سال معیار برای گوشی های هوشمند دوربین مگاپیکسل بود فراموش مگاپیکسل بعدی گوشی های هوشمند دوربین مسابقه تسلیحاتی ممکن است فقط بخواهید بررسی لنز گیک

–سال تک لنز با سنسور به طور فزاینده ای قدرتمند در پشت آنها. با این حال، اگر نور می گویند هر که در آن مرز جدید لنز, است و بسیاری از آنها.

شما ممکن است نور را از سال گذشته زمانی که شرکت بود سراسر خبر برای آنها $2.000 16 لنز دوربین “L16” یاد داشته باشید. کنجکاو هیولایی., زیر, دیده بسته بندی شده شانزده لنزهای, هر کدام با حسگرهای فردی دیافراگم و ویژگی، به دلپذیری گوشی-مانند-مستطيل:

 نتیجه برای دوربین های نور L16

در حال حاضر تصویر شرکت می خواهد که از طراحی لنز برای هر وضعیت را به بازار گوشی های هوشمند. در حالی که طراحی و نه لنز بر روی گوشی های هوشمند ممکن است به نظر می رسد کمی افراطی آن تا زمانی پیش بود است طرح های تک لنز هنجار بودند و در حال حاضر طرح های متعدد لنز مانند (در حال حاضر مشترک دو راه اندازی بر روی آی فون 8) و راه اندازی چهار کمتر رایج در Huawei P20 حرفه ای به آرامی خزنده هستند به بازار.

برنامه به طور رسمی اعلام تلفن با قیمت گذاری و در دسترس بودن، این مورد نور — که آن نقطه خواهیم دید بازار بهتر برای گوشی های هوشمند لنز bedecked از وجود دارد وجود دارد برای یک دوربین جمع و جور bristling با لنزهای.

منبع: واشنگتن پست از طریق گاردین

ماده فوق حاوی ممکن است وابسته به لینک ها بررسی گیک کمک. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به صفحه اخلاق ما.