افتخار GT 10 با 8 GB RAM, توربو GPU تقویت فناوری اعلام کرد

 افتخار GT 10 تصویر تبلیغی

  • افتخار GT 10 به چین در تاریخ 24 ژوئیه آینده افتخار.
  • 10 افتخار beefed به بالا می آید با 8 GB RAM, GPU توربو فن آوری، و حالت جدید دوربین برای عکس شب.
  • قیمت گذاری هنوز به تایید شده است.

افتخار پرده برداری از نسخه souped به بالا 10 افتخار با 8 گیگابایت رم و با تازگی اعلام فن آوری به روز رسانی های توربو GPU از قبل لود شده. مدل جدید دوبله GT 10 افتخار حمل و نقل در ژوئیه 24 در چین از طریق HiHonor عمده و JD.com آغاز خواهد شد.

غیر از افزایش تعداد حافظه توربو آنتی ویروس به روز رسانی و حالت جدید دوربین برای گرفتن عکس های شب GT 10 افتخار یکسان به طور پیش فرض 10 افتخار است که عرضه در ماه مه است.

یعنی منافع GT 10 افتخار از Huawei در Kirin 970 SoC 5.84 اینچ HD FullView + صفحه نمایش (19:9) و 16MP + 24MP دو لنز دوربین عقب. همچنین Oreo اساس EMUI 8.1 به روز رسانی خارج-از-جعبه را اجرا می کند، و ویژگی های سنسور التراسونیک اثر انگشت.

گذشته از افزایش رم اصلی قرعه کشی برای خریداران آینده نگر بروز رسانی GPU توربو که براساس همان گرافیک پردازش فناوری شتاب که افتخار بازی شده است.

افتخار می گوید: بروز رسانی عملکرد نرم و صاف و نرخ فریم بهتر و باتری افزایش بهره وری هنگامی که بازی گرافیکی فشرده ارائه دهد. افزایش بهره وری افزایش گرافیک توسط 60 درصد و کاهش مصرف انرژی سیستم در تراشه 30 درصد دست آورد.

 افتخار 10 شبح سبز

10 افتخار

در حالی که افتخار 10 GT خواهد امثال تلفن Razer Xiaomi را کوسه سیاه و سفید و یا آینده Asus ROG تلفن rivaling، انتشار این به نشده است نشانه دیگری است که گوشی های برای ساخت و بازار عرضه شده نسبت به پارسه در حال افزایش هستند.

متاسفانه، هیچ کلمه ای در قیمت گذاری و یا دسترسی به خارج از چین، هر چند ما باید شنیدن بیشتر یک بار گوشی راه اندازی بعد از این ماه وجود دارد.

شما آنچه را از GT 10 افتخار است؟ ما در نظرات اطلاع دهید.

تا بعدی: این است قرمز 6 OnePlus