مرورگر توفنده فناوری پشتیبانی پاپ است به

آن پنجره های بازشویی که باعث کند شدن رایانه های شخصی و بهتون تماس “مایکروسافت” در ناقص 1-800 شماره هستند، با تشکر از اشکال تازه استثمار مرورگر یو پی اس.

کاربران کروم و فایرفاکس هستند هر دو بنا به گزارش “vulnerable.txt” به حمله است که خود را به عنوان یک پیام خطای مشروع پنهان. اشکال بهره برداری در اینجا وصله شود تصور می شد اما scammers به نظر می رسد به یک راه جدید به اشکال پیدا کرده اند.

دن Goodin نوشتن برای Ars Technica تشریح نحوه کار:

روش کلاهبرداری که آمد به نور در ماه فوریه, با این نسخهها کار توسط سوء استفاده رابط برنامه نویسی شناخته شده به عنوان پنجره. ناوبر. msSaveOrOpenBlob. با API با توابع دیگر ترکیب scammers زور مرورگر برای ذخیره کردن فایل را بارها و بارها که دیسک فواصل سریع غیر ممکن است برای کاربران عادی برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد. در 5 تا 10 ثانیه، مرورگر کاملا بی توجه می شود.

بنابراین رایانه به طور کامل سقوط و شماره تلفن بر روی صفحه نمایش است که وعده به تعمیر آن وجود دارد. اگر شما نوع شخص است که مقالات مثل این بار خوانده شده شما احتمالا می دانید برای تعداد نیست اما درصد مناسبی از مردم نیست.

است که چرا شما باید بگویم دوستان و خانواده هرگز شماره پشتیبانی فن آوری است که پاپ به طور تصادفی بر روی صفحه نمایش خود را تماس بگیرید. اگر شما احساس سخاوتمندانه شما حتی آنها را به جای آن، با شما تماس می توانم بگویم.

مرتبط با: راهنمای کامل دادن بهتر خانواده به پشتیبانی فنی به

گوگل و موزیلا هستند هر دو ادامه کار بر روی تکه های این مشکلات پس از آن موش و گربه بازی خواهد کرد احتمالا. بازوی افرادی است که با دانش.

Malwarebytes حسن نیت ارائه میدهد تصویر