با استفاده از اندیشه بدون گوگل: A (انواع) راهنمای

اگر شما با استفاده از اندیشه علاقه مند هستید اما نمی خواهم که همه Googly بودن آن، وجود دارد راه رفتن به طور کامل در گوگل رایگان. با حق مجموعه ای از ابزار، شما می توانید تجربه آندروید واقعا باز را داشته باشد.

چرا شما می خواهم برای انجام این کار?

نکته: برای بسیاری از افراد گوگل است که چه چیزی باعث آندروید برای همیشه. خدمات گوگل Google Play و ثابت همگام سازی با حساب جی میل خود برخی از با ارزش ترین چیز در اندیشه است.

اما بسیاری از مردم را مسئله با گوگل دانستن که بسیار مورد چگونه گوشی خود استفاده می کنند بنابراین تفکر دستگاه آندروید فقط برای آنها کار نمی کند. اگر خودتان میل ایده آندروید اما نه قسمت گوگل چیزهایی را داشته باشد و سپس تلفن آندروید گوگل محروم ممکن است راه حل خوبی برای شما باشد.

البته، این نیاز به برخی از سرهم بند. شما فقط می توانید گوگل از هر تلفن موجود نوار نمی تواند. شما خواهید حذف گوگل به این سیستم عامل است که بر روی گوشی حمل و جایگزینی آن با جایگزین — و برخی از تلفن های که بهتر از دیگران است.

چه شما نیاز داشته به این برو

اولین چیزی که شما نیاز است حق اندیشه تلفن. چنین موردی نیاز به پاک کردن تلفن و رایانه ای یک ROM های سفارشی، بنابراین شما می خواهید تلفن است که حمایت خوب دارد. چیزی با بوت لودر را کلیک کنید–هر چیزی از خط رابطه دوست قدیمی — یا راه حل خوب برای رام های سفارشی جا لایحه سادگی.

مرتبط با: نحوه LineageOS نصب بر روی آندروید

در غیر این صورت، شما باید یک اتاق سفارشی. ما در این آزمایش با استفاده از LineageOS — این دستگاه عالی پشتیبانی و اغلب به روز شده است. اگر شما هرگز استفاده از اصل و نسب قبل از, ما راهنمای مفید برای شروع با نصب است.

چیزهای سرگرم کننده: چگونه به استفاده از آندروید بدون گوگل

برای آزمایش، ما اصل و نسب سیستم عامل نصب شده در رابطه 6 با استفاده از. حق خارج از جعبه, راه اندازی تجربه بسیار ساده است–فقط از دست دادن از طریق و شما آماده برای رفتن است. هیچ سرویس های Google در دستگاه وجود دارد، هیچ چیز به سیستم وارد وجود دارد.

اما این هم که سوال اول را به بازی می آید: چگونه برنامه ها را دریافت می کنید؟ با هیچ بازی بزرگ، آن را یک سیستم خالی با اکوسیستم هیچ وجه است. خبر خوب این است که از اندیشه باز است، برخی از جایگزین خوب (و مطمئن) appstore در خارج وجود دارد وجود دارد. دو بويژه ایستادگی کردن: آمازون زیرزمینی

  • : آمازون appstore آندروید بزرگترین فروشگاه app خارج از Google Play, اجازه دادن به شما برای نصب بسیاری از برنامه های مورد علاقه خود را بدون نیاز به گوگل است.
  • F خوانده : F خوانده appstore جایگزین کمتر شناخته شده به Google Play است اما این یک انتخاب عالی برای هر کسی که می خواهد تنها نرم افزار منبع باز است. همه چیز در بزرگ دكتر خوانده است متن باز و رایگان برای استفاده از آن بهترین انتخاب برای هر کسی که در ترجیح این اکوسیستم ساخت.

وجود دارد نیز گزینه سوم هر چند appstore درست نیست: APKMirror. این APK (اندیشه بسته کیت) میزبانی وب سایت است که نرم افزار رایگان است که شما را به طور معمول پیدا کنید در گوگل بزرگ بازی آینه است. این کاربر آپلود APK را دستی تایید شده و تایید شده توسط کارکنان APKMirror بنابراین شما می توانید اعتماد که آنها در حال همیشه نسخه های حلال کشیده از دستگاه های بازی گوگل — آنها هرگز تألیف یا سرند با نرم افزارهای جاسوسی.

بدون در نظر گرفتن مسیر شما به شما نیاز “منابع ناشناخته” فعال به حتی نصب appstore خود را، و همچنین هر گونه برنامه ها از درون فروشگاه گفت. اگر نحوه انجام این کار اطلاع ندارید، ما راهنمای در مورد برنامه های sideloading است.

مرتبط با: نحوه Sideload نرم افزار بر روی آندروید

شما را به سادگی استفاده از مرورگر گوشی به صورت فایل APK مناسب — appstore یا مستقل APK — و سپس آن را به طور معمول نصب کنید.

چیزهایی که شما خواهید خانم بدون گوگل

مانند ما در حال حاضر این نتیجه رسیدند، گوگل خدمات بسیاری از ارزش اضافه به اندیشه و شما واضح است که قصد داریم برای که با رفتن با نصب آندروید گوگل کمتر از دست دادن.

شما را هنوز همگام سازی مخاطبین، برای یکی، که یک معامله بزرگ زیبا برای اکثر مردم است. دستی inputting همه مخاطبین برای پرندگان است. شما می توانید، البته، صادر کردن مخاطبین خود و قبل از اینکه تصمیم به گوگل، حفره است که یک ایده خوب به هر حال آنها را به بالا.

در غیر این صورت، شما در از دست چیزهایی مانند Chrome نشانک گذاری کنید و رمز عبور همگام سازی، جی میل، نقشه های گوگل، گوگل پرداخت… بسیار زیادی گوگل واژهنامه. است که یک چیز را در ذهن در هنگام sideloading هر چیزی (به خصوص از APKMirror): اگر نیاز به خدمات بازی گوگل آن به سادگی در تلفن جدید گوگل کمتر کار نخواهد کرد.

جایگزین وجود دارد: MicroG

که جایگزینی برای سرویس های Google بازی وجود دارد گفت: پروژه به نام microG. این است که به تقلید از همه چیز کند گوگل خدمات بازی طراحی شده است اما منبع کاملا آزاد است.

از پنج مولفه های کلیدی است که به معنای به جایگزینی ابزار اصلی در بازی خدمات تشکیل شده است. این تئوری باید چیز به کار است که به طور معمول نیاز به خدمات بازی اجازه می دهد — مثل نقشه و یا جی میل. اما نکته: microG تنها سازگار با رام است که پشتیبانی امضا جعل… و اصل و نسب سیستم عامل نیست یکی از آنها. در نتیجه، microG چنگال اصل و نسب خود LineageOS به نام microG است.

البته این نیز شکست کل هدف از تمام پروژه “آندروید با Google” — اما اگر می خواهید به گوگل رایگان که ممکن است زندگی می کنند اما هنوز هم با تکیه بر دسترسی به برنامه های خاص یک یا دو سلام، هنوز هم جایگزین.


بنابراین، اندیشه بدون گوگل عملی استفاده می کند؟ احتمالا نه. اما اگر شما می خواهم از اکوسیستم گوگل، مدیر اپل نیست و گرفتن دست خود را کثیف با فلش اتاق کوچک مهم نیست، پس قطعا ممکن است. اگر شما دان ‘ باید به سرویس های Google هیچ بهتر است.