گوگل باید به زور سامسونگ استفاده از سهام اندیشه برو

در پایان ماه ژوئن، مشخصات به بیرون درز برای دستگاه های جدید سامسونگ است که به احتمال زیاد آن تلفن اولین نسخه “نور” اندیشه های شناخته شده به عنوان رفتن اندیشه در حال اجرا است. سپس، چند روز پیش، تصاویر دستگاه ادعایی نیز به بیرون درز.

تصاویر دستگاه بیرون درز تصویر کشیدن تلفن است که به اندیشه رفتن در حال اجرا باشد به نظر می رسد، اما بیش از پوست با نسخه اختصاصی سامسونگ آندروید شناخته شده به عنوان تجربه سامسونگ (که قبلا قابلیت TouchWiz).

روشن است، قانونی که سامسونگ (و یا هر شرکت) اندیشه رفتن پوست نمی تواند بیان شود. اما می? باید وجود داشته باشد، زیرا skinning رفتن اندیشه می رود در برابر نقطه بسیار سیستم عامل.

چرا اندیشه برود؟

اندیشه رفتن (همچنین با نام رسمی، دست و پا گیر، “اندیشه Oreo (نسخه رفتن)” شناخته می شود) توسط گوگل به این ترتیب در توصیف آن وب سایت رسمی:

“قدرتمند تجربه برای ورود گوشی های هوشمند. این بهترین آندروید حتی مقرون به صرفه ترین گوشی های آندروید هستند به عنوان شیرین که می تواند با برنامه های جدید و reimagined ساخته شده است.”

گوگل قصد با رفتن اندیشه این است که تولید کنندگان گوشی های هوشمند گوشی های هوشمند فوق العاده ارزان است که هنوز هم می توانند ویژگی های اصلی اندیشه را ایجاد را قادر می سازد. همراه با نسخه پایین pared Android نسخه “رفتن” از برنامه های عمده، از جمله Gmail نقشه های کروم و حتی یوتیوب وجود دارد.

اما راه رفتن گوشی را ارزان می خواهد به استفاده از سخت افزار ارزان. به عنوان مثال، موبایل 1 x یکی از قدیمی ترین رفتن اندیشه گوشی های بازار و اولین در آمریکا-ناچیز 1گیگابایت رم 16 GB از ذخیره سازی پردازنده 480 p صفحه نمایش و پردازنده 1.3 گیگاهرتز که MediaTek قیمت 100 دلار است. مقاله مرتبط

مشخصات قرار داده بود که به چشم انداز, S2 کهکشان سامسونگ در سال 2011 منتشر شد مشابه که قیمت حدود 600 دلار است.

فشار گوگل آندروید برو برنده برای گوگل و oem ها، است که در افرادی که هرگز گوشی های هوشمند پیش از دليل گران خریداری شده نسبت به محصول رفتن درک، می خواهد شد. این بدان معناست که بسیار مورد نیاز جدید اشباع بازار برای oem ها و بیشتر پذیرش اندیشه زیست محیطی برای گوگل.

اما برای این طرح، به کار دستگاه نیاز به سریع، قابل اعتماد و امن, که باعث می شود اندیشه رفتن skinning ایده بد.

تجربه سامسونگ می سازد چیزهای پیچیده تر

زيبايي پوست آندروید نصب شده هر سودان هستند اما هیچ انکار که علاوه بر زبان کد و طراحی جدید می افزاید: یک لایه اضافی از دشواری به در حال اجرا وجود دارد اندیشه. تجربه سامسونگ است به طور خاص، اغلب به انتقاد کرد که آهسته تر و کمتر قابل اعتماد از نه تنها وانیل اندیشه، بلکه دیگر، لاغر پوسته های نصب شده.

اگر اندیشه رفتن است همه چیز در مورد سادگی و نگه داشتن نور چیزها، “چگونه skinning آن کمک می کند؟ اینطور نیست، ساده و ساده است.

اما که به احتمال زیاد مهم نیست سامسونگ دو. این شرکت که رفتن اندیشه گوشی های هوشمند را به دست افرادی که هرگز قبل از متعلق به می دانند; در واقع در برخی موارد یک تلفن آندروید رفتن دستگاه اولین کسی که به اینترنت وصل می شود متعلق به است خواهد بود. اگر این افراد تجربه سامسونگ به عنوان کنش اول با اندیشه، آنها احتمال بیشتری برای خرید محصولات سامسونگ دوباره در آینده خواهد شد.

دیدار با سیستم عامل جدید سیستم عامل قدیمی

 همان اندیشه توزیع ممکن است 2018

اگر چه سامسونگ نیت روشن و قابل فهم از دیدگاه تجاری وفاداری (و بدیهی است که درآمد)، آن تصویر بزرگتر از دست رفته است. در این مورد ایده تصویر بزرگ این است که افرادی که هرگز گوشی های هوشمند را قبل از استفاده کرده اند می رویم به استفاده از دستگاه رفتن اول و آن تجربه باید کاملا بی عیب و نقص است.

اگر تجربه هیچ وجه رضایتبخش است-چه به دلیل سخت افزار، نرم افزار و اتصال یا هر شانس خوب است که گوشی بعدی آنها نمی خواهد از سامسونگ و یا احتمالا حتی در نه بر اساس اندیشه هستند. حتی اگر آگاهی نام تجاری تحت فشار قرار دادند در کوتاه مدت با توجه به آن، skinning آندروید سامسونگ در دراز مدت، باعث کمک نمی کند. مقاله مرتبط “/>