چگونه دست به تلفن های جعلی نقطه

 گوشی های سامسونگ و Huawei در کاربر

صرف وقت کافی در اینترنت و می آیند در سراسر داستان ترسناک ملزم به یا دو تا از برخی از روح تاسف duped به صرف صدها دلار در جعلی یا تقلبی تلفن. آن مانند S9 کهکشان سامسونگ با نام تجاری جدید از خارج ممکن است، اما آن در داخل با یک دوربین ارزان منسوخ پردازنده و دیگر اجزای ارزان تر به جای چیز واقعی حتی نزدیک نیست.

سامسونگ در محصولات بالا پایان جعل بزرگ کسب و کار در چین است. با توجه به گزارش صدای خاموش گوشی 2017 AnTuTu را گوشی های هوشمند سامسونگ بیش از 36 درصد از بازار تقلبی سال گذشته قابل توجهی outpacing آیفون 7.7 درصد و Huawei در ناچیز 3.4 درصد اختصاص. لبه S7 کهکشان اروپا تا کنون تلفن جعلی بیشتر در لیست بود. گزارش این شرکت در بر داشت 2017 درصد 2.64 17,424,726 تلفن های تایید شده است که خود معیار حذفی آف شد. که 460.000 تایید تقلبی وجود دارد فقط بنا بر این نمونه تنها. با توجه به وجود بیش از یک میلیارد گوشی در بازار است که پس extrapolates به میلیون ها knockoffs های.

 نمودار نمایش درصد تلفن های جعلی توسط مارک Antutu

خرید یک گوشی جدید از یک خرده فروش معتبر شرط بندی امن ترین شما است، اما که همیشه امکان پذیر نیست. بازار رو به رشد برای دست دوم مرمت و ارزان تر از واردات گوشی یا بالقوه محصولات مشکوک و بد گویی کردن آف است. اگر شما می خواهید برای جلوگیری از هدر رفتن پول نقد خود را بر روی تلفن های جعلی, اینجا را آسان راهنمای ما برای کمک به مطمئن شوید که گوشی جدید خود معتبر است.

علائم به تماشای برای: جنس بنجل بیرونی

محل آشکار برای تلفن های جعلی است طراحی خارجی; هنگامی که آن را باید دکمه در محل اشتباه و ناهنجاری های که به نظر نمی آید کاملا حق یا دوربین مسکن است که خیط و پیت کردن نیست. متاسفانه دستگاه خوبی اجرا خطرناک بسیار آسان برای تشخیص از خارج، هنگامی که شما شروع به استفاده از آنها تنها آشکار تبدیل شدن آنها نیست.

اگر شما در برخورد با فروشنده خصوصی، پورت اول از تماس حاصل کنید که دستگاه واقع در نوبت است. حتی اگر وجود دارد در فرد شما، فروشنده باید قادر به ارائه تصاویر با صفحه نمایش در تاریخ، و احتمالا حتی شما ارسال فیلم های کوتاه و یا قاب آنها flicking از طریق رابط کاربر. حتی اگر فقط برای ترک و خراش هرگز ترس به درخواست برای بررسی دقیق تر در صفحه است.

بخصوص اگر آیکون های رابط کاربر و یا برنامه تم رسمی دستگاه مطابقت knockoff نرم افزار معمولا مرده دور است. شما می توانید بدانید که یک دستگاه جدید فقط با تماشای برخی از فیلم YouTube بررسی. نگه داشتن چشم را برای عجیب و غریب به دنبال پرتاب و آیکون، ویژگی های گم شده یا منو یا غیر پیش فرض برنامه های از پیش نصب شده.

 تصویر واقعی و جعلی سامسونگ کهکشان S9s طرف توسط طرف

Redskull به چشم ندیده, آسان به نقطه این کهکشان S9 جعلی که نگاه گاه به گاه است. آن یکی در سمت راست راه است.

عملکرد به همان اندازه مهم است در اینجا و این نقطه اصلی است که قربانیان پس از خرید متوجه است. گوشی های تقلبی اغلب شامل پردازنده های ارزان تر است که پاره و راه خود را در استفاده روزانه. برخی از برنامه ها و تبدیل به احتمالا حتی نمی خواهد اجرا چون سیستم عامل است تنها به پوست عمیق، پس مطمئن باشید به حفاری خوب از طریق سیستم عامل و برنامه های چند حاصل کنید که همه چیز درست کار کند. اگر شما می توانید ‘ t انجام دهد در فرد، شما همیشه برای مدارک و ویدیو می توانید بپرسید. برای خرید استفاده می شود و یا مرمت تلفن به هر حال این مشاوره به طور کلی خوب است–برای تشخیص گوشی داشتن هرگونه مشکل باتری یا پردازنده اگر پیری مفید است.

مثل همیشه در صورت حتما به قوانین کلی برای خرید محصولات استفاده می شود به دنبال بیش از حد. Don ‘ تی موافقت به پرداخت خارج از جایی که شما نمی شود محافظت شده، سیستم عامل رسمی دیدار در مکان های متقابلا سازگار و جلوگیری از درخواست را به پول نقد در دیدار اول. بازور فروشندگان غیر رسمی است که قادر به پاسخ به پرسش های دقیق نیست، همیشه، یک علامت هشدار دهنده عمده بیش از حد است.

اگر یک معامله برای تلفن های موبایل بیش از حد خوب درست باشد، آن است احتمالا.

در حالی که امکان ندارد همیشه تست تلفن کردن

، ما شدت توصیه چک کردن دست دوم و مرمت تلفن در فرد قبل از توزیع بیش از مبالغ بزرگ از پول. به این ترتیب شما می توانید بررسی وضعیت جسمی این گوشی نه تنها دو و اما همچنین اجرای چند تست ساده تا مطمئن شوید تلفن های جعلی در داخل است یا نه.

بررسی است که منطبق بر سخت افزار

A جعلی تلفن کردن ارزان تر از جایگزین سخت افزار به دست آوردن سود scrimp خواهد شد. کلاهبرداری بیشتر شامل استفاده از دوربین های کیفیت پایین omitting اجزای NFC و یا اثر انگشت و حتی در حال اجرا نرم افزار گشتن در پردازنده های ارزان تر. خوشبختانه، بسیار آسان برای پیدا کردن رسمی ورق تنظیمات از گوشی تولید کنندگان آنلاین دو چک دو برابر گوشی در دست شما است.

دقت نمایش UI تم و پردازش سخت افزار بهترین راه برای بررسی سخت افزار جعلی است.

اول، مطمئن شوید که تمام سخت افزار کار می کند. ضامن Wi-Fi بلوتوث GPS NFC و هر ویژگی دیگر روشن و خاموش. شاید حتی به دستگاه یا شبکه دیگری وصل شوید. حتی اگر فروشنده مشتاق به شما قفل تلفن با چاپ خود را قبل از خرید بررسی گزینه های اسکنر اثر انگشت در واقع در منوی تنظیمات امنیتی هستند ایده بد، نمی باشد.

فراموش نکنید که test کردن دوربین های هم. مطمئن شوید که هر دو جلو و پشت دوربین کار می کنند و تمام امکانات با دستگاه مانند زاویه لنز و یا لنزهای تله فتو زوم وعده داده اند. ویژگی های نرم افزار دوربین های جعلی و چیدمان همیشه متفاوت از نرم افزار رسمی است. در نهایت, گرفتن عکس و بررسی تعداد مگاپیکسل. شما می توانید این کار را با فشار دادن دکمه اطلاعات در گالری پیش فرض برنامه یا عکس های گوگل. ماژول دوربین های تحتانی به وضوح بر عکس آن طول می کشد، حتی در حالی که مشاهده شده در گوشی بسیار آسان به نقطه خواهد بود.

همانطور که ذکر کرده اید اجرا CPU-Z

، پردازنده تقلبی پرچم قرمز بزرگ است و پس از آن است که قطعا ارزش مقایسه تراشه در تلفن با ورق تنظیمات رسمی خواهد شد خرابه تجربیات خود را با تلفن های جدید خود را.

شما لازم نیست تلفن را از هم جدا برای انجام این کار، شما فقط نیاز به نصب به سرعت CPU-Z از بازی بزرگ. CPU-Z به شما مختصر و پردازش های کلیدی و سطح پایین نرم افزار اجزای داخل گوشی است که آن را تقریبا غیر ممکن است برای دست انداختن در حال اجرا را به من بدهید. 

 برنامه CPU-Z نمایش اطلاعات مورد Kirin 970

یک بار نصب شده, شما می توانید چک کردن اطلاعات بیشتر در مورد سخت افزار CPU و GPU در باز کردن صفحه. اگر شما واقعا به این مسائل فنی نیست، بند دستگاه شما نام تراشه پردازشگر در سخت افزاری که شما به سادگی می تواند با ورق تنظیمات بررسی خواهد داد. شما همچنین پیدا کردن مقدار رم و وضوح صفحه نمایش این گوشی را در این صفحه دوباره خواهد شد که بلافاصله پرچم تا هر بد گویی کردن آف ذکر شده. شما همچنین AIDA64 ارجاع متقابل دو برخی از جزئیات می توانید نصب کنید.

مقایسه شماره IMEI

همه این کمک خواهد کرد شما نقطه تلفن های جعلی ارزان اما آن صندلی یا محصولات اضافه کمک می کند. برای انجام این کار شما به اتمام شماره شناسایی تجهیزات موبایل بین المللی (IMEI) برابر ادعا ساخته شده توسط خود فروشنده می خواهید.

هر تلفن همراه مودم شماره 15 رقمی IMEI منحصر به فرد داده می شود. ثبت نام تلفن و شماره مدل استفاده می شود برای ثبت نام و قفل دستگاه ها به شبکه های خاص، و اگر آنها به سرقت نیز به بلوک گوشی یا سیم کارت لیست سیاه باشد می تواند.

IMEI گوشی شما مدل مربوط به آن و سازگاری با شبکه بگویید و اگر گوشی صندلی شده است.

شما می توانید شماره IMEI گوشی در مورد تلفن بخش منوی تنظیمات اندیشه. روش دیگر، به سادگی نوع * #06 # را شماره گیر تلفن و یک جعبه با تعدادی پاپاپ خواهد شد. IMEI نیز در جعبه گوشی اگر خرید آینده نگر خود را در بسته بندی اصلی خود می آید آن را محکم بستن به دو گزینه وجود دارد. متناوبا، ظاهر تعداد به وب سایت imei.info شما تفکیک وضعیت این گوشی خواهد داد.

شماره IMEI نیز بسیار مفید است برای چک کردن اگر گوشی قفل شده است و به یک شبکه خاص است. اگر گوشی تلفن همراه وعده نمی مطمئنا برای پیدا کردن زمانی که شما پاپ سیم کارت خود را در آن قفل شده است می خواهم. گاهی اوقات فروشندگان به سادگی این اطلاعات را بررسی نشود، دیگران با استفاده از جذابیت های گوشی تلفن همراه را در مشتریان شکی به آن نداریم.

محصول سال? حالا چه می شود؟

این همه را با فروشندگان آنلاین بررسی امکان ندارد همیشه، اما اگر شما را تا پایان با گوشی منفجر نشده این پایان راه نیست. حمایت قانونی بسته به کشور محل اقامت متفاوت خواهد بود و تعقیب تا فروشندگان تقلبی اغلب باعث از دست داده است اما شما روش پرداخت سطح حفاظت را ارائه می دهند.

نقدی است بهترین اجتناب شود، هر دو به دلیل فقدان دنباله مقاله و ناتوانی در پرداخت، بازیابی حتی اگر شما دریافت کنید. کارت های اعتباری در اين زمينه نيز بهتر از بدهی و کارت نقدی یا انتقال بانک به عنوان بانک معامله برای به دست آوردن chargeback را اختلاف معمولا می تواند هستند. همیشه شرایط و ضوابط بانک خاص خود را بررسی کنید. خرید آنلاین اینترنت ارائه می دهد حفاظت خریدار پوشش فراگیر به طور خاص حذفی کردن کالا و محصولات استفاده می شود. حتما برای به دست آوردن مورد تشریح و اثبات خرید از فروشنده دو قانون به عنوان شاهد فقط در مورد. همچنین ایده خوبی به خود آشنا با فروشنده شهرت آنلاین از طریق بررسی و ارسال های انجمن قبل از ارتکاب به خرید است. گوگل سریع جلوتر از زمان شما ممکن است بسیاری از عذاب بعد از ذخیره کنید.

با تمام موارد فوق در ذهن شما باید به خوبی آماده و محافظت شده در برابر با تلفن های جعلی پایان. شانس مواجهه با یکی باریک است، اما همیشه به بهترین وجه آماده شود. اگر راهنمایی یا تجربه به اشتراک گذاری خود را دارید، حتما به ترک کنید.