اگر شما اطراف برای چند سال شده است، شما برخی از نام بزرگ دیگر در اشتراک گذاری فایل مانند LimeWire و Kazaa یاد می شد.

در حالی که بسیاری از قدیمی برنامه های دون ‘ تی امروز وجود دارد، وجود دارد است که تا هنوز هم یک برنامه است که سال پیش محبوب شده بود و هنوز هم انتخاب ارجح میان میلیون ها نفر از کاربران eMule .

زیر ما به شما نشان دهد که چگونه با خیال راحت دانلود فایل در eMule با یک شبکه اختصاصی مجازی.

EMule چیست؟ eMule

برنامه های P2P است که به شما به سرعت امکان پیدا کردن متن آهنگ ویدیو یا فایل های دیگر است. با eMule، شما حتی می توانید فایل های با محتوای عجیب پیدا کنید.

بهترین چیز در مورد eMule آن سرعت انتقال بالا است. با آن سرعت بالا شما به سرعت می توانید فایل های محبوب توزیع.

بیشتر مردم اتصال و شروع به آپلود و دانلود یک فایل خاص، دستاوردهای آن سرعت و مزایای هر گره را از آن. بر خلاف بسیاری از دیگر سیستم P2P، eMule انتقال داده ها به صورت فشرده و موجب صرفه جویی در پهنای باند شما .

و اگر سرعت های بالا به اندازه کافی به شما را تحت تاثیر قرار دادن نیست، شما خوشحال خواهید بود برای یادگیری در مورد سیستم اعتباری در eMule که پاداش مکرر آپلود. اگر آپلود فایل های محبوب در سیستم خود را شما می آورید امتیاز های اعتباری و شما باید زمان انتظار دريافت پایین تر از دیگران.

دو محبوب ترین فایل های به اشتراک گذاری روش هستند این روزها فایل های میزبانی وب سایت ها و برنامه های بیت تورنت چگونه eMule بارگیری در فایل ها

. برای استفاده از آنها شما باید لینک و یا فایل های .torrent. eMule کمی متفاوت است. بیشتر شبیه برنامه های P2P مدرسه قدیمی است.

هنگامی که شما متصل به سرور در eMule، شما می توانید جزئیات پرونده را در زبانه جستجوی خود را وارد کنید و شروع به دانلود . این روش کمک می کند تا کاربران پیدا کردن فایل ها که دانلود .

مانند در تمام P2P منابع آن نیاز بسیاری از کاربران برای سیستم می شود موفق با این حال، مشکل با eMule که است. همانطور که بیشتر مردم استفاده از بیت تورنت فایل eMule منابع کمتری را داشته باشد. و با تنها چند منابع فایل محسوب نمی تواند قابل اعتماد .

چرا eMule هنوز محبوب است؟

در حالی که روش های جدیدتر به اشتراک گذاری فایل وجود دارد, eMule هنوز هم محبوب است. با تشکر از آن سرعت بالا استفاده از سادگی و سیستم اعتباری آپلود بسیاری از کاربران وفادار است که نمی خواهید به ترک این برنامه را دارد.

eMule منبع باز و صندوق امانات به استفاده از است. آن در نمی آید با هر ویروس های پنهان و یا سخت. با آن مشترک فهرست و جستجوی ویژگی های, eMule توسط کسانی که اشتراک گذاری با سهولت فایل دوست داشتنی است.

مشکل با eMule

در حالی که آن را آسان برای دانلود و اشتراک گذاری فایل در eMule، هر بار که شما اتصال به شبکه آدرس آی پی قابل مشاهده در همان لحظه خود را و یا هر کسی که آهنگ های شما است. این بدان معنی است که هویت خود را در معرض باز.

در کشورهایی که در آن torrenting و P2P اشتراک گذاری فایل است غیر قانونی، شما می توانید شود جریمه یا حتی به زندان فرستاده اگر ISP شما کشف torrenting .

