سوره بهترین اجرا شلوار برای نگه داشتن شما سرد بررسی گیک

می تواند اجرا در شلوار جین و گرمکن پوش فراهم اما دقیقا ایده آل است. مشکل روبرو می سازد،، داغ و شما احساس بد. ما نگاهی به برخی از شلوار بهترین در حال اجرا وجود دارد به شما دانلود و راحت اجرا گرفته شده.

زیبایی بسیاری از activewear است که مواد مورد استفاده برای آنها را به طور خاص با فعالیت در ذهن طراحی شده است. با استفاده از انواع خاص پارچه فتیله عرق از بدن شما فقط یکی از راه های نگه داشتن شما سرد است. روش های دیگر کار از طریق پانل مش است که افزایش حرارت و هوا جریان کنار پوست شما را نگه دارید. همه در یک پیشنهاد به شما احساس راحتی بیشتری، به عنوان شما سعی می کنید برای رسیدن به شخصی جدید حتی اگر ماهیچه های خود را فریاد می بهترین است.

ثروت گسترده ای از انتخاب وجود دارد وجود دارد بنابراین ما در چند نوع مختلف از شلوار برای شما به دانلود با دیگر activewear به بعد آمده در حال اجرا متمرکز شده است.

تحت آرمور زنان فناوری کاپری ($25–$ 200)

برای زنان، زنان تحت آرمور را فناوری کاپری انجام یک کار بزرگ به طور مشابه به عنوان آن کوتاه راه اندازی آن. ساخته شده از پارچه های نرم افزاری فوق العاده سریع خشک، فتیلهسازی دور عرق از بدن شما است. علاوه بر این, است فن آوری ضد بوی است که مانع از رشد بو میکروب و اساسا، به معنای لباس خود را در پایان اجرا سخت تعفن نخواهد شد.

تسمه آجدار لاغر با drawcord به معنای آنها برای تنظیم آسان و راحت بپوشند. بهترین بخش? جیب جلو است که مناسب برای لغزش تلفن یا کلید به وجود دارد.

فشرده سازی Mava مردان ساق بلند (30 دلار)

بسیار مناسب snugger را ترجیح می دهند و یا به سادگی به لایه پایه زیر شلوار دیگر? مردان Mava فشرده سازی ساق بلند انتخاب بزرگ است. فشرده سازی هدفمند است که محافظت در برابر آسيب عضلانی در طول تمرین آورند. با پشتیبانی برای ماهیچه های پا بالا و پایین خود را, آنها کامل است اگر شما نیاز به کمی کمک اضافی در حالی که خود در اجرای.

بنابراین شما نمی خواهد در نهایت میکشید عرق علی رغم پیچیده بودن صورت چسبیده در لباس مواد عاقلانه، به آنها ارائه دهد حفاظت ضد رطوبت فتیلهسازی و سطح تنفس. را تحت, آنها باقی می ماند خنک در تابستان در حالی که حفظ حرارت در طول زمستان طراحی شده است.

نایک درا تناسب فلکس اجرا شلوار مردانه ($20-$ 85)

مستقیم به جلو در حال اجرا شلوار یک بخش اساسی از هر دونده کمد لباس هستند. شلوار نایک درا تناسب فلکس مردانه اجرای این لایحه کاملا مناسب. آنها شامل جزئیات انعکاسی زنان طرف درز جیب hems زنان و مچ پا.

امتداد نایک فلکس پارچه با بدن خود را به محدوده مطلوب جنبش با فن آوری درا مناسب آن عرق از پوست شما دور نگه داشتن اجازه می دهد. به عنوان کاربر زمان طولانی مناسب درا چیزهای من همواره در چه کار بزرگ آن را خشک نگه داشتن من در طول جلسه سخت تحت تاثیر قرار شده است. این شلوار مناسب برای استفاده های منظم هستند.

آدیداس در حال اجرا پاسخ آهنگ شلوار مردانه (39$-$ 70)

یکی دیگر از مجموعه های منظم به دنبال در حال اجرا، آدیداس در حال اجرا پاسخ آهنگ شلوار مردانه چند از کلاهبرداری های شسته و رفته اند خود را، خوب، نفس نفس زدن پا. علاوه بر آدیداس پارچه climalite اختصاصی است که عرق از پوست شما دور ویکس، این شلوار جیب گارد عرق است که به معنی هر آیتم های کوچک شما را ذخیره می کنید مرطوب, حتی اگر شما را تا پایان در دراز فوق العاده شامل.

در جای دیگر، جزئیات انعکاسی به روز نگه دارید در نور کم و drawcord در دور کمر برای حداکثر راحتی قابل توجه وجود دارد. در مجموع، 2 جیب در جلو به همراه جیب عقب گارد عرق که زنان وجود دارد.

مردان آدیداس در حال اجرا پاسخ طولانی لباس تنگ ($37-$ 84)

اگر تنگ تر مناسب تر كارتان، مردان آدیداس در حال اجرا پاسخ جوراب بلند ارائه می دهد مزایای شبیه به شلوار آهنگ اما با تناسب بیشتر فشرده.

خطوط بازتابنده بر روی مردم پشت برای اطمینان شما را در شرایط نور کم با سه جیب مختلف حفظ اموال خود را. پس از آن مناسب برای ذخیره سازی کلیدهای خود را جیب عقب زیپ است. Hems مچ پا نیز زنان است بنابراین شما می توانید شل و راحت تر برای کسانی که اجرا می شود. در اکثر موارد هاف، شما نگران این با توجه به پارچه climalite شما را خنک نگه داشتن ندارد.

تحت آرمور مردان راه اندازی 9 شلوارک (21$-$ 84)

ما انتخاب نهایی برای بهترین شلوار در حال اجرا نیست، خوب، اصلا شلوار. خنک کننده نهایی شما نمی تواند ضرب و شتم شما پایین پاها را ترک شلوارک تا آن وقتی که می آید معرض. شلوار های در حال اجرا است اما هنگامی که شما در خصوص داغ سالم هستید یا در آب و هوای گرم هیچ جایگزینی برای کوتاه وجود دارد.

بنابراین این بدان معناست که هر جفت شلوارک انجام خواهد داد، درست است؟ خوب، نوع از اما تحت آرمور را مردان راه اندازی 9 شلوارک به دلیل مواد آنها ساخته شده از فوق العاده موثر است.

همانطور که شما اجرا ساخته شده از پارچه های بافته شده در کشش، فوق العاده نور آنها جنبش کاملا بدون محدودیت می زنند. لاینر داخلی مش فرار رطوبت، در حالی که breathability برای پوست شما کمک می کند. مش پانل های جانبی اضافه کردن بیشتر حرارت طوری که مناسب سرد نگه دارید. برای هر عرق که توسعه مواد دو فتیله بنابراین شما با شلوارک بخار در پایان اجرای سخت آن باقی میماند آن از پوست خود را قبل از خشک شدن آن را ثابت کار می کند.