403 ممنوع خطا (و چگونه می توان آن را تعمیر) چیست؟

 خطا-403-هدر

A 403 ممنوع خطا رخ می دهد که سرور شما را از دسترسی به صفحه مورد نظر شما برای باز کردن در مرورگر خود را منع. بسیاری از زمان، وجود ندارد بسیار شما می توانید انجام دهید. اما گاه در پایان خود را ممکن است مشکل. اینجا برخی از چیزهایی که شما می توانید امتحان کنید.

403 ممنوع خطا چیست؟

هنگامی که صفحه وب (و یا منابع دیگر) که می خواهید از آن در مرورگر وب شما باز است منبع شما هستید که اجازه دسترسی 403 ممنوع خطا اتفاق می افتد. آن خطای 403 نامیده می شود زیرا که کد وضعیت HTTP که با استفاده از وب سرور برای توصیف این نوع از خطا است. شما این خطا برای یکی از دو دلیل معمولا. اول این است که صاحبان وب سایت و سرور آن به درستی تنظیم مجوزهای دسترسی دارند و که شما واقعا نمی دسترسی به منبع مجاز است. دلیل دوم است که صاحبان وب سایت و سرور را راه اندازی مجوزهای نادرست و زمانی که شما واقعا نباید درخواست شما دسترسی رد شدن هستیم.

درست مثل با 404 خطا و اشتباهات 502, طراحان وب سایت می توانید سفارشی چگونه خطای 403 به نظر می رسد. بنابراین، شما ممکن است متفاوت به دنبال صفحات 403 در وب سایت های مختلف ببینید. وب سایت ها نیز نام های متفاوتی برای این خطا استفاده ممکن است. به عنوان مثال، شما ممکن است چیزهایی مانند را ببینید:

  • 403 ممنوع HTTP 403 ممنوع
  • HTTP خطا 403 ممنوع
  • HTTP خطا 403.14 ممنوعه
  • خطای 403 ممنوع: شما اجازه ندارید [directory] در این سرویس دهنده خطای 403 ممنوع

اکثریت قریب به اتفاق از زمان دسترسی، بسیار شما می توانید به رفع چیزهایی که در پایان شما وجود ندارد. یا شما واقعا نمی مجاز به دسترسی منابع خطا در سمت سرویس دهنده چیزهایی وجود دارد. گاهی اوقات، یک خطای موقت است; گاهی نمی شود. با این حال، برخی از چیزهایی که شما می توانید سعی کنید وجود دارد.

تازه تازه صفحه

صفحه همیشه ارزش شات است. چند بار 403 خطا موقت است و تازه کردن ساده ممکن است به انجام ترفند. اکثر مرورگرها با استفاده از کلید F5 تازه کردن و همچنین ارائه یک دکمه تازه کردن در جایی در نوار آدرس. این مشکل را حل نمی کند اغلب اما طول می کشد فقط دوم را امتحان کنید.

 تازه-صفحه

دو بررسی آدرس

شایع ترین دلیل برای خطای 403 URL نادرست است. مطمئن شوید که آدرس شما سعی در دسترسی است برای صفحه وب یا فایل, نه در دایرکتوری. آدرس منظم در .com، پی اچ پی، برسیم. سازمان،. اچ، یا فقط گسترش، در حالی که دایرکتوری URL را معمولا با پایان “/”.

 چک-آدرس

اکثر سرورهای قائل نشدن مرور فهرست دلایل امنیتی شده است. هنگامی که آنها به درستی پیکربندی کنید، شما به صفحه دیگری هدایت می. هنگامی که آنها نیست، شما ممکن است یک خطای 403 را ببینید.

پاک کردن کوکی های مرورگر شما و کش

همچنین ممکن است صفحه با خطا در مرورگر شما کش شده است، اما لینک واقعی در وب سایت تغییر است. دو test کردن این امکان، شما باید برای پاک کردن حافظه پنهان مرورگر و کوکی ها. پاک کردن حافظه پنهان تجربه بسیار تحت تاثیر قرار نمی اما برخی از وب سایت ها را ممکن است چند ثانیه اضافی به بارگذاری آنها پیش کش داده دوباره دانلود. پاک کردن کوکی ها به معنی شما باید دوباره وارد سیستم شوید به بسیاری از وب سایت.

برای پاک کردن کش در مرورگر شما این راهنمای گسترده است که شما را چگونه به پاک کردن حافظه پنهان خود را بر روی همه دسکتاپ و موبایل مرورگرهای محبوب آموزش را دنبال کنید.

مرتبط با: نحوه پاک کردن تاریخچه شما در هر مرورگر

بررسی اگر شما اجازه دسترسی به آدرس

اگر می خواهید از آن دسترسی به یک وب سایت است که شما را ملزم به ورود به سیستم قبل از شما می توانید محتوا را ببینید پس از آن که ممکن است این مسئله باعث. برای مثال، سرور به شما نمایش خطا اجازه می دانید شما به دسترسی به محتوای باید ورود پیکربندی.

 ورود به-وب سایت

اما برخی از سرویس دهنده پیکربندی نادرست ممکن است خطای 403 جای پرتاب. سعی کنید به وب سایت (در صورت امکان) وارد شوید و ببینید اگر خطا رود.

سعی کنید دوباره

اگر هیچ یک از راه حل های ساده ما مورد تاكنون کردیم کار، شما همیشه می توانید مدتی صبر کنید و بعد دوباره. از آنجا که بسیاری از زمان, 403 خطا مسائل با وب سایت در مورد، احتمال دارد کسی که در حال حاضر کار بر روی این مشکل ایجاد می شود.

تماس با وب سایت

یکی دیگر از گزینه این است که صاحب وب سایت به طور مستقیم تماس بگیرید. اطلاعات تماس خود را در وب سایت جستجو کنید و آنها را مورد صفحه در سوال تماس بگیرید. اگر هیچ فرم تماس، شما می توانید سعی کنید و رسیدن به وب سایت در رسانه های اجتماعی خود را.

تماس با ISP

اگر تایید که وب سایت در مورد دیگران اما نه برای شما کار کند و سپس امکان که IP عمومی آدرس ISP ارائه شده شما (و یا ISP کل) به هر دلیلی مسدود شده است. شما می توانید سعی کنید تماس با آنها و اجازه دادن به آنها در مورد مشکل. راه حل به احتمال بسیار زیاد نیست، اما آنها ممکن است قادر به کمک.