معامله بالا: بلیط خود را به یک حرفه ای شش رقم در پررونق پروژه مدیریت پروژه مدیریت زمینه

 موسسه مدیریت پروژه گزارش درآمد قدرت باعث خواندن جالب است. به عنوان مثال، شما حالا که متوسط حقوق و دستمزد. از ایالات متحده بر اساس مدیر پروژه برگزاری گواهینامه PMP است $111.000 است؟

اگر شما دنبال آن هستید به این حرفه قوی حرکت، شما نیاز به گواهینامه ها 2 ایستادگی کردن از بسته. پروژه مدیریت حرفه ای گواهینامه آموزش بسته نرم افزاری آماده به شرایط می تواند نیاز شما و بیشتر.

متوسط حقوق و دستمزد. مدیریت پروژه بر اساس گواهینامه PMP است $111000

برگزاری این بسته نرم افزاری بسیار زیاد است. نه جداگانه آموزش کیت هر یک به طور کامل شما را آماده برای آزمون گواهینامه همراه گنجانده شده، است. شش سیگما، Itil, PMP، PMI CAPM، PMI-RMP آن علامت های اختصاری بیشتر از یک نوجوان WhatsApp کردم.

هر کدام که گواهینامه مدیریت پروژه شما در نظر، پروژه مدیریت حرفه ای گواهینامه آموزش بسته نرم افزاری به آنچه شما نیاز دارید به احتمال زیاد است. اگر شما به دنبال در چند گواهی نامه های مختلف دو واقعا عجب استخدام و سپس همه بهتر.

مدیریت پروژه

شما را به دریافت بیش از 100 ساعت حق بیمه محتوا 2 از هر یک از آزمون های ارزیابی حمله با اعتماد به نفس. شما همچنین گواهی اتمام در پایان هر دوره که ثابت کند شما دانش رو دریافت خواهید کرد.

در اینجا پروژه کامل مدیریت صف


هر دوره به تنهایی ارزش $299 ساخت این بسته نرم افزاری ارزش $2,691 فقط $49 است فوق العاده قربانی است تا به همه آنها را گرفتن است. حتی اگر شما می خواستم مواد برای یکی از امتحانات گواهینامه, بسته نرم افزاری است که هنوز هم مقرون به صرفه است. این دوره های آنلاین با دسترسی به مادام العمر ، پس شما needn ŧ مانع مشغول فقط به خاطر تو کمی حال حاضر. 

بیش از 400 نفر در حال حاضر در ثبت نام و آماده برای کار قدرت . پیوستن به آنها توسط دکمه زیر نداریم کسی را بزنیم.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!