چگونه به نصب فایرفاکس در سیستم عامل کروم

نگاه، نقطه کل کروم سیستم عامل است…. کروم. اما اگر شما یک و جنگنده، شما می توانید گام به خارج از آن جعبه و انجام غیر قابل تصور: نصب فایرفاکس در Chromebook خود. در اینجا این است که چگونه آن را انجام داده است.

به همین دلیل است که ممکن است بخواهید این

به کار واقعا عملی استدلال پشت نصب فایرفاکس در Chromebook زیادی وجود ندارد. شاید شما فقط عاشق فایرفاکس و یا شاید فقط انجام کارهایی چون شما می خواهید–شما می دانید برای تفریح. مطمئن, اگر شما نیاز به بررسی چیزی در فایرفاکس و همه شما Chromebook است، پس که می تواند به اندازه کافی خوب باشد اما بیایید اینجا صادق باشید: شما Chromebook برای استفاده از فایرفاکس در بخرند.

پس واقعا آن را فقط به خاطر آن است. بوق زدن است.

راه آسان: اگر شما واقعا به دنبال سریع و کثیف تجربه فایرفاکس نصب فایرفاکس برای آندروید

در حالی که این ممکن است تقلب در نظر گرفته شده، فقط اندیشه نرم افزار استفاده کنید. اگر تو را به که شما می توانید برنامه پشته نرم افزار بتا و حتی فایرفاکس تمرکز استفاده.

فقط چهار تا بازی بزرگ در Chromebook خود با پشتیبانی از آندروید app، جستجو برای فایرفاکس و نصب دور. این که ساده است.

اما فقط به عنوان در گفت، که راه آسان است. و اگر آن کامل فایرفاکس رومیزی تجربه شما به دنبال یک راه وجود دارد.

راه سخت تر: نصب این برنامه لینوکس

این است که در آن لذت واقعا شروع می شود. اگر Chromebook پشتیبانی از برنامه های لینوکس (در حال حاضر فقط انجام Pixelbook و سامسونگ به همراه Chromebook اما هستند بیشتر در آثار)، شما حدود لینوکس

در حال حاضر نصب بومی می تواند، ساده ترین راه برای رفتن در مورد این است که نصب فایرفاکس ESR (تمدید پشتیبانی آزادی)، از آن است که فقط با فرمان دور. آتش درست کردن یک ترمینال و نوع دستور زیر:

 sudo آپارتمان نصب فایرفاکس-esr 

به آن را چند ثانیه و فایرفاکس آماده رفتن داشته باشد.

اگر شما به امنیت بیشتر یا اینکه، شما نیز Iceweasel به طور مستقیم از ترمینال می توانید نصب کنید:

 sudo آپارتمان نصب iceweasel 

و همه به آن وجود دارد.

راه Hardest: راه اندازی Crouton

اگر شما به سادگی باید فایرفاکس در Chromebook خود، دستگاه شما ندارد پشتیبانی لینوکس و نرم افزار آندروید فقط آن را قطع نمی، شما را با تنها یک گزینه باقی میماند: استفاده از Crouton.

مرتبط با: نحوه نصب لینوکس اوبونتو در Chromebook خود با Crouton

Crouton ارائه می دهد راه را برای اجرای توزیع لینوکس در کنار سیستم عامل Chrome — شما حتی می توانید اجرای آن در در زبانه مرورگر اختصاصی–بنابراین شما بهترین هر دو جهان. در حال حاضر آموزش کامل در مورد نصب و استفاده از Crouton برای شروع.

پس از نصب، شما می توانید فایرفاکس در نصب Crouton از طریق ترمینال نصب کنید–شما حتی می توانید استفاده از دستورات بالا ذکر شده برای نصب فایرفاکس ESR یا Iceweasel.