بهترین راه در حال اجرا کفش برای گیک های مقدماتی را نقد کنید

در حال اجرا، راه بسیار خوبی برای گرفتن در حالی که با بهره گیری از خارج از منزل مناسب است–آن نیاز به مهارت بسیار کمی است و شما می توانید شروع به امروز. دنده تنها واقعی شما نیاز دارید یک جفت خوب از در حال اجرا کفش برای محافظت و حمایت از پا خود را است. چه برای خرید، اینجا است و چرا.

انواع کفش: خیابان های شهر و یا مسیرهای Dusty

صرف پنج دقیقه دنبال کفش و شما متوجه یک تن از گزینه های خارج وجود دارد وجود دارد. اگر شما جدید در حال اجرا، آن چیز ایدا صمیمی است. اول از همه، تمرکز کنید که در آن شما در حال انجام خود را در حال اجرا. شما منحصرا در پیاده رو در حال اجرا? سپس، شما نیاز به یک جفت کفش جاده. در مقابله با چند گذرگاه جاده ها و مسیرهای هستيد؟ بلیزرز در حال اجرا کفش است آنچه شما دنبال آن هستید.

تفاوت مهم بین این دو وجود دارد. کفش های جاده به طور کلی از مواد سبک وزن با treads نازک تر ساخته شده است. آنها طراحی شده برای جذب ضربه در حالی که شما در حال اجرا بر روی سطوح صاف مانند پیاده رو. در مقابل دنباله کفش سنگین تر با ضخامت تنها پس از پوشیدن کفش های خود را سخت تر و برای رفتن اگر مقابله با rockier زمین است.

اگر شما در حال شروع کردن، شما احتمالا خارج از جاده خیلی اوقات که است به همین دلیل است که ما در حال تمرکز در جاده در حال اجرا کفش نمی رفتن. جاده در حال اجرا کفش برای سطوح ناهموار و یا پر از گل ها طراحی نشده اند اما آنها مناسب است برای تاثیر مصرف کردن مفاصل مثل زانو و مچ پا، در حال آهسته دویدن و یا در حال اجرا در امتداد مسیر بتن تشک بادی مجهزند.

آنالیز حرکت: در حال حاضر را انتخاب کنید

فرد این صداها مثل پاسبان بیرون اما شما نیاز به واقع برو بیرون و سعی کنید از برخی از جفت ما را به شما توصیه می کنیم. همه پیاده و اجرا می شود متفاوت — بدون جفت کفش مناسب برای هر فرد خواهد بود. ما در کفش است که برای gaits خنثی چون متمرکز شده است — به طور متوسط — که می گذرد به کار برای بسیاری از افراد. با این حال، شما واقعا نیاز به بررسی پروناسیون خود را هنگامی که شما اجرا از پای خود را ارتقا. ساده ترین راه برای مبتدیان به سر به در حال اجرا فروشگاه استفاده کنید، و راه رفتن خود را تجزيه و تحليل است.

تجزیه و تحلیل انجام شده است در حالی که شما بر روی تردمیل اجرا برای مدت کوتاهی با دوربین و رایانه اختصاصی چگونه پای خود را در حال حرکت است. آن در تمام طول می کشد و کارکنان آموزش دیده شما بازخورد در چه نوع کفش نیاز به شما بدهد. گاهی اوقات، شما باید پرداخت مبلغ کوچک برای سرویس، بازگشت بار دیگر از شما پول دریافت کنید با خرید کفش وجود دارد. در هر صورت این کار با ارزش است. شما فقط یک جفت پا برای زندگی کنید و نمی خواهید به توسعه مسائل با پوشیدن کفش های اشتباه برای سبک در حال اجرا خود را. همین دلیل است که شما همچنین نیاز به سرمایه گذاری در برخی از کفش خوب، به جای زدن جفت مقرون به صرفه. کفش ارزان ممکن است خوب برای چمن زنی اما اگر مایل و کیلومتر اجرا می کنید، شما نیاز به پشتیبانی مناسب.

داشته باشید اشتباه خود را می تواند در طول زمان تغییر بیش از حد. وقتی که من آغاز شده، کفش نياز overpronation به علت دراز مدت آسیب مچ پا اما در حال حاضر، من راه رفتن بی طرف است. به طور مشابه، فقط با ساختن قدرت، شما راه رفتن خود را دو کفش بی طرف نیاز تغییر دهید.

پس کجا که ترک ما? وجود دارد به معنای واقعی کلمه صدها کفش وجود دارد، بنابراین ما به بهترین کفش برای مبتدیان تنگ شده: کفش ترکیب خوب ساخت و ساز و طراحی، راه رفتن بی طرف و ویژگی های است که کمک به دوندگان جدید و با تجربه توزیع های مبتنی بر.

بهترین از همه: نایک حماسه واکنش نشان می دهند (154$-$ 280)

کفش نایک حماسه واکنش ارزان نیست، اما آنها واقعا احساس خواب برای اجرای. فوق العاده سبک و شکل اتصالات آنها صورت چسبیده قرار دادن اطراف پای شما هرگز احساس در لحظه محوری شل.

جاده های متوسط در حال اجرا کفش شما باید حدود 500 کیلومتر در حال اجرا گذشته اما وعده فوم حماسه واکنش نشان می دهند بر اساس کفش استفاده می شود به آن دو 600 مایل یا بیشتر. آن روزهای اول برای این اما تست و آزمایش های گسترده نشان می دهد تکنولوژی اختصاصی ایده مناسب است. بنابراین شما احساس می کنید مانند شما هدف قرار دادن زمین چنین bounciness نوعی محکم اما نرم، احساس می کند اما نه بیش از حد سخت. با بودن چنین اتصالات به صورت بدون خطر پا در یک جهت خاص یا تحت فشار قرار دادند وجود دارد.

اگر شما جدی در مورد در حال اجرا شدن یک سرگرمی بزرگ برای شما، این یک سرمایه گذاری ارزشمند هستند.

بهترین راه حل برای استفاده از مخلوط: Reebok Floatride (98-173$)

Reebok شده ندارد نام بزرگ در سال های اخیر وقتی که می آید به در حال اجرا کفش اما Reebok Floatride یخ آن مدل باز گشت. خیلی مانند نایک حماسه واکنش نشان می دهند، آن سطح خارجی پارچه برای راحتی با cushioning فوم سبک برای تنها استفاده می کند.

غیر منتظره ای، تنها آن کمی متفاوت است، از نظر گرفتن در مقایسه با دیگر جاده در حال اجرا کفش است و گرفتن ارائه می دهد بیش از به طور معمول در “طراحی شده برای پیاده تنها. در بر داشت این بدان معناست که Reebok Floatride مناسب برای آن موارد نادر است که شما باید برای مقابله با برخی از مسیرهای نوری و یا سطح لغزنده است. در حال حاضر، آنها دنباله کفش را کاملا جایگزین نیست، اما اگر شما با توجه به کمی فرو بردن به آفرود، آنها ارزش تلاش. حرکت نزولی تنها? بنابراین آنها به صورت چسبیده متناسب مناسب آنها را lacing کمی بی دست و پا با توجه به نقاط توری محدود است.

بهترین راه حل برای شوک سپس: شبح بروکس 10 (100 دلار)

keenly، قیمت 10 شبح بروکس خیلی راحت اگر عادی هستند به دنبال. آنها قابل اعتماد با مناسب کافی breathability به طراحی خود را به پای خنک نگه داشتن خود و ساختار به اندازه کافی برای زنده ماندن مایل در حال اجرا است.

Cushioning بروکس فوم BioMoGo DNA است که نشانی از یک کار بزرگ از ارائه انرژی بالا بازگشت با هر گام است. گشاد گشاد راه رفتن خود بیش از حد، نه هنگامی که پای شما را در جهت بی دست و پا تحت فشار مناسب برای دونده خنثی است. مسئله واقعی فقط در اینجا این است زیرا آنها فوق العاده تنفس آنها عشق به خیس خوردن آب اگر در باران است. بسته به نوع آب و هوای محلی خود، میل کفش دو تا باران خورد و زمستان دوغاب به آنها را ممکن است مناسب فقیر.

بهترین راه حل برای سطوح لغزنده: آدیداس Solarboost ($ 150-270)

ظاهرا با تکنولوژی ناسا الهام، آدیداس Solarboost مربیان شده اند مدت زمان طولانی آینده است. با استفاده از مواد Stretchweb آدیداس بدمتشني به راحتی سازگار به سطح، سطح بالایی از کشش ایجاد شما. حتی اگر شما در حال اجرا بر روی سطوح پوشیده از برف یا یخ زده برای شما، کمتر خطر لغزش, یعنی. با بهبود تعادل شما بسیار راحت است که بالا از هر کفش با سرعت در حال اجرا احساس. آنها بیش از حد فوق العاده سبک و تنفس مناسب تا پای خود را بیش از حد در آب و هوای گرم روز عرق نمی خواهد.

بنابراین، مسئله چیست؟ خوب، دوام ایده آل نیست. گزارش های متعدد که کفش جدا بعد از مقدار نسبتا متوسط زمان با زودهنگام کف افتاده را پیشنهاد کرده اند. شما باید بعد از این کفش ها با دقت نگاه کنید و حتی در آن شما ممکن است نیاز به در نظر گرفتن این جفت های گاه به گاه به جای هر چیز سنگین. زمانی که آنها کار اگر کشش خود را به هیچ کدام است. ذخیره آنها را برای آن روز مرطوب و یا پوشیده از برف.

بهترین انتخاب بودجه: Asics Roadhawk فاینال فانتزی ($50-$ 200)

بسته به جایی که شما فروشگاه, Asics Roadhawk FF کفش هستند مقرون به صرفه برای دونده مبتدی. آنها سبک تر از کفش های بسیاری در این محدوده قیمت در حالی که هنوز ارائه مقدار متوسط cushioning.

مطمئن, آنها نمی ممکن است اطراف پای خود را با راحتی کاملا cradled قرار دادن و آنها فوق العاده باحال به نظر نمی آید اما آنها شگفت آور ذی قیمت. تنها ضخامت برخی از رقبا نیست در عین حال شما هنوز هم کمتر که در حال حرکت در جاده احساس اما است که قیمت های کوچک به پرداخت برای ذخیره موجودی بانکی خود را.

مسئله فقط مهم است که آنها کمی باریک در اطراف جعبه پا از پای خود را. اگر انگشتان کمی غیر منتظره ای شکل یا اندازه، این رفتن به موضوع است. حتی اگر شما خرید سایز بزرگتر از حد معمول. پا گسترده ای اینجا درخواست نیاز.