اگر شما نمی خواهید دعوی از ISP خود اشتراک گذاری فایل ها از آن بهترین ماندن پنهان است. هنگامی که شما اتصال به eMule، کامپیوتر شما می فرستد از اطلاعات پرونده شما هستیم در حال حاضر دانلود، چقدر اطلاعات شما را دریافت کرده اند و خود محل.

محافظت از خودتان را با یک شبکه اختصاصی مجازی

آسان است مخفی کردن ردپای خود را در حالی که با استفاده از eMule . شما می توانید آن را به با اتصال به VPN . VPN یا شبکه خصوصی مجازی کار می کند با رمزگذاری داده های خود را و شما یکی دیگر از آدرس آی پی اختصاص. به این ترتیب ISP نمی تواند پیگیری فعالیت های خود را یا ببینید که شما دانلود محتوای مشترک.

آگاه باشید، نه تمام تونن اجازه torrenting و به اشتراک گذاری فایل بر روی سرور خود . اگر می خواهید امن بمانید- و نه اشتراک VPN خود را لغو-شبکه اختصاصی مجازی است که اجازه می دهد تا torrenting بر روی سرور خود را انتخاب کنید.

این لیست به شما نشان می دهد که تونن سرورهای P2P و فایل های به اشتراک گذاری اختصاص داده شده.

چگونه به استفاده از eMule با آموزش VPN

دانلود و استفاده از eMule با VPN انجام آن بدون VPN متفاوت است. تنها تفاوت این است که هنگامی که شما دانلود یا آپلود محتوا در شبکه P2P با VPN اطلاعات خود را از ISP و دولت پنهان خواهد شد.

EMule از طریق VPN دانلود واقعا آسان است. اولا، به VPN اتصال به نیاز. خوب VPN شرکت های مختلف وجود دارد، بنابراین شما باید به عنوان نقد قبل از خرید یکی وجود دارد. این vpn ها ما را بیشتر توصیه می شوند.

اکثر شرکت های شبکه اختصاصی مجازی ارائه برنامه ها برای اتصال به سرور خود که چیز بسیار آسان می کند. پس از نصب و اتصال به VPN شما می توانید اقدام به دانلود eMule.

1. http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?rm=download و دانلود نصب آخرین دیدن کنید.

این شما را به Sourceforge را و دانلود خود را به طور خودکار شروع خواهد شد.

2. باز کردن فایل های دانلود شده . این فرآیند نصب شروع خواهد شد. دستورالعمل های داده شده در نصب (ویزارد) را دنبال کنید.

3. هنگامی که نصب کامل، راه اندازی برنامه.

4. روی اتصال در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.

شما متصل به سرور در چند ثانیه.

5. رفتن به جستجو را از نوار ابزار نوار و مدت می خواهید جستجو را وارد کنید. در این مثال در جستجو برای بتمن.

شما خواهید دید تعداد پرونده هایی که معیار جستجوی شما منطبق است. پنجره نتایج جستجو نام خود نوع (صوتی و تصویری) حجم و پارامترهای دیگر نمایش داده خواهد شد.

از این فایل ها می توانید کسی شما می خواهید و کلیک بر روی دکمه دانلود در گوشه سمت چپ پایین را انتخاب کنید.

هنگامی که شما بر روی صورت، آن شروع به دانلود فایل بر روی دستگاه شما . همانطور که می بینید، توابع اساسی از eMule بسیار آسان برای استفاده است.

اگر شما یک کاربر تورنت و قادر به پیدا کردن یک فایل خاص در torrents، می توانید eMule سعی کنید از آنجا که می توانید دسترسی به برخی از عجیب و غریب مطالب نیز هست . فقط به خاطر داشته باشید که بدون توجه به برنامه P2P که شما انتخاب می کنید، آن مهم است برای پوشش دادن آهنگ خود را با کمک یک VPN خوب است.