مرورگر فرمت شیک می داند چه ضد پورنو شما پخش (و همه از شما تاریخچه وب)

شیک پسوند مرورگر با دو میلیون کاربر سابقه مرور بیش از یک سال نظارت شده است.

یک بار یک راه عالی برای حذف ویژگی های آزار دهنده را از وب سایت های شیک بود — روند موضوع در فیس بوک می گویند یا که نوار آزار دهنده است که شما را در متوسط زیر همانطور که شما رفته. برای انجام این شیک پسوند مرورگر نیاز دسترسی به هر وب سایت بازدید می کنید.

مرتبط با: مرورگر پسوند هستند کابوس حریم خصوصی: متوقف کردن با استفاده از بسیاری از آنها

که به همین دلیل SimilarWeb شرکت تجزیه و تحلیل purchashed شیک در 2017. SimilarWeb تا به حال هیچ علاقه ای در وب سایت های سفارشی; آن فقط می خواستم دسترسی به یک افزونه مرورگر با مجوز گسترده — برای اضافه کردن کمی نرم افزارهای جاسوسی و دسترسی به همه داده های خوشمزه که به طور مستقیم.

رابرت Heaton نوشتن در وبلاگ شخصی خود اینجا است:

متاسفانه از سال 2017 ژانویه شیک با نرم افزارهای جاسوسی پاداش که هر وب سایت تک است که من و 2 میلیون دیگر کاربران آن را ثبت افزوده شده است. شیک فعالیت های مرور کامل ما را به آن سرور همراه با یک شناسه منحصر به فرد می فرستد. این اجازه می دهد تا آن را جدید صاحب، SimilarWeb، برای اتصال تمام اقدامات یک فرد به مشخصات تک. و برای کاربران مثل من که حساب شیک در userstyles.org ایجاد شده است، این شناسه منحصر به فرد به راحتی کوکی ورود می توان به مرتبط. این بدان معنی است که نه تنها SimilarWeb خود یک کپی از سابقه مرور کامل ما، آنها نیز خود را به اندازه کافی اطلاعات دیگر دو تئوری کراوات این دو آدرس ایمیل در تاریخ و هویت های دنیای واقعی.

Heaton برای نشان دادن نحوه کار این نرم افزارهای جاسوسی می رود. آن است گسترده. ما این مدت طولانی شده است و گفت: برنامه های افزودنی مرورگر است کابوس حریم خصوصی. شما باید بررسی کنید کسانی که شما الان و تنها نصب آنهایی که شما کاملا بستگی به حفظ. شاید حتی بعد گوگل نام خود را کمی.

و به طور جدی: شیک را پاک کنید. در حال حاضر. ما بخشی از ما این هفته ما مقالات قدیمی به روز رسانی و حذف همه پیوندها به گسترش انجام دهد.