جزئیات برنامه ها با پایگاه داده نشت Firebase خطرناک میلیون ها کاربر

 Firebase در دو دستگاه.

  • نرم افزار با سرور پایگاه داده Firebase دامين هايی مورد 113 GB از داده ها، با توجه به تحقیقات جدید به بیرون درز کرده اند.
  • برنامه کلمه عبور متن ساده پرونده سلامت سوابق مالی و سایر اطلاعات به بیرون درز.
  • برنامه های vulnerable.txt بیش از 620 میلیون بار، پیشنهاد چند میدارد محبوب به متاثر مسئله بارگیری شده اند.

اطلاعات متعلق به میلیون ها نفر از کاربران است شده به بیرون درز از طریق نرم افزار با پایگاه داده Firebase دامين هايی مورد، بر اساس گزارش جدید توسط Appthority (h/تی: XDA توسعه دهندگان ).

Firebase یکی از محبوب وب و موبایل توسعه سیستم عامل، ویژگی های نرم افزار پیام رسانی، اطلاعیه ها و تأیید اعتبار را تأمین انرژی است. متاسفانه، بسیاری از توسعه دهندگان legwork لازم به داده های کاربر به پلت فرم مربوط را انجام نمی, Appthority اشاره کرد.

این تیم از طریق 2.7 میلیون آندروید و iOS برنامه، به کشف که بیش از 3.000 برنامه بودند نشت داده ها از سرور های نا امن 2.300 sifted. در اعداد سخت Appthority گفت: رکورد 100 میلیون (یا 113 GB اطلاعات) از طریق این برنامه ها به بیرون درز شد.

این پرونده شامل 2.6 میلیون کلمه عبور متن ساده و شناسه پرونده اطلاعات حفاظت شده سلامت بیش از چهار میلیون، سوابق مکان جیپیاس 25 میلیون، سوابق مالی، 50.000 و 4.5 میلیون کاربر و (به عنوان مثال فیس بوک, LinkedIn, Firebase).

چه در مورد برنامه های آسیب دیده

این سازمان گفت: آندرویید vulnerable.txt بیش از 620 میلیون بار، نشان می دهد این است که محدود به برنامه های طاقچه نیست دانلود شد. علاوه بر این، تناسب اندام و سلامت برنامه بیشتر داده ها به بیرون درز بود. به عنوان داده های پزشکی با ارزش تر از شماره کارت اعتباری برای تقلب محسوب می شود این Appthority خصوص مورد گفت.

بنابراین هیچ راه حل واقعی بدانند که آیا اطلاعات خود را به خطر بیافتد وجود دارد این تیم فاش نشده است که برنامه تحت تاثیر قرار. توصیه می کنیم تغییر کلمه عبور خود را (هر چند که ما درک می کنیم که برنامه های آسیب دیده رمز عبور جدید هم فاش می تواند).

این تیم گفت: آنها گوگل درباره موضوع ارائه شرکت با فهرست برنامه های آسیب دیده پایگاه داده سرور مطلع است.

ما Appthority برای کسب اطلاعات درباره برنامه آسیب دیده تماس گرفته ام و بروز رسانی مقاله وقتی / اگر ما پاسخ.