بهترین حق بیمه میز لامپ برای ارتقا شما دفتر بررسی گیک

بنابراین، شما در بیش از لیست ما از بودجه میز لامپ نگاه و فکر “بله، آنها بزرگ است، اما من می خواهم بیشتر!” ما شما را بشنود. آمده یا میز با تراکم بالا حق بیمه ما.

تمام چراغ چیزی کمی بیشتر از تجربه نورپردازی خوب برای خانه یا محل کار خود را ارائه. همه آنها استفاده از لامپ های LED, شما صرفه جویی در پول در هزینه های عملیاتی، اما بیشتر آنها از آن وجود دارد. در حالی که دیگران به سادگی چشمگیری چشم نواز برخی ویژگی های هوشمندانه و یا ویژگی های تلفن متصل است. همانطور که ما عنوان پیداست، برچسب قیمت حق بیمه به تعداد کمی از این وجود دارد اما اگر شما علاقه مند به دفتر است که به نظر می رسد کمی متفاوت از بقیه لطف لامپ ساخته شده واقعا خوب و کاربردی، این لامپ میز برای شما.

انتخاب لامپ میز حق بیمه های مورد علاقه ما است.

بهترین از همه: TaoTronics LED چراغ رومیزی ($ 55)

TaoTronics

ارائه می بهترین رسد بودجه چراغ رومیزی و آنها آن دوباره با ارائه حق بیمه بیشتر کرده ایم بیش از حد. چراغ رومیزی LED خود تاثیر گذار حالت های مختلف رنگ 5 پورت USB شارژ ساعت 1 ساعت و شب یکی از ویژگی های نور.

پانل LED آن تا 1.000 لوکس در حالی که راحت در چشمان شما می رسد. انتخاب دمای رنگ های مختلف به این معنی شما می توانید چیزهایی را چگونه می خواهید آنها را از طریق حرکت ریز تنظیم سوئیچ بین روشنایی ترد کار آبی و سفید گرم برای خواندن استفاده نیشگون گرفتن و کشیدن. سپس یکپارچه پورت USB است که ایده آل است اگر شما می خواهید به ترک تلفن شما اتهام در حالی که خواندن یا کار وجود دارد. ویژگی های nightlight مشابه مفید است اگر می خواهید از آن گرفتن چرت پس از کار است.

بهترین برای سبک و حق بیمه: مفهوم AR3000 (297 دلار)

مشتاق به صرف تن از پول در دفتر خانه خود و یا به سادگی می خواهید را به تصور در هر مشتریان است که میز خود را بازدید می کنید? AR3000 مفهوم راه حل برای شما است. این سوپر مینیمالیستی دنبال اما این همه بخشی از جذابیت است. آن 16.5 است. سر چراغ است که نوسانات و بنابراین شما می توانید نور در تقریبا هر راه که شما احتمالا می تواند موقعیت گسترده می چرخد.

روشنایی دانا، با بهره گیری از آن 4500 K خنک سفید لامپ LED با لمسی ساخته شده نوار دیمر که ارائه می دهد سطوح مختلف ضد نور. آیا می خواهید بعضی از جزئیات ظریف هنگام دوخت و یا به سادگی خواندن اسناد زیر نور لامپ، این چراغ است که شما را تحت پوشش است. دقیقا آنچه شما از یک لامپ است که به عنوان سبد بسیار خرید کامل از لامپ بودجه هزینه های انتظار می رود.

بهترین راه حل برای ویژگی های “هوشمند”: BenQ e خواندن چراغ رومیزی (189$)

لامپ هوشمند میز نیست چیزی که کاملا رتبه دهی نشده است (مگر اینکه شما در اضافه کردن لامپ هوشمند به شما یک چراغ رومیزی معمولی ارزان)، اما BenQ است خواندن الکترونیکی LED چراغ رومیزی نزدیکترین چیز به یک راه حل در یک. آن ساخته شده در حسگر محیط است که به طور خودکار تشخیص سطح نور اتاق و تنظیم روشنایی آن درآمده است. آن بسیار بیشتر از نیاز به صورت دستی تنظیم و تنظیم مجدد فهرست به عنوان روشنایی تغییرات روز به طور طبیعی مفید است نوع ویژگی های است که شما تعجب کردی بدون.

فن آوری ZeroFlicker به معنی نور ثابت و حتی در طول روز وجود دارد و دستگیره چرخش شما نیاز به تغییر روشنایی دستی کمک می کند. حدود 35 اینچ نور ایده آل برای اکثر کاربران است و آن پانل LED شما 50.000 ساعت طول عمر بدهد. که حدود 17 سال ارائه به شما استفاده از آن برای حدود 8 ساعت در روز است. سرمایه گذاری ارزش است.

بهترین برای سبک: Sunthin LED چراغ رومیزی (90 دلار)

یک لامپ است که به نظر می رسد مانند هر کس دیگری را می خواهید؟ SUNTHIN سرد سفید LED چراغ رومیزی این چراغ است. غیر معمول است به دنبال و بسیار متمایز لطف بودن فرم هنر مدرن در راه خود را. همچنین به عنوان لامپ میز کار بزرگ.

4, 000K خنک لامپ LED سفید نور روشن و غیر مثل نور سوسو همواره با کنترل های لمسی و دیمر ساخته شده به نیشگون گرفتن و کشیدن چگونه روشن می خواهید تجربه به شما این امکان را می دهد. لامپ LED 12W یعنی شما پول در صورتحساب برق خود را بیش از حد با لامپ وعده طول عمر حدود 30.000 ساعت ذخیره کنید.

همچنین، آن چه مقدار از نقطه صحبت کردن است؟ مطمئن شوید که به بازدید کنندگان خود را به فتنه است.

بهترین لامپ به عنوان-شارژ-ایستگاه: TaoTronics LED چراغ رومیزی با شارژر بی سیم ثابت (50 دلار)

TaoTronics دوباره? Yup، آنها خوب این لامپ باهوش میز. این چراغ رومیزی LED چی ثابت بی سیم متصل به آن از طریق یک پد شارژ بی سیم HyperAir ساخته شده را ارائه می دهد. همه چی را فعال کنید گوشی از جمله دستگاه های اپل و سامسونگ را پشتیبانی می کند.

علاوه بر آن، آن است بسیار شبیه لامپ TaoTronics قبلی. 5 حالت رنگ وجود دارد و سطح روشنایی 7 همراه با USB وصل لامپ. آن هم تا 180 درجه می چرخد و بازو می تواند تا 150 درجه را با پیچ و تاب کامل 90 درجه کج شده. عملکرد حافظه صرفه جویی در زمان شما به سرعت می توانید بازگرداندن نور دو چگونه شما آن دفعه, بدون نیاز به تنظیم مجدد فهرست دوست معنی.

واقعا هر چند، در شارژر چی است که باعث می شود که باید ساخته شده است برای بسیاری از خرید. این شما را ذخیره کنید زمان در حالی که همچنین صرفه جویی در شما فضای شارژر بی سیم جداگانه. مناسب برای راه اندازی دفتر خانه است.

بهترین راه حل برای میز کامپیوتر: BenQ ScreenBar (99 دلار)

وجود دارد دلیلی که چرا ما در حال حاضر BenQ ScreenBar 10/10 تازگی — فقط که خوب است. آن نور تنها در گروه مقابل مانیتور معنی بدون تابش خیره کننده را به چشمان شما و یا بر روی صفحه نمایش ریختگی. آن را به بالا استفاده از مانیتور خود را مانند یک وب کم و به نظر می رسد مانند روشنایی بالا نقاشی در گالری می بینید.

که آن به طور خودکار dispenses لوکس 500 بر روی میز خود، به علاوه آن دمای قابل تنظیم نیز علاوه بر شیک بودن آن نیز خودکار ضد نور شبکه ارائه می دهد. فکر می کنم از آن به عنوان مثل اله لوکس برای چشمان شما. برای هر کسی تلاش برای پیدا کردن چراغ های خوب برای پشت میز کامپیوتر خود ScreenBar است که باید است.