ما خواسته شما به ما گفت: بهترین محل برای اسکنر اثر انگشت…

باز کردن قفل گوشی های ما یک بار مبارزه بین پین و رمز عبور و الگوهای، اما قهرمان فعلی در اثر انگشت اسکن فن آوری تبدیل به سنگ جامد. این تنها ماده است از که در آن مهم است که.

به ندرت وجود دارد و تلفن که اسکنر اثر انگشت این روزها ندارد. سونی مشکل بسیار عجیب و غریب تلفن انتشار آنها را به ایالات متحده با سنسور اثر انگشت برای سال متوقف شد، تجربه بخصوص با توجه به آن هنوز هم مسئله پارسال بود. حتی در آن سونی یکی از outliers ارائه سنسور اثر انگشت در کنار که انجام کار است، اما آن را به پشت مانند بسیاری از مارک های گوشی های هوشمند دیگر نقل مکان کرد. بهترین گوشی های هوشمند آندروید ترکیبی از گزینه ها، اما این همه فقط جلو کنار یا پشت است.

دو روند نوظهور وجود دارد: صورت آنلاک, که درجات مختلفی از امنیت بسته به سنجش فن آوری مورد استفاده قرار گرفته است و اثر انگشت اسکنر پنهان در زیر صفحه نمایش. خنده هم اکنون تکنولوژی در حال ظهور است اما هنوز در نسل اول خود را در استفاده عملی در تلفن های هوشمند مانند Nex Vivo نیاز به کمی صبر در زمان به عنوان باز می کند و یا همیشه کار است. بحث است که این فقط یکی دیگر از ویژگی های است که تلفن به تعمیر سخت تر و گران تر برای خرید وجود دارد.

هنگامی که ما در مورد بهترین مکان برای سنسور اثر انگشت دو سال پیش خواسته، بنابراین اثر انگشت در برنده بازگشت رتبهٔ بیش از در جلو توسط چند نكته روشن داشتن. دو سال بعد با چهره باز و زیر صفحه نمایش سنسور اثر انگشت کن بخش چشم انداز، چه شما بچه ها رای می کنید؟

اینجا در توییتر است رای دادند چه بیشتر از 51.000 بیش از شما در نظرسنجی وب سایت در نظر سنجی ما در یوتیوب و :

اینجاست آنچه ما در حال گرفتن دور از این نتایج:

  • شد رای بسیار حتی در هر پلت فرم با در پشت محبوب ترین نتیجه برای کجا سنسور اثر انگشت خود را در زیر صفحه نمایش، با در مقابل در سوم دنبال خواهید.
  • که باعث می شود نتیجه نزدیک بین پشت و جلو آخرین باری که ما در حال حاضر خواسته پیروزی آسان برای در پشت.
  • و یا آن است؟ که زیر صفحه نمایش نیز به طور طبیعی باید در مقابل داده است, آن که به علاوه مقابل زیر صفحه نمایش با هم، که دقت می ضرب گزینه بازگشت در همه نتایج می تواند اضافه شود توان استدلال کرد. همین البته هر چند نیست.
  • زیادی نمی خواهد فقط تشخیص چهره، اما ممکن است که کمی قدیمی ‘ بدون نظر اپل است که بازی با تشکر. و در سمت به سختی نرخ یا. سنسور اثر انگشت افتخار 10

نظرات خیلی سیاه و سفید بودند. شما guys شده اند دیدگاه های تند در جایی که دوست دارید سنسور می شود و بسیاری از نظر نوع ‘شما اشتباه، من حق’. تنظیمات است اولویت های مردم، نه دلیل برای شروع بحث! بودند بسیاری از نظر قوی در مورد چگونه مفید صفحه اسکنر اثر انگشت است، حتی اگر آن که هست هم نظرسنجی نیست.

اینجاست که رفت رای دادن چه می گفتند شما:

  • در صفحه نمایش: را بخرید یکی دیگر از گوشی مگر آن اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است. اسکنر اثر انگشت عقب به من همواره راه حلی مانند شکاف (از مقام اندیشه شما با اخبار و مشاهدات سی اسکات براون) است.
  • جلو: عکس این… شما تلفن خود به بالای میز خود را تنظیم و جای انگشت شست خود را بر روی حسگر همه شما باید انجام دهید است و خود گوشی.,… به جای چیدن در بعد بازکردن سپس با استفاده از آن استفاده می کنید.
  • و در پاسخ به آن: در نگه داشتن گوشی من روبه پایین برای جلوگیری از صفحه روشن کردن و نمیشه این کار، بنابراین سنسور جلو اصلا کمکی نمی کند .
  • صفحه: نمی توانم باور چگونه مردم نادیده گرفتن این واقعیت که طرف سوار اسکنر اثر انگشت (مانند در گوشی قبلی) بیشتر عملی و طبیعی پیاده سازی ، به خصوص در تلفن های کوچکتر و “جمع و جور” است…
  • بازگشت: در t’s راه ساده تر برای رسیدن به زمانی که شما آن را از جیب خود را به نظر من . این است که انگشت خود را به طور طبیعی بازگشت.
  • سوال واقعی چقدر اسکنر اثر انگشت تحت صفحه ارزش است. از آنجا که دست زدن به پشت به من قابل قبول است من تلفن مقرون به صرفه تر را با اسکنر بازگشت به سر را.

واضح است که برای شما مهم است! چه کسی می داند چه گزینه های و نظرات ممکن است در دو سال آینده است، اما

تکامل است؟