راهنمای خریدار: چه Chromebook آنچه می تواند و آن ندارند؟

 سامسونگ جلوی chromebook

این روزها مصرف کنندگان کمتر احساس نیاز به یک کامپیوتر با بسیاری به سادگی استفاده از تلفن های و قرص به عنوان دروازه به وب خود. برای کسانی که دستگاه صفحه نمایش بزرگتر برای تایپ کردن در حال دیدن سایت و دیگر فعالیت های اساسی Chromebooks انتخاب بزرگ است.

اما چه Chromebook است و چگونه آن را از کامپیوتر سنتی متفاوت کند?

چگونه Chromebooks متفاوت از دیگر لپ تاپ ها هستند؟

ممکن است شما را به انتخاب میان اپل macOS و ویندوز در هنگام خرید جدید میز کار یا کامپیوتر لپ تاپ استفاده می شود اما Chromebooks گزینه سوم از سال 2011 ارائه شده است. از Chromebook هر چند چیست؟ تمام سه گزینه ارائه تجربه مشابه زمانی که می آید به اصول اولیه، اما Chromebooks واقعا یک هسته تمرکز استفاده وب.

سیستم عامل کروم بیشتر بر واژهنامه وب به برنامه های رومیزی معمولی است. که می گویند آنها نمی استفاده آفلاین است. بیش از 200 نرم افزار وب است که کار در حالت آفلاین برای ChromeOS وجود دارد و بسیاری از Chromebooks در حال حاضر اجرای آندرویید. شما می توانید فهرست کامل Chromebooks با نرم افزار آندروید پشتیبانی اینجا.

خوب، آنچه که واقعا چیست؟ به این معنی است که Chromebooks مناسب برای انواع خاصی از کارها نیست. برخی از شرایط بسیار خاص که در آن Chromebooks بهترین گزینه نیست اینجا هستند:

  • Chromebooks بزرگ برای بازی نیست. بنابراین بازی های موبایل گزینه سوره در حال حاضر Chromebooks با نرم افزار آندروید، پشتیبانی. گالری عکس وجود دارد. اما اگر شما به دنبال مشخصات بالا کامپیوتر بازی کنید نوچ، گزینه نیست. Chromebooks به سادگی برای شما نیست. حرکت می کند.
  • Chromebooks است که واقعا گزینه ای برای حرفه ای ها ‘خلاق’ نیست.  مگر اینکه شما یک نویسنده، سپس زیبا کار می کنند. درایو گوگل در پخته شده و حتی راه هایی برای دریافت کار مایکروسافت آفیس و اسکایپ وجود دارد. متاسفانه آنها واقعا به اندازه کافی قدرتمند برای ویرایش 3D نیست و حتی فتوشاپ نیاز شما را به جریان تجربه از کامپیوتر و یا با برنامه های تلفن همراه محدود چوب های دیگر.
  • هر چند استثنائات Chromebooks نه نیروگاهی…. اکثریت قریب به اتفاق Chromebooks زیر $300، با گزینه های زیر $ 200 برداشت تا به عنوان کم هستند. این بدان معناست که از Chromebook به طور معمول نمی تواند عمل 500 زبانه مرورگر و دیگر وظایف فشرده. اما اگر متوسط نیازهای آنها بزرگ است. البته گزینه های قوی تر وجود دارد. اگر شما واقعا می خواهید ChromeOS و قدرت برای اجرای لینوکس برنامه ها، برنامه های آندروید و بیشتر — Pixelbook گوگل احتمالا است آنچه شما دنبال آن هستید.

 از Chromebook ایسر

پس… یکی باید خرید؟

اگر بیشتر فعالیت شما چیزهای مانند فیس بوک، YouTube، netflix بکشد و دیگر آنلاین فعالیت-Chromebook گرفتن! شما پیدا کنید آن را به کار و بسیاری از گزینه های ویندوز و مک و لینوکس ارزان تر است. اگر بسیاری از برنامه های مورد علاقه و بازی در تاریخ بازی گوگل, علاوه بر این شما مدرن Chromebooks سنگ پیدا کنید.

می خواهم به انجام پیشرفته, ویرایش, 3D بازی و دسترسی کامل به برنامه های ساخته شده برای مک یا ویندوز؟ سپس Chromebooks بیش از حد برای نیازهای مختلف هستند.

 Chromebooks بیش از وب مرورگر

آنچه من گزینه های خرید هستید?

درست مثل ویندوز رایانه های شخصی، Chromebooks در انواع اشکال و اندازه و عوامل شکل آمده است. دستگاه نمایش بزرگتر و برخی که به سختی 10 اینچ صفحه نمایش اندازه است.

اینجا چند راهنمای خریدار است که کمک خواهد کرد که شما می Chromebook مناسب برای نیازهای شما. همچنین در صورت حتما به راهنمای ما برای بهترین Chromebook را پوشش می دهد و موارد را بررسی کنید.

در حال جستجو برای یک معامله ما هم به طور منظم برای معاملات Chromebook جدید به اطراف نگاه و آنها را جمع آوری به راهنمای معامله Chromebook. همچنین به خاطر داشته باشید وجود دارد حتی قرص Chromebook اگر شما دان ‘ t می خواهید لپ تاپ هر چند بسیاری از گزینه های رتبه دهی نشده است هنوز هم وجود ندارد.

 chromebook چیست؟ در اینجا یک مثال

Chromebook دیگر منابع

بنابراین در حال حاضر شما چه یخ Chromebook، می دانم آنچه آنها می تواند و نمی تواند انجام دهد و چه خرید گزینه های خارج وجود دارد. پس از خرید Chromebook اول شما به احتمال زیاد مقدار زیادی از سوالات است. نگران نباشید، ما اینجا برای کمک به. منابعی برای زندگی با Chromebook جدید خود را ساده تر وجود دارند:

سوال بدون جواب مورد Chromebooks? ما در نظرات اطلاع دهید!