بهترین خلاء شراب Preservers بررسی گیک

اگر شیشه با شام شراب نوشیدنی، شما می دانید مبارزه دانستن بطری شراب شروع به از دست دادن درخشش آن لحظه ای که شما آن را باز کنید. این خلاء preservers شراب شراب خود را به حفظ کمک می کند.

حافظ شراب در زیر همه تابع تراکم در اصل ساده است: آنها حذف هوا از شراب که در آن به منظور کاهش اکسیداسیون ترکیبات در شراب ذخیره می شود. هر انتخاب آن کند به گونه ای دیگر و در یک نقطه قیمت های مختلف، اما ما اعتماد به نفس چیزی برای همه وجود دارد.

بهترین حافظ شراب قابل حمل: حفظ Platy ($ 12)

را در شراب بهترین بدون نگرانی با شکستن شیشه ای و یا از دست دادن طراوت با حافظ شراب Platy. Platypus کمک می کند را شراب آخرین دیگر به حداقل رساندن اکسیژن قرار گرفتن در معرض به شراب. اگر شما با یک بطری به پایان رسید (و یا می خواهید با شما را به یک پیک نیک و یا رویداد در فضای باز)، اما شراب را به کیسه بریزید و تا بدون هوا بیشتر داخل کیسه فشار.

بر خلاف سیستم های حفظ و نگهداری شراب دیگر این است که حدود به عنوان ساده به عنوان آن می شود. در حالی که شما را تا مهر و موم پمپ خلاء واقعی، بخشی فیلم وجود دارد و با فقط کمی تلاش می توانید کشاورزی شراب خود را به کیسه و عمر مفید طولانی است که همراه با شراب خلاء جعبه بسته بندی شده لذت ببرید. شما قادر خواهید بود برای باز کردن بطری شراب و لذت بردن از شیشه ای بدون نیاز به نگرانی در مورد بقیه گرفتن های قدیمی. یا باز چند بطری و نه نیاز به نگرانی در مورد شراب به هدر رفتن. آیا شما حال کمپینگ و یا فقط صرفه جویی شراب را در یخچال, این یک راه حل موثر و آسان برای استفاده است.

بهترین خلاء شراب حافظ: Vacu شراب شراب محافظ ($ 12)

وقتی که مردم فکر می کنم “شراب حافظ”، دست پمپ خلاء سیستم معمولا می آید ذهن اول. Vacu وین محافظ شراب است یک گزینه محبوب برای حفظ شراب خود را–فقط یکی از جلو شامل دو محل به بالای بطری و استفاده از خلاء ايجاد مهر و موم هوا تنگ.

خلاء پمپ بالای شراب توقف قرار دادن و کشیدن آن را بالا و پایین به حذف هوا کار می کند. شما می دانم زمانی که برای جلوگیری از خلاء وقتی که شما شنیدن کلیک بطری depressurization مطلوب رسیده است نشان می دهد. این مهر و موم خود را شراب تازه است برای تا یک هفته نگه می دارد. همچنین است توقف نشت رایگان–بنابراین شما می توانید حتی محل بطری شراب در دو طرف آنها را در یخچال .

بهترین شراب حفظ تنگ: شراب سنجاب شراب حفظ تنگ (100 دلار)

مانند ما تراکم، سنجاب شراب کمک می کند تا به فشار هوا دور از شراب خود را. بر خلاف ما تراکم با این حال، آن تنگ ظریف با حفظ روش ترکیبی است. شما قادر خواهید بود به یک لیوان شراب می نوشند و سپس بقیه به سنجاب شراب پور — فقط در پمپ کامل اکسیژن آزاد مهر به فشار. مهر و موم تنگ است که شما حتی آن در سمت خود را در یخچال ذخیره می شود. هنگامی که شما آماده برای نوشیدن شراب, فقط را مهر و موم و بریزید.

این تنگ از کریستال زیبا است که در مرکز میز شام در حالی که همچنین ساخت آن را آسان تر برای همه به خود پور یک لیوان بزرگ ساخته شده است. شما می توانید بریزید شراب مستقیما از تنگ و زمانی که شما به پایان رسید, فقط پمپ در بالای شیشه ای قرار داده و آن دوباره مهر و موم کردن. 

بهترین شراب حافظ و هدیه مجموعه دسته کوچک موسیقی جاز: Ivation (50 دلار)

اگر شما به دنبال هدیه بزرگ، مطمئن باشید به اتمام ما خلاصه هدیه بزرگ برای دوستداران شراب — اما اگر شما می دانید شما عاشق شراب است نیاز شراب حافظ پس از اتمام Ivation هدیه مجموعه . آن شامل درب بازکن بطری شراب برق هواده شراب 2 بطری جلو برش فویل و حافظ الکتریکی خلاء شراب در چراغ شارژ پایه بنابراین شما می توانید نگه داشتن آن همه در یک مکان بدون نیاز به شارژ و یا جایگزین هر باتری.

نه تنها شما می توانید لذت بردن از شراب فوم، اما زمانی که شما آماده برای قرار دادن شراب دور، شما می توانید آن را برای ساعت بعد حفظ. توقف شراب را درون بطری قرار داده و استفاده از برق حافظ شراب خلاء با فشار ساده یک دکمه (شبیه به محافظ شراب وین Vacu). نگهدار حتی تابع تاریخ برای پیگیری سن بطری است. هرگز مقابله با شراب های قدیمی دوباره با این مجموعه بزرگ هدیه!