بازماندگان بازی موبایل با مرده ایسلند نام تجاری ایسلند

 مرده است:

بازماندگان مرده ایسلند حق رای دادن بازی های اکشن اول شخص وفاق بود اما به سرعت خود را در کنسول ها و PC تاسیس. در حال حاضر، ناشر نقره ای عمیق به تلفن همراه در فرم ایسلند مرده تصمیم گرفته است: بازماندگان.

وزن آن عنوان آزاد به بازی در 44 MB است که دارد با دانلود 1 GB پس از راه اندازی آن. و حقیقت گفته شود، آن را احساس می کند مانند بازی های تلفن همراه است که اتفاق می افتد به نام تجاری ایسلند مرده. دیدگاه اول شخص بزرگ انواع سلاح های سرد و یا محیط باز جهان عظیم برای کشف انتظار نیست. به عبارت دیگر این isn ‘ تی هر چیزی نزدیک به پورت کنسول mashing تا موبایل سبک معمول در عوض از راه دور.

در حال حاضر اساسی غوغا در قربانی، مبارزه با شما شیر در زامبی به آنها حمله و شکست در محیط به حرکت در اطراف، اما آن مظاهر غیر این صورت کلیشه ای تلفن همراه است. یعنی تاکید بر پایه-ساختمان برج دفاع غارت و مکانیک آرپیجی. در غیر این صورت، شما قهرمانان تخمگذار پایین تله برای ارواح، و تا teaming با دوستان جمع آوری کنید. مقاله مرتبط

ایسلند مرده: بازماندگان نقد های کاربران اغلب مثبت است اما مردم microtransactions، مدت استراحت ساعت غارت متوسط عدم پشتیبانی از گیم پد و جوی استیک و ناتوانی نیست بازی شکایت در مورد. طرفداران دفاع برج، به هر حال حال لذت بردن از با این حال، می رسد.

در زمان کوتاه ما را با بازی ما ساعت استراحت پاپ دو تا نسبتا اغلب پیدا نکرد. موارد استفاده نا مشروع و ارتقاء خود تله عنوان قطعا هدایت کاربران به چلپ چلوپ است. پورت کنسول این نیست. در مجموع بازی به نظر می رسد فاقد هسته عناصر ساخته شده حق رای دادن ایسلند مرده است که ایستادگی کردن. در چنین گفت: نوار برای بازی های موبایل بسیار پائین است که برخی از شما ممکن است مایل به آن را برو با این وجود است.

به ایسلند مرده را امتحان کنید: بازماندگان? سپس شما می توانید آن را از طریق بازی بزرگ لینک زیر گرفتن